Gjest Madam Felle Skrevet 1. april 2004 #121 Del Skrevet 1. april 2004 Veldig bra Berthe, ble mektig imponert over både sangvalg og sangstemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. april 2004 #122 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg er en kreativ sjel vet du, Fella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #123 Del Skrevet 2. april 2004 Nå har jeg lett og lett i flere uker, da jeg har hørt en ilende ekkel og tildels rar sangstemme. Dette har vært en litt irriterende bilyd hver gang pc`n starter, og i dag fant jeg kilden sannelig.. ..SLUTT Å BRÅKE SÅNN! Makan! Og hvem har gitt tillatelse for strippeshow her? :peke på en haug med sexy klær: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #124 Del Skrevet 2. april 2004 Åååååååååååååååå, vaaaaaaaaaaaar jeeeeeeeeeeeg ennnnnnnnnnnn skreeeeeeeeeddeeeeeeeer meeeeeeeeeeed syyyyyyynååååååål ogggggggg saaaaaaaaaaaks :/ /: sååååååååå giiiiiiiiikk jeeeeeeeeeg meeeeeeeeed nåååååååålen tiiiiiiiiiiil arrrrrrrrrbeeeeeeiiiiiiiiideeeeeeet strrrrrraaaaaaaaaaakssssssssssssssss :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #125 Del Skrevet 2. april 2004 :rømme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. april 2004 #126 Del Skrevet 2. april 2004 Pingle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #127 Del Skrevet 2. april 2004 Pingle kan du være selv pannekaka! :hopper tilbake til mitt første hjem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. april 2004 #128 Del Skrevet 2. april 2004 Uuuuuuut mot haaaaaavet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 2. april 2004 Barbie, da. Madammen har nedlagt veto mot Rudberg...God påske, bandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. april 2004 #130 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vet jo at Madammen ikke liker Rudberg da. Hvorfor tror du jeg synger den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 2. april 2004 God påske, Marbie-Barbie. Har dagboken din støvet helt ned? Hva skal du gjøre i påsken, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. april 2004 #132 Del Skrevet 2. april 2004 Dagboka mi har nok støvet ned ja.. Er så lite på Kg for tida, og orker ikke dra den frem. Trives bedre på Forbidden Paradise jeg, og der skulle DU vært også! Påsken blir jeg hjemme, for gubben skal jobbe. God påske til deg også Anna-Panda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. april 2004 Forfatter #133 Del Skrevet 2. april 2004 Håper du får en fin påske sammen med gubben, da. Her blir det gubbe-fri påske, da jeg flytter ut. Føles ikke så værst når alt kommer til alt. Jeg skal kose meg sammen med mine venner Jimmy Choo og Manolo Blahnik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. april 2004 #134 Del Skrevet 3. april 2004 :fy: Ingen Rune Rudber sanger i dette studioet. Men slike sanger blir tatt godt i mot i Lovindas bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. april 2004 #135 Del Skrevet 4. april 2004 Sov Bertha, sov... Klokka er 03... Snart kakler hanen... Og gjør morgen ugjestmild... Sov Bertha, sov... Skjerp deg, ditt me-he... Du angrer klart imorra... Når du spiser en sur sild. *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. april 2004 #136 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor får jeg ikke disse lyse, kreative øyeblikkene på dagtid??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2004 #137 Del Skrevet 18. april 2004 Sov Bertha, sov... Klokka er 03... Snart kakler hanen... Og gjør morgen ugjestmild... Sov Bertha, sov... Skjerp deg, ditt me-he... Du angrer klart imorra... Når du spiser en sur sild. *applaus* Aldeles nydelig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 20. april 2004 #138 Del Skrevet 20. april 2004 Og det tok deg to uker å oppdage? :evil: Selvfølgelig er diktene mine nydelige... hmpf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. april 2004 #139 Del Skrevet 21. april 2004 :oops: Bedre sent enn aldri er det det noe som heter Bertha. Hovedsaken er at jeg fant det ut. Ja, diktene din er nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. april 2007 #140 Del Skrevet 2. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå