Focklop Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Noen som har opplevd dette "fenomenet" før? Synes jeg kjenner det ganske ofte, kjæresten min har skikkelig digg kåt/sex-ånde, kall det hva du vil. Det var uansett han som oppdaget det mens vi sto på i dusjen en kveld. Så ja, spørsmålet er, har dere kjent kåt-ånde før?
Everywhere I go Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Hmm, jeg tror faktisk det. Under forspill blir ånden hans annerledes selv om vi bare kysser liksom
Sol79 Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Kjæresten din oppdaget selv at han har digg ånde når han er kåt? Eller er det noe dere begge har? 2
Focklop Skrevet 4. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2012 Kjæresten din oppdaget selv at han har digg ånde når han er kåt? Eller er det noe dere begge har? Haha, er visst noe vi begge har, ja! Han sa først at jeg hadde digg kåt-ånde, og da ble jeg oppmerksom på at han også hadde det samme.
Focklop Skrevet 4. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2012 Hvordan er den forskjellig fra vanlig? Veldig vanskelig å forklare! Kanskje den er "søtere"? Tenner ubevisst på den, hvertfall. Var ikke før han sa det jeg oppdaget det selv, men har egentlig alltid kjent det.
Mann 42 Skrevet 4. august 2012 #8 Skrevet 4. august 2012 Jeg har lest det beskrevet som at det lukter et hint av sæd av ånden når man er intenst opphisset, eller nettopp har hatt orgasme. Kan ikke egentlig si at jeg har opplevd det selv, men det stod i en relativt seriøs bok om seksualopplysning som jeg leste i god tid før jeg debuterte, så jeg antar at det er noe i det. Selv om kanskje ikke alle ville beskrive det slik.
Gjest Evans Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Dama mi har også kåt-ånde når hun er kåt - aner ikke om jeg har det også, men godt mulig. Jeg liker det i hvert fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå