Gjest line Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Sluttet på pillen for noen mnd siden og har hatt to menstruasjoner etter det på 27 og 28 dager. Tidligere har syklusen vært på ca 33. Men dette er lenge siden. Jeg er nå på dag35. Har testet meg to ganger da jeg har hatt pms murring og av og på litt ømme pupper. Har også fått litt gulaktig utflod. Pleier ellers å være hvit eller helt lysegul nå er den mørkere. Før mens har jeg ingen endret utflod eller den blir rosa rett før. Skjønner ikke hva dette kommer av. Er jeg gravid burde det ha slått ut nå da unfangelse i så fall ville funnet sted for minimum to uker siden og mest sansynlig tre. Er det noen som aner hva dette kan komme av eller opplevd noe lignende? Skal teste igjen, men testet ganske tett så tenkte å vente ett par dager til.
Silfen Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Det er ikke uvanlig at syklusen kan variere ganske drastisk etter slutt på hormonprevensjon. Gi det litt tid.
Gjest line Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Takk for svar. og har tenkt på at det kan være det også. Så du har nok rett i at jeg bare må vente og se litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå