Gjest Vampen Skrevet 3. august 2012 #21 Del Skrevet 3. august 2012 Vent litt, du var utro med en fyr i mai? Også tok du med deg ham hjem nå, og lot ham sove over? Også synes du det er teit at typen dumper deg? Uhm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 3. august 2012 Det er også en lettelse på en måte å bli singel igjen. For et forhold som er firkantet takler jeg ikke. Men ... jeg savner han, og jeg har ikke ligget med noen siden mai. Men ryktene svirrer siden jeg er veldig amorøs iflg de som vet hvordan jeg er i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 3. august 2012 Vent litt, du var utro med en fyr i mai? Også tok du med deg ham hjem nå, og lot ham sove over? Også synes du det er teit at typen dumper deg? Uhm... Nesten, men først gjorde han jeg var sammen med det slutt, så møtte jeg tilfeldigvis en venn fra mai. Ja. Og så var han så sliten og han bor ikke i byen, så han fikk sove over her. Men jeg forstår at tilliten er svekket eller borte, men jeg nekter å skrive alt her, for når unger sier hei pappaaa... når vi går forbi en lekeplass, og jeg blir stor i øynene og spørrende... Og han bare rister det av seg. Men men... føler egentlig ikke at jeg kjenner han. Og hvorfor kan han ikke være ærlig. Når jeg sa tidlig i forholdet at jeg hadde følelser for han, da burde han gjøre det slutt.--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #24 Del Skrevet 3. august 2012 Rykter vil det alltid være om man gjør noe for å piffe litt oppunder. Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 3. august 2012 Og. Problemet er ikke over --- for jeg lå ikke med han, men æren hans er blitt litt skutt nå, fordi ...iflg han... må jeg jo nødvendigvis ha en mann i senga pga sex, ikke sant... En av hans beste venner har gitt meg en klem etter det og smiler, for han er voksen og ser at jeg ikke er en ren kujon. Men hva om jeg hadde vært en ... Det ville alle forstått som er litt drevne... men jeg røyka kanskje heroin uten at jeg visste det. Jmfr. eksen. Men jeg ble veldig stein, og fjern, men har ikke erfaring med heroin annet enn de som døde av det dopet. Men mulig, prata med en kompis i tlf i dag og han sa at han kommer og henter meg og legger meg i lenker hvis jeg så mye som prøver det. Jeg sa også til en venninne at ... det siste jeg trenger er å røyke heroin, for jeg kan sikkert bli like avhengig som alle andre ... Ikke jeg men... Men jeg har ikke behov for å bli hektet på h. Har nok å slite med fra før. Det er mange kanskje mange grunner, men ... det var ikke grunnen, grunnen var at han vil ha en dame som drar han i ørene og nekter han å drikke hver dag. Eh??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. august 2012 #26 Del Skrevet 3. august 2012 Hvorfor er enkete menn så feige. ...de tør ikke engang møte deg, fordi de er livredde for å havne i køya med deg igjen, ... Jeg har artige bilder i hodet mitt angående sengeskillsa dine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 3. august 2012 Han jeg lå med i mai, sa eksen, at bruker heroin, røyker h og bruker alt...kokain osv - og jeg har tenkt og tror han siden han sa det på en måte som ...for å advare meg litt mot visse mennesker og miljøer. Javel, men er det sagt i sjalusi eller i beste mening? Min såkalte elsker er 34 og det er over tolv års aldersforskjell. Men jeg liker han godt, han er ok, men jeg hadde ikke sex med han nå, og han jeg var sammen med hadde sex med en dame mens jeg var på et jobboppdrag. Men nå må jeg snart sove. Men jeg forstår at man ikke kan ligge med andre menn i samme seng, men jeg forstår ikke... har bodd i kollektiv og er vant til det meste. Må sove.Nå seig herionen inn, jeg fyrte opp en joint som lå i et askebeger her. FAndens menn, at de aldri kan forstå mer enn en pluss en??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #28 Del Skrevet 3. august 2012 Hvorfor så få Youtube-videoer i tråden? Mister helt meningen. Flere, flere. Eller for å opprettholde det høye random innleggsnivået ditt: Pusekatt. Fløte. Olala jeg svever på en sky. Ballong. Snoop Dog. Knulle knulle knulle. Kunne ønske jeg var en klovn. En med tre fingre. [insert random Youtube-video] Anonym poster: 8d59b9823e85b0ff38f3915aefc2a4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 3. august 2012 #29 Del Skrevet 3. august 2012 Flytter denne over til dagbøker, da jeg føler mer det er en dagbok enn en diskusjonstråd. Mette Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #30 Del Skrevet 3. august 2012 Flytter denne over til dagbøker, da jeg føler mer det er en dagbok enn en diskusjonstråd. Mette Forumansvarlig Flyttet du tråden over til min dagbok? Vet jeg var animert i går, jeg røyket selvfølgelig ikke heroin,ikke som jeg vet i alle fall, vet jeg er like sårbar for å bli avhengig av det stoffet som alle andre som bare har lekt litt med det. De fleste er døde i dag. Antar han jeg hadde i senga i mai egentlig bruker h for å roe seg ned etter å ruset seg på andre ting, hvis han da røyker h. Men hvis han gjør det, skal jeg holde meg unna han. Selv om det kommer til å bli fristende å møte han igjen og tilbringe en natt i samme seng. Grunnen til at han fikk sove her sist, var fordi jeg så han var på avtenning, kanskje amfetamin, og han var sliten. Jeg kom rett fra eksen som hadde gjort det slutt, møtte han ved biljarden, der det også satt andre jeg kjenner. Og da oppstod det rykter når vi sammen forlot lokalet etter at han hadde hvisket noe til meg i øret og det virket som vi flørtet. Og vi flørtet vel..men når ble det illegalt å snakke og le sammen? Jeg er fremdeles rasende fordi han gjorde det slutt fra en time til neste. Han kunne sagt at han vet ikke om dette går, at han synes vi er for forskjellige. Han er veldig A4 mens jeg er verre enn A5. Men når jeg selv alltid i de senere år har vært bevisst på at jeg er vanskelig å leve med, siden jeg ikke er a4, hvorfor kan jeg tillate meg å bli glad i en mann da? Fordi sånt ikke kan planlegges. Men føler meg temmelig dum, utnyttet og brukt - eller sagt på en annen måte, at jeg falt for det som kun var overfladisk sjarm og god sex. Det går over. Men nå er en av mine beste venner på ferie, og jeg savner å kunne stikke innom på besøk til han, jeg er invitert dit men jeg må ordne med noen saker først, men hjelper det å flykte unna... men kanskje jeg trenger noen uker ett annet sted, med friluftsliv og fisketurer. Og fint vær. Jeg er så sinna. Han er feig som ikke vil prate med meg. Hva frykter han, at jeg er sint på HAN fordi han gjorde det slutt? Ethvert menneske er frie til å ta egne valg, men måten det ble gjort på var barnslig. Og jeg lot ikke han fra mai overnatte før etter at det var slutt, og det skjedde ingenting, men han bor litt utenfor byen og jeg så at han var sliten, er nesten sikker på at han var på nedtur etter inntak av amfetamin. Men spurte ikke. Jeg kan lage en ny tråd, om feige menn og hvilke er de verste måtene å gjøre det slutt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg har artige bilder i hodet mitt angående sengeskillsa dine. Vel, deg om det. Det meste som skjer i senga - når det skjer noe i min seng, er ordinært, kun misjonærstillingen. Eller søvn. Men tror ikke jeg vil holde liv i denne tråden mer, jeg har jo en dagbok, og når Mette flyttet tråden over til dagbøker har jeg to dagbøker på kg. Men se på denne, det handler om mennesker som ruser seg (og jeg er ikke avhengig av pulver eller leker med det, om jeg har gjort det for mange år siden, var jeg en av de heldige som kom meg unna) : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 3. august 2012 #32 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg har virkelig problemer med å forstå hva som foregår i denne tråden. Kan noen fôre meg informasjon med teskei? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. august 2012 #33 Del Skrevet 3. august 2012 Vel, deg om det. Det meste som skjer i senga - når det skjer noe i min seng, er ordinært, kun misjonærstillingen. Eller søvn. Hahahaha, du gjorde nettopp dagen min! *klem* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 3. august 2012 Hahahaha, du gjorde nettopp dagen min! *klem* Så fint da. Hehehe. Nå er jeg nettopp kommet hjem igjen, og traff venninner og... også han fra mai, han ga meg en røykings som jeg kan lage i kveld, Jeg spurte og han vet jeg er empty, og traff også eksen, han sa ikke hei til meg engang. Bare gikk. Og venner begynte å si til meg at han og en som heter xxxx er sammen, men jeg ...forstod etterhvert at de tullet med meg. Det gikk så langt at jeg spurte xxxx henne om du og han er sammen blitt???? Men hun kjenner guttene, og vet hvor rå de kan være bare for å lage litt ekstra kaos i hodet på oss damene. Var også et sted, i en park der jeg møtte en jeg har møtt før, men han ville ikke dele jointen sin. Soleklart ikke, det var heroin. Han er ok han, og fortalte at han var blitt ... Mer i detaljer vil jeg ikke gå. Men han ville gitt meg par trekk om det kun var hasj, men han røga heroin og da ...det unner han ingen, så han var real og tok hensyn. For han vet at jeg ikke driver med pulver. Han fortalte meg hva som hadde skjedd, men jeg forstod ikke, men noen hadde gått fysisk løs på han. Ja jeg møter mange rare mennesker. De fleste kommer jeg også godt overens med, jeg ser ut som en uskyldig engel og er noen paranoide, er jeg roen selv.Og har gått gjennom noen vinterdager selv, jeg var en av de heldige som kom meg unna pulverhelvetet. Men nå skal jeg røge den lille jeg fikk av han fra mai. Klart jeg er glad i han som en venn. Men den jeg savner får jeg kanskje aldri tilbake. En venninne sa at han kanskje ...har grunnlag til å¨være sinna...etter det i mai. Joda, det forstår jeg, men det er fire mnd siden mai og han kunne gjort det blankt slutt og ikke ventet til august... Jeg og henne pratet om mye, og jeg har tenkt alt hun forsøkte å fortelle meg, men det er vanskelig. Jeg vil helst ha han i min seng i kveld og i natt, hvis ikke... sover jeg bare. Har rullet meg en sigarett og dette skal gå bra. Skal plage naboene med høy musikk til snuten kommer omtrent. Jeg gjør jo ikke det... dette er satt på spissen. Det som plager meg mest av alt er at jeg må sjekke meg for kjønnsykdommer. Har lovet å gjøre det, men tviler på at jeg har noe akutt eller alvorlig. Men vet ikke... På fleip fridde jeg til en venn, en felles venn, og han spanderte på meg, men han vet jeg er opptatt ... selv om det er slutt. Hvem gjorde det slutt, i flg. eksen var det jeg som bidro til det, han hadde lest txt.meld fra i vår, når jeg sa at kanskje ikke det var noe ... Det har han brukt mot meg. Dere må huske på, som leser her at han ikke er en uskyldig per, han har også hatt ons etter at vi ble mer eller mindre sammen. Og i dag sa han ikke hei engang, bare lot som han ikke så meg. Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg vet ikke, men vet at når den ene gjør det brått slutt, får den andre sjokk. Verre er det ikke liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #36 Del Skrevet 3. august 2012 Nå er alt pt bra. jeg vil bli litt tvangspult men mest kos.... Men han kommer ikke, fordi han er redd for å prate med meg og at vi havner i samme seng og at vi blir et par .... Denne jeg legger ut her nå, er en av de morsomme greiene jeg har sendt han hver mandag når jeg vil mumtre han litt opp, men nå er det fortid. Han gikk. Greit. Da er han en som ikke fortjener meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg har virkelig problemer med å forstå hva som foregår i denne tråden. Kan noen fôre meg informasjon med teskei? Du kan kjøpe teskje på Ikea, Nille eller euroshop. Hva skal du mene eller tro, du må ikke lese her, DET er ingenting som foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #38 Del Skrevet 3. august 2012 Men jeg føler for å prate ut, ja jeg fikk følelser for han... og han fant ut at vi var for forskjellige og ikke passet sammen (har aldri bodd sammen så det vet han ingenting om), men det....ble komplisert. Jeg har også issues, ikke kun på menn. Og... Det er slutt, men jeg har også mistet en god venn...og det er en ekstra stor sorg, på¨toppen av det hele. For hvordan kan vi være venner igjen, kanskje en dag... men han er så iskald. Jeg forstår ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå