Gå til innhold

Sixpack og kropp på gutter?

20 stemmer

1. 1. Hva slags kropp er best på gutter?

• Slank og veltrent med six pack
      7
    • Litt muskuløs med six pack
      5
    • Tynn med six pack
      1
    • Mye muskler (store muskler på en symmetrisk og naturlig kropp)
      0
    • Med litt kosefett
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei! :)

Hvor mye har det å si om en gutt har six pack og hva slags fysikk foretrekker du ellers?

PS: Om alle svarer på pollen ved å se for dere en person med forskjellige kroppstyper slipper resultatet å bli påvirket av folk dere kjenner/har sett! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sixpack har ingenting å si for meg. Jeg liker litt andre kroppsdeler som hender, nakke og underarmer. :)

Jeg foretrekker menn som er kraftige fra naturens side, generelt grovt bygget. Om musklene er definerte har mindre å si. Om jeg ser ett bilde av en mann med veldig definert kropp, kan jeg se at den er estetisk flott. Men det er ikke det som tiltrekker meg om man kun skal tenke på kroppen.

Skrevet

Jeg foretrekker litt kosemage om det er snakk om partner.

Skrevet

sixpack er vel ikke noe viktig! liker best en mellomting. Jeg vil ikke ha moobs, og de karene med sixpack er sjelden min type ;)

Skrevet (endret)

Pialill: Skjønner! Har begynt å trene med et ganske heftig treningsprogram. Digger den mentale og fysiske effekten det har på meg og tenker at det neppe kommer til å bli noe minus, men kult å vite hva jenter tenker om det! :) Har nok av andre interesser, så kommer ikke til å bli noen steriotypisk body builder uansett. Men trener fem dager i uka og liker det, så ja.

Endret av Mannemannenelns
Skrevet

De fleste godt trente menn har jo ikke noen tydlig sixpack. du må rimelig langt ned i fettprosent for at den skal komme frem. syns karene blir for harde da ;) liker en kar som kan kose seg litt, selv om han er godt trent. Disse karene som henger på fitnessbloggen er liksom ikke noe for meg, selv om de ser bra ut. Så ville jeg nok ikke likt å date karen ;)

Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i sixpack.. Syns ikke det er så spesielt. For meg er armer, brystkasse og rygg viktigere. Får assosiasjoner til gutter på 15 som spiller fotball når det gjelder sixpack. I mine øyne skal menn ha en liten god mage! :biggrin:

Skrevet

Interessant! 71% av jenter foretrekker kosemage fremfor sixpack! x) Bra jeg har andre interesser også! ;)

Skrevet

71 % av 7 stykker er ikke så mange at det gjør noe.

Skrevet

Haha! Lurer på hvor mange av de siste stemmene som var en reaksjon på kommentaren min. x) There are three kinds of lies: Lies, damned lies and statistics!

Skrevet

Men for all del kom med svar! :) Kunne dere postet alder i tillegg?

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er altfor få alternativer. Over halvparten inneholder sixpack jo. Jeg foretrekker ingen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Ja til gutter med kropp...

Anonym poster: edde16a695906b3653583dca60d89c28

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har en sixpack, jeg bare gjemmer den under onepacken min.

• Liker 2
Skrevet

Synes alle alternativene høres bra ut, muligens unntatt store muskler, men det kommer an på hva du legger i "store". Ellers har jeg ingen særlige preferanser.

Skrevet

For meg er det revnende likegyldig om partneren min har sixpack eller ei, så lenge han ikke grenser over til overvektig eller undervektig.

Men; dersom jeg hadde fått valget mellom å bare SE på en mann, så hadde jeg foretrukket sixpack. Synes nok det er estetisk vakrerer enn "onepack".

Skrevet

Som nevnt før, jeg tror faktisk på damene når de sier at six-pack ikke er triggeren. Jeg tror damer flest er mer glad i brede skuldre og sterke armer. Bare sjekk hvor mange damer som sier de tenner på "fine armer" kontra six-pack. Tren overkroppen, men drit i six-pack.

Skrevet

Trener hele pakka! Bare nysgjerrig! :tronderbart:

Gjest *Maja*
Skrevet (endret)

Jeg liker atletiske veltrente gutter og de har som oftest sixpack. Den må ikke være superfremtredende, men setter pris på en veltrent kropp da jeg selv liker å holde meg i form.

Endret av *Maja*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...