Gå til innhold

one night stand sug kraftig


claims

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

om du er hypp på sex men ikke vil ha ons så er jo knullekompis et alternativ da;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

ONS er crap. Jeg klarer ikke å bli trygg nok på noen etter én kveld til å nyte det slik jeg vil. Da er det mye bedre å ha en fast elsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS er dårlig opplegg. Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det heller.

Som andre sier er en elsker mer akseptabelt, eventuelt en kjæreste å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror det er veldig individuelt om ONS er bra opplegg eller ikke.. Men som de fleste sier, så er det nok aller best å gjøre det med en man kjenner og føler eg trygg/stoler på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår de som er glade i one night stand. Det er mennesker som gjerne ofte skifter på vennegjenger, det er de som som regel ikke klarer og tillate seg selv og bli glad i seg selv. Derav har en menneskeforakt mot seg selv og andre mennesker.

Det og ligge med et menneske for og så aldri ha lyst til og ligge med det mennesket er så fjernt fra alt hva jeg tror på så jeg har til og med vanskeligheter med og sette meg inn i dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Flere en meg som hater det når man er singel? og hvorfor?

Hater er et sterkt ord, men aldri fått sansen for ONS nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som hater det når man er singel?

Har du lyst å snakke om det? Det er en frivillig handling, så du har et valg selv. Det er definitivt ikke for alle og kanskje særlig ikke for de som virkelig ønsker en kjæreste eller har dårlig selvtillit.

Med det sagt, så er det stor forskjell på å ukritisk knulle rundt over en lav sko og å faktisk ha en viss standard og være kritisk for hva du går til sengs med, selv om det er med en fremmed person du møter for første gang ute på byen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er veldig individuelt om ONS er bra opplegg eller ikke.. Men som de fleste sier, så er det nok aller best å gjøre det med en man kjenner og føler eg trygg/stoler på :)

Men da er det vel per definisjon ikke en ONS?

:)

Det og ligge med et menneske for og så aldri ha lyst til og ligge med det mennesket er så fjernt fra alt hva jeg tror på så jeg har til og med vanskeligheter med og sette meg inn i dette her.

Akkurat det har jeg også store problemer med å forstå og det er her forskjellen på å ukritisk knulle rundt med hvem det skulle være og det å bli raskt intim med noen man liker ligger. Om det første man tenker på er hvordan man skal få kastet vedkommende ut av huset eller snike seg hjem usett, så er det noe galt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nokon som leste overskrifta på tråden som eit tips?

Jeg trodde først det var en kontaktannonse. Litt skuffet.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det vel per definisjon ikke en ONS?

:)

Akkurat det har jeg også store problemer med å forstå og det er her forskjellen på å ukritisk knulle rundt med hvem det skulle være og det å bli raskt intim med noen man liker ligger. Om det første man tenker på er hvordan man skal få kastet vedkommende ut av huset eller snike seg hjem usett, så er det noe galt.

:)

nei..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det nokon som leste overskrifta på tråden som eit tips?

hehe Hadde det stått et komma der så ;)

Ellers liker jeg hverken ONS eller såkalt elsker/pulevenn.

Uten følelser dreier sex seg bare om egoisme og utnyttelse. Og det liker jeg altså ikke.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Hadde det stått et komma der så ;)

Ellers liker jeg hverken ONS eller såkalt elsker/pulevenn.

Uten følelser dreier sex seg bare om egoisme og utnyttelse. Og det liker jeg altså ikke.

Når det gjeld koffert-tenking, så har ikkje komma noko å seie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...