Gjest Marsvinet Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Hei! Jeg har tenkt å ta opp fagt til høsten for å komme meg inn på jussen. Er det noen som har erfaring med private gymnas som Sonans og Akademiet? Jeg har tenkt å ta opp Gym og R2-matte. R2 kommer til å bli vanskelig, så jeg trenger god veiledning for å få god nok karakter. Jeg bor på Nordnes, og tenker derfor at Akademiet er best fordi det er nærmere og billigere. Det negative er at det er mye videregående elever der, og at det er videregående skole som er hovedfokuset deres. Sonans har veldig fine lokaler, tilgang på leselaler og er kjent for å ha bra opplegg for å ta opp fag. Det er også sonans som har vært lengst i businessen hvis jeg ikke tar feil. Har du erfaring med en eller begge disse aktørene, så føl deg fri til å dele :happy:
Betty2 Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Har erfaring fra akademiet, og hvos du tar kveldskolen dies, så er det godt blandet aldersgruppe. når det gjelder matten på Akademiet, så ville jeg tatt kontakt med skolen og hørt hvem som blir mattelærer når du skal gå, de har en lærer (kugaraj heter han) som er kjempeflink i matte, men han er desverre ikke så flink å lære fra seg. Men har du søkt opp i Danielsen Intensiv gymnas? de har jo og fag, og er betydlig billigere enn akademiet og Sonans.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Har god erfaring med sonans. Ellers så støtter jeg utsagnet om at du bør sjekke ut danielsen intensivgymnas. Det er billigere og man får standpunktkarakterer + eksamenskarakter om man kommer opp i eksamen (det fungerer med andre ord som vanlig videregående skole, men er for elever uten rett til videregående opplæring). Det kan være det er fullt nå i høstsemesteret for jeg antar at skolen er ganske populær. Jeg visste ikke om intensivgymnaset når jeg tok opp fag, hadde nok valgt det foran sonans og privatisteksamen. Lettere å få en god karakter i standpunkt enn når alt avhenger av en eksamen. Anonym poster: 79097f18404e0ee7438fd91973ad6b4e
Gjest alille Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Danielsen er definitivt best. Men du er kanskje for sent ute...
Gjest Marsvinet Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 Okei! Hadde ikke tenkt over danielsen før nå. Dessuten så fikk jeg jo svar om at jeg ikke kom in på juss (8. plass på venteliste) ganske seint uansett. Tror jeg satser på Sonans dette halvåret. Takk for tips folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå