Gå til innhold

GOD resturant i Tønsberg

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Vil gjerne ha forslag på gode resturanter i Tønsberg som man bare må spise hos. Ender ofte enten på Big Horn eller på en av resturantene på brygga.

Finnes det en bortgjemt perle her i byen? :ler:

Har vurdert å spise på den flotte resturanten på Tjøme (?). Men gjerne noe litt nærmere sentrum også.

Red; Pris har ingen betydning.

Endret av Bobler
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så mange GODE restauranter i Tønsberg, de fleste er helt gjennomsnittlige.

Men en "bortgjemt perle", på et veldig rustikt vis, er Redningen på Vallø. Den ligger ved marinaen, rett ved siden av bowlingen.

De serverer hovedsakelig pizza (som er vesentlig bedre enn Peppes og lignende), og lokalet er ganske originalt innredet med hvalfangstbilder- og redskaper. Det er altså ikke noe spesielt fancy sted, men hvis man føler for god og billig mat på er hverdag er det ikke så dumt å ta turen dit.

Anonym poster: d5d8f0240e78fd5df605713c081fbcc0

Skrevet

En undervurdert restaurant (om den fortsatt finnes...er et par år siden je var der sist) er en kinarestaurant som ligger ved bowlingen (rett ved broa)

Husker ikke hva den heter nå i farta, men de har helt fantastisk god mat

Skrevet

Ikke fått testa alle restaurantene i Tønsberg enda. Men det har jo kommet en Becks på brygga nå. Den er veldig populær i Larvik og har god mat. Spist der men ikke fått vært på den her i Tønsberg enda.

Skrevet

Nå er det tolv år siden jeg flyttet fra byen, men den gangen var jeg veldig fan av Mama Rosa ved bowlinga, og den lille vietnamesiske på hjørnet i nærheten av Tønsberg pizza.

Men for alt jeg vet er de nedlagt og glemt for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...