AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Jeg elsker å bli slikket, og kjæresten min liker å gi meg oralsex. Dessverre har jeg alltid hatt en "sperre" når jeg prøver å slappe av under akten, og det er dette med utflod! Jeg er livredd for at det plutselig kommer utflod på tunga hans mens han holder på! Jeg har alltid slitt med utflod, og derfor må jeg bruke truseinnlegg hver dag. Har du som mann blitt redd om du hadde fått utflod på tunga? Og er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Anonym poster: 09d9c20c086ac1c99ee96dc9a85036c0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 bump Anonym poster: 09d9c20c086ac1c99ee96dc9a85036c0
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg driver ikke på med så mye tungeknulling. Når jeg slikker, er tunga mi på klitoris og en finger eller to på g-punktet. Så uansett hva som kommer ut der, så får jeg det ikke på tunga. Kjekt om man f.eks. nettopp har kommet inni der.
smilo Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Utflod er vel stort sett det samme som den naturlige fuktigheten som kommer ved opphisselse. Og når en mann går ned på deg så er han sannsynligvis innstilt på at slikt kan forekomme. Blir jo på samme måte som når en dame suger en mann. Gledesdråpene kommer som følge av opphisselsen. 4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2012 #5 Skrevet 4. august 2012 kva med å nyte at du blir slikka?
Anti Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Så lenge du er forholdsvis nyvaska så er utfloden ikke mye forskjellig fra den naturlige fuktigheten. Ikke alle kvinner ejakulerer så det spruter, men de få damene jeg har hatt sex med, inkludert meg selv, får en ganske tjukk, hvit "utflod"/fuktighet når de kommer. Den kommer ikke alltid ut med en gang, noen ganger dukker den bare opp i neste runde Uansett så smaker og lukter dette litt kraftigere enn det vanlige våte, noen elsker forandringen i smak, andre liker det ikke. Det er vel omtrent som sperm, noen ganger smaker det ikke så galt, andre ganger er det helt forjævlig... Lukt og smak på utflod og andre kroppsvæsker er faktisk avhengig av hva du spiser. Selv elsker jeg løk, og jenter som har spist løk... Hvitløk er ikke like godt når den har gått gjennom hele kroppen på den måten Hvis dette er veldig vanskelig for deg foreslår jeg en tur i dusjen rett før du skal ha sex, og alt som kommer ut deretter er helt naturlig og skal være der (og det smaker godt )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå