Gå til innhold

Madammens sangstudio


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Velkommen til Madam Felles eget sangstudio. Du er herved varslet. Her vil Madam Felle framføre kjente og kjære viser med personlig vri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Så snill dere er, som har bygget mitt eget lille sangstudio. :klem2:

Her kommer jeg nok til å kose meg, men dere må love å besøke meg ofte. For det kan jo bli litt kjedelig å synge bare for meg selv. :kul:

Dette må feires med en flaske pærebrus. :perebrus: Skål folkens,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

:o ørepropper? Nå syns jeg du skal passe deg litt lady! :frustrert:

Min sangstemme er glimrende. :danse: Bare hør nå:

:digge:

Lille jaaaaaaaaaaaaaaag, lille jaaaaaaaaaaaaaaaag,

lille söööööööööte Feeeeeeeeeeeellaaaaaaaaaaaa,

jaag viiiiiiiiiiiiill haaaaaaaaa, jaaaaaaaaaaag viiiiiiiiiiill haaaaaaaaaaaa

rotemooooooooooooooooooos till miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddaaaaaaaaaaaaaaag. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Madammen...ikke for å såre din kunstneriske sjel, men, ja, altså...nei, jeg er visst blitt stum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:bukke: Takker for fremmøte, håper dere hadde en fin stund her i studioe mitt, og virkelig nøt sangen. Det er bare til å komme inn når dere savner sangstemmen min.

Bertha! Det var en god ide, for jeg tror virkelig jeg hadde strålt på tv. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stoppe der? Skal det være, så skal det være. Jeg tenker Det Store Lerretet. Du er som skapt for å stråle ned på oss i en mørk kinosal med Digital Surround. Eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kunne ikke vært mer enig med deg enn det jeg er akkurat nå Lady. :kul: Tenk lille meg på et stort lerret! *drømmerivei* Jo det hadde vært noe, for det er jo litt for gale at ikke alle skulle få gleden av min vakre sangstemme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:digge:

Det var en deiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig, deiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiig daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag,

men tenk nååååååååååååååååå er deeeeeeeeeeeeeeeeen oveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer,

og alle som er riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill`,

de liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggeeeeeeeeeeeeeeer nåååååååååååååååå og sooooooooooooooooooooooooooooooover.

Og hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimleeeeeeeeeeeeeeeen som var bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid og bååååååååååååååååååååålå med maaaaaaaaaaaaaaaaange tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuseeeeeeeeeeeeeeeeen smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, begynneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørst å leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee igjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

en gaaaaaaaaaaaaaaaaaang iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mooooooooooooooooooooooorgeeeeeeeeeeeeeen tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, Fella; skal vi danne en duo? Jeg har pengene, du har talentet. Kanskje vi skulle spørre Bertha og Revetispa også? Vi kan bli som Abba. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke helt. Kanskje vi skulle utlyse konkurranse? Dette er vel også en ypperlig anledning til å blåse støv av SE&LES. Gratis PR og utlysning av navne-konkurranse. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut' date=' og vinneren får lov til å sitte på første rad når konserten holdes. :sjarmor:[/quote']Det er belønning vi snakker om her?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...