Gå til innhold

Deltisutdanning eiendomsmegler


marlenelaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Om et år er jeg ferdig på videregående og flytter derfor til Bergen neste sommer. Har lyst til å gå på BI for å ta eiendomsmeglerutdannelsen der. I 7. klasse fikk jeg noe som forenklet kan kalles leddgikt. Denne sykdommen gir betennelse og stivhet i ledd som fører til smerter. Blir sliten av å gå rundt med smerter hele tiden og sliter litt med å både følge med i timene da jeg bare tenker på at det gjør vondt. Har heller ikke mye energi til å jobbe så mye ved siden av skolen, så jeg tenker det kanskje blir litt vanskelig med penger når jeg flytter for meg selv da jeg ikke orker å jobbe ved siden av studiene. Jeg lurer derfor på om jeg kanskje heller skulle tatt eiendomsmeglerutdanningen på deltid. Da er jeg kanskje ikke like mye på skolen og slipper å vente på bussen i kulden da kaldt vær gjør leddene vonde. I tillegg hadde jeg kanskje fått mer tid til å slappe av og derfor mer energi til å jobbe. Deltidsutdannelsen tar 4-5 år istedet for heltidsutannelsen som tar 3 år. Spørsmålet mitt er derfor: ser det dumt ut på CV-en å ha tatt utdannelsen på deltid, og er det i det hele tatt mulig å ta eiendomsmeglerutanningen på deltid på BI i Bergen?

På forhånd, takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...