Paw Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Hvordan var din beste bursdag? Planlagt eller ei. Eller den beste/koseligste/gøyale/kreative bursdagen du har vært med i ? Jeg trenger inspirasjon! Driver planlegging og er gått lei av Google. Får ikke noe ut av å søke opp tips, vil heller lese deres fortellinger!
Gjest Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Da jeg fylte 18 hadde jeg 50's bursdag med musikk fra den tiden, jeg hadde på meg en 50's-kjole, jeg bakte muffins og alt var prikkete og rett og slett 50'tallet! Ellers husker jeg den siste bursdagen min (ikke så rart, siden det er 3 dager siden ). Da våknet jeg opp med kjæresten min, vi gamet LOL, før jeg møtte pappa på toget og dro på Beach Boys-konsert i Oslo. Skulle gjerne gjenopplevd akkurat det! Utrolig bra konsert Nå snakker jeg meg litt bort her, men følte veldig for å få med det
Paw Skrevet 3. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2012 Gratulerer så masse med dagen din på etterskudd
Gjest Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Gratulerer så masse med dagen din på etterskudd Så hyggelig, tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå