Gå til innhold

atter en gang på haugen, slutt og singel igjen


Alvina

Anbefalte innlegg

Jeg kom rett fra et forhold, og det som skulle være par, tre knull ble et nytt forhold, og jeg fikk følelser. Og fotalte det etter noen uker.

vi har kjent hverandre i over 26 år. Men alltid platonisk,siden vi har vært i forhold, men vi har ikke møttes jevnlig. helt til i høst. Da møttes vi igjen og begge var singel og vi tilbrangte en natt sammen. Han skulle på en ferie og jeg skulle på et jobboppdrag, og i mellomtiden møtte jeg en som hadde forsøkt å sjekke meg opp i nesten par år... og jeg falt for han.

Var i et forhold i et halvt år, før jeg måtte gå min vei, og da møtte jeg HAN igjen, tilfeldigvis, og vi innledet et rent teknisk knulleforhold, som venner.

Men når jeg sa at jeg hadde utviklet følelser, i midten av juni.sa han etter en uke at han var blitt så utrolig glad i meg...

Men det har skjedd så mye. Jeg var utro i mai,med en av hans bekjente, men han kjenner hele byen så det skal ikke mye til.

Men han har også ligget med en annen, kanskje en ren hevn, men det er ikke saken.

Han gjorde det brått slutt på tirsdag. Han hadde vært på jobb og jeg var animert når jeg kom hjem til han. Når jeg kom spurte han meg om råd osv, mht oppussing osv., men like etter sa han at visste hva som hadde skjedd.

Vet hva som har skjedd???

Hva da, at jeg gikk ut av en pub sammen med han jeg lå med i mai?

Ja sa han.

Hvorfor bryr du deg om det, du har jo gjort det slutt, dessuten ja, jeg knullet med han hele natten lang

GJOOORDE DU DET?

Nei, men det er det samme hva jeg sier, for du vil ikke tro meg uavhengig av svaret.

Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, men måten å gjøre det slutt på. Og vi er liksom i to forskjellige verdener, javel, men han har aldri gitt meg en sjanse.

Har lyst til å kaste klasebomber i enkelte menns truser.

Tenker enkelte menn bare med kjønnsorganet eller finnes det andre svar?

Fordi sånn jeg i alle fall tenker, hvis den ene i et rent vennskapelig knullforhold får følelser, da burde den andre ha vett til å trekke seg vekk med det samme.

Hvis ikke er det ikke respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Liker at du var utro mot ham først, og konklusjonen din er å ville klasebombe kjønnsorganet til diverse menn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Ja, for han har også hatt andre damer etter at vi møttes i tidlig vår-vinter.

Likevel er han så feig at han kun har tenkt på meg når han har hatt en pirring i underlivet sitt.

Det er jo rent skammelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er skammelig.

Hvorfor? Kjenner du ikke Alvina?

Anonym poster: 04425309fa498f68b1d2a4bfe873a963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at jeg har mine feil og har gjort mye dumt, men at når man gjør det slutt på et forhold, gjør man det ikke ...etter hvor høy promillen er?

Joda, vi har hatt det helt fint edru og, men han forlanger for mycket av meg når han krever at jeg må holde meg edru til han kommer hjem fra jobb og ikke egentlig får ta mer enn en øl uten at han er tilstede.

Nå setter jeg ting på spissen.

Klasebomber ja, jeg er egentlig rasende. Og alle ryktene som går, kun fordi jeg forlot et utested med en kjekk ung mann, og ja, han sov over her, men jeg har to dyner og to puter så det gikk bra. Men jeg har lkigget med han i mai, og ryktene svirrer. ...Poenget er vel at det kan skade en manns ære hvis han ikke gir dama sparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Kjenner du ikke Alvina?

Anonym poster: 04425309fa498f68b1d2a4bfe873a963

Kjenner noen meg? På kg. Jeg har bare møtt en bruker her inne og h¨n møtte jeg på et annet debattorum og vi ble venner.

Som nickname er det vel ikke vanskelig, jeg har hatt et brukernavn som jeg egentlig savner.

Vet jeg er kontroversiell. Samme det, jeg er sammensatt.

Under andre nick har jeg blitt kjent, og de som lever og bor på kg, vet hvem jeg er. Ikke irl, bare en eller to, men de fleste vet hvilket nick jeg hadde tidligere.

Men nå er det nok.

Hvorfor er enkete menn så feige. ...de tør ikke engang møte deg, fordi de er livredde for å havne i køya med deg igjen, ...

Jeg driter i det nå., Dette var nok en frustasjonstråd,

Men spørsmål nr. to til dere menn:

Ja, jeg vet dere hater dildo, men hvor ofte skal man la sjalusien styre? Er ikke kjærligheten mer viktig enn sjalusi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at mens du klasebomber menns kjønnsorganer klasebomber noen andre innsiden av kraniet ditt, for det høres faen ikke ut som det er så mye å spare på der inne.

Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en frustrasjonstråd, jeg er blitt dumpet, og det er første gangen i livet at noen har gitt meg sparken... men det verste og mest triste er om vi mister vennskapet, for vi har også felles venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at mens du klasebomber menns kjønnsorganer klasebomber noen andre innsiden av kraniet ditt, for det høres faen ikke ut som det er så mye å spare på der inne.

Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c

Du har ikke sansen for ironi? Da har du sikkert ikke det harmonisk i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Hvordan jeg har det i sengen vet du vel egentlig VEEELDIG lite om :-)

Ironi har jeg kjempesansen for også!

Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken er at jeg har mine feil og har gjort mye dumt, men at når man gjør det slutt på et forhold, gjør man det ikke ...etter hvor høy promillen er?

Joda, vi har hatt det helt fint edru og, men han forlanger for mycket av meg når han krever at jeg må holde meg edru til han kommer hjem fra jobb og ikke egentlig får ta mer enn en øl uten at han er tilstede.

Nå setter jeg ting på spissen.

Klasebomber ja, jeg er egentlig rasende. Og alle ryktene som går, kun fordi jeg forlot et utested med en kjekk ung mann, og ja, han sov over her, men jeg har to dyner og to puter så det gikk bra. Men jeg har lkigget med han i mai, og ryktene svirrer. ...Poenget er vel at det kan skade en manns ære hvis han ikke gir dama sparken?

Du skal være særdeles forsiktig hvilke "uskyldige" du måtte trekke inn pga ditt utroskap...hadde du gjort det med meg så hadde jeg oppsøkt vedkommende å revet han du lå med i fillebiter ..du fornærmer noe veldig grunnleggende som du tydeligvis ikke skjønner hos menn.

En dag smeller det og får konsekvenser for andre enn deg selv og når du holder på slik.....hvis du ikke respekterer noen nok til å la være å "leke" rundt slik du beskrev innledningsvis så kan jeg ikke skjønne at du innleder et forhold til dem i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner hesten min. Han ble gammel en dag og fikk slippe. ... den søndagen tok jeg meg en pils med en venninne, for jeg hadde tvunget fylkesveterinæren til å komme å gjøre det på gården der han hadde fått et godt tilbud om å leve som pensjonert hest...

Nå fikk jeg lyst til å ri, uten sal, uten tøyler, bare flyte og fly og sovne av på hesteryggen og si til hesten, før meg hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg understreker klasebomben på innsiden av kraniet den. Ser nødvendighet i den nå.

Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skal være særdeles forsiktig hvilke "uskyldige" du måtte trekke inn pga ditt utroskap...hadde du gjort det med meg så hadde jeg oppsøkt vedkommende å revet han du lå med i fillebiter ..du fornærmer noe veldig grunnleggende som du tydeligvis ikke skjønner hos menn.

En dag smeller det og får konsekvenser for andre enn deg selv og når du holder på slik.....hvis du ikke respekterer noen nok til å la være å "leke" rundt slik du beskrev innledningsvis så kan jeg ikke skjønne at du innleder et forhold til dem i utgangspunktet.

Jeg forstår og vet nøyaktig hva du mener. Det er egentlig kanskje det som er det grunnleggende, men ...når en mann gjør det slutt gang på gang, og tviler på oss og forholdet, og sier det er Slutt.

Skal jeg da holde meg unna alle, og hvem kan jeg egentlig ligge med da hvis jeg blir singel i noen tid, siden han kjenner alle?

Men jeg utholder heller ikke tanken på at han ligger med en annen, han har gjort det ja, men jeg har ikke spurt om detaljer og vil ikke tenke tanken.

Men jeg har bodd i kollektiv, jeg har sovet sammen med f.eks. fem andre fordi det var vinter og knapt fem varmegrader inne og strømmen var gått. Vi la oss tett sammen, for å holde varmen og ikke pga sex.

Men det du mener er vel at menn har en ære å forsvare og siden det begynte å spinne rykter om når jeg forlot utestedet sammen med en mann, vil ryktene sveve og fortelle at jeg lå med han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg understreker klasebomben på innsiden av kraniet den. Ser nødvendighet i den nå.

Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c

Du har visst en meget særdeles sans for ironi? Å ri barbak, jeg har ridd i mange år...også uten sal og tøyler. Men kanskje du har det vondt for ett eller annet? Men ikke spor av og meld deg ut nå. Skal du være frekk, så vær det, du er ab, og det er greit. Men jeg skal be mod rydde i tråden om du er mer frekk enn du har vært til nå.

Synes du er litt søt jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Kjenner du ikke Alvina?

Anonym poster: 04425309fa498f68b1d2a4bfe873a963

Kjenner noen meg? På kg. Jeg har bare møtt en bruker her inne og h¨n møtte jeg på et annet debattorum og vi ble venner.

Jeg kjenner deg bare fra Kg og jeg liker deg. :)

Jeg håper veldig at du klarer å overkomme de problemene du har og får et bra liv etterhvert, Alvina. Det er jeg overbevist om at du fortjener. :klemmer:

Anonym poster: 04425309fa498f68b1d2a4bfe873a963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo litt søt du også.

Anonym poster: 8feb313131572ad57226ff10a432f07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...