Gå til innhold

fra ons til noe mer..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Forrige helg traff jeg en fyr jeg var interessert i for flere år siden, men det ble ikke noe mer fordi jeg hadde kjæreste. Da jeg møtte han igjen ble vi veldig glad og han fortalte at han var skuffet sist siden jeg var opptatt. Fra venner har jeg hørt at han faktisk var veldig interessert.

Okei, tilbake til historien; jeg møtte han ute, vi hadde en fantastisk kveld og jeg ble med han hjem. Alt ok. Men så kommer dagene derpå. Jeg chatter med han på nett, men det er jeg som tar kontakt. Til slutt spør jeg om hva han tenker omkring det som skjedde i helga og han svarer at "det var veldig fint, men jeg har tenkt litt, og synes det er best å ikke involvere oss for mye, for jeg skal kanskje flytte fra byen for å studere et annet sted." Whaaat? Hva er greia? Kan man ikke flørte fordi man kanskje skal flytte? Er det bare en dårlig unnskyldning?

Jeg må kanskje forklare at dette er en fyr som ikke har hatt mange damer og blir beskrevet av bekjente som veldig snill og omtenksom, sånn type supersnill...

Kan jeg klare å overbevise han til at det kan være verd å se hvor det går? Han skal jo ikke flytte så langt bort da, og vi hadde en utrolig god kjemi (derfor en plutselig ons).

Noen tanker om hva jeg kan gjøre? Han virker skikkelig flott, og det virket virkelig som at han likte meg.. (jeg er forresten ikke uerfaren når det gjelder menn, og drittsekkradaren gikk virkelig ikke av.)

Anonym poster: 7964e1f56243b56ece8d624392fe4473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns han virker fornuftig. Avstandsforhold går skjelden bra. Og å starte det akkurat når den ene skal vekk er kansje ikke den beste ideen. Nå er jeg kansje litt kynisk, men dette er bare ut fra hva jeg har sett skje med andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslå en kveld med ett eller annet da så du får møtt han face to face og ta det derifra.... Du kan jo ikke tvinge gutten til å bli sammen med deg så kanskje han bare har litt kalde føtter fordi det ble ONS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS er i praksis det samme som å gi inntrykket av å være billig.

Kan være lurt å ha det i bakhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er... Hvorfor kan det ikke være en mellomting mellom ONS (One Night Stand), og forhold? Burde det ikke være noe som heter MNS (Multiple Night Stand)? Jeg synes heller ikke ONS er optimalt, for hvis sexen var bra og vi kom godt overens så vil jeg jo gjerne gjenta opplevelsen uten at det skal ligge noen enorm forpliktelse bak :sjenert:

Men nei, jeg har aldri opplevd at det finnes noen mellomting, om min teori er at mannfolkene ofte har inntrykket at vi jenter KUN er ute etter forhold, og derfor får kalde føtter og stikker for sikkerhets skyld.

Enten det, eller så er de som okser: De bedekker ved første anledning, men har de fri tilgang på kua så mister de interessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo veldig nysingel og desperat ut da. greit nok at han likte deg for noen år siden, men vanlige folk kommer seg faktisk over en forelskelse når den andre parten er i et forhold. ons er ons , og du kan jo ikke kreve at han skal date deg selv om han likte deg for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar =)

Nei, jeg kan jo ikke kreve en date, men jeg kan jo håpe. De virket virkelig som at han likte meg nå i helga. Nysingel er jeg heller ikke. Som Knirke sier: hvorfor kan man ikke gjenta noe som var veldig bra uten at man "må" gå inn i et forhold? Kan man ikke bare se hvor det går?

Jeg ble veldig paff da han brukte noe som skjer om en stund som unnskyldning, for jeg hadde på følelsen at han var veldig interessert.

Steinar40: ja, du har rett, ons gir det inntrykket, og det var dumt av meg.

Jeg har null erfaring med ons (dette var første gang), og det er mulig gutter later som de er mer interessert enn de er, men dette føltes så... ja.. rett.

Jeg vil gjerne prøve å sjarmere han til en date eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet forresten ikke hvorfor jeg var anonymbruker siden jeg er helt ny her.

Men det er nok bare dumt å mase på en som sier ifra at han ikke vil. Men jeg vil at han skal vite at om vi styrer sammen og finner ut at vi vil noe mer kan jeg jo bare flytte etter han. Det har jo ikke noe å si hvor man bor og jobber hen, jeg trives og får venner overalt.

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet forresten ikke hvorfor jeg var anonymbruker siden jeg er helt ny her.

Men det er nok bare dumt å mase på en som sier ifra at han ikke vil. Men jeg vil at han skal vite at om vi styrer sammen og finner ut at vi vil noe mer kan jeg jo bare flytte etter han. Det har jo ikke noe å si hvor man bor og jobber hen, jeg trives og får venner overalt.

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Du får vel prøve å bli bedre kjent med han, og så se åssen det utvikler seg.

Lønner seg som regel å se etter om man har noe til felles og kan fungere i sammen i hverdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS er i praksis det samme som å gi inntrykket av å være billig.

Kan være lurt å ha det i bakhodet.

Vel, da er i tilfelle han også billig.

Kan være lurt å ha det i bakhodet.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...