Gå til innhold

Madammens sangstudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til Madam Felles eget sangstudio. Du er herved varslet. Her vil Madam Felle framføre kjente og kjære viser med personlig vri.

Skrevet

*montere lyddempende plater i studiotaket*

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så snill dere er, som har bygget mitt eget lille sangstudio. :klem2:

Her kommer jeg nok til å kose meg, men dere må love å besøke meg ofte. For det kan jo bli litt kjedelig å synge bare for meg selv. :kul:

Dette må feires med en flaske pærebrus. :perebrus: Skål folkens,

Skrevet

*deler ut ørepropper* :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o ørepropper? Nå syns jeg du skal passe deg litt lady! :frustrert:

Min sangstemme er glimrende. :danse: Bare hør nå:

:digge:

Lille jaaaaaaaaaaaaaaag, lille jaaaaaaaaaaaaaaaag,

lille söööööööööte Feeeeeeeeeeeellaaaaaaaaaaaa,

jaag viiiiiiiiiiiiill haaaaaaaaa, jaaaaaaaaaaag viiiiiiiiiiill haaaaaaaaaaaa

rotemooooooooooooooooooos till miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddaaaaaaaaaaaaaaag. :sjarmor:

Skrevet

Du, Madammen...ikke for å såre din kunstneriske sjel, men, ja, altså...nei, jeg er visst blitt stum.

Skrevet

Du burde ringe Vidar Lønn Arnesen, Fella. Så kommer du garantert med i neste DaCapo. :lol:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:bukke: Takker for fremmøte, håper dere hadde en fin stund her i studioe mitt, og virkelig nøt sangen. Det er bare til å komme inn når dere savner sangstemmen min.

Bertha! Det var en god ide, for jeg tror virkelig jeg hadde strålt på tv. :kul:

Skrevet

Hvorfor stoppe der? Skal det være, så skal det være. Jeg tenker Det Store Lerretet. Du er som skapt for å stråle ned på oss i en mørk kinosal med Digital Surround. Eller...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg enn det jeg er akkurat nå Lady. :kul: Tenk lille meg på et stort lerret! *drømmerivei* Jo det hadde vært noe, for det er jo litt for gale at ikke alle skulle få gleden av min vakre sangstemme. :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var en deiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig, deiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiig daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,

men tenk nååååååååååååååååå er deeeeeeeeeeeeeeeeen oveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer,

og alle som er riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill`,

de liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggeeeeeeeeeeeeeeer nåååååååååååååååå og sooooooooooooooooooooooooooooooover.

Og hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimleeeeeeeeeeeeeeeen som var bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid og bååååååååååååååååååååålå med maaaaaaaaaaaaaaaaange tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuseeeeeeeeeeeeeeeeen smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, begynneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørst å leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee igjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

en gaaaaaaaaaaaaaaaaaang iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mooooooooooooooooooooooorgeeeeeeeeeeeeeen tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. :danse:

Skrevet

Kooombaaaayyyyyyaaaa My Looooooord Koooooombaaaaayyyyyyaaaaa

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kooombaaaayyyyyyaaaa My Looooooord Koooooombaaaaayyyyyyaaaaa.

Annonse
Skrevet

Du, Fella; skal vi danne en duo? Jeg har pengene, du har talentet. Kanskje vi skulle spørre Bertha og Revetispa også? Vi kan bli som Abba. :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det hadde vært noe. :klappe:

Men hva skal vi kalle oss da? :klø:

Dette kan bli morosamt. :danse:

Skrevet

Vet ikke helt. Kanskje vi skulle utlyse konkurranse? Dette er vel også en ypperlig anledning til å blåse støv av SE&LES. Gratis PR og utlysning av navne-konkurranse. :danse:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det høres bra ut, og vinneren får lov til å sitte på første rad når konserten holdes. :sjarmor:

Skrevet
Det høres bra ut' date=' og vinneren får lov til å sitte på første rad når konserten holdes. :sjarmor:[/quote']Det er belønning vi snakker om her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...