Nieida Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Dette blir mine feriemål i desember, sannsynligvis julaften i Kualalumpur...og nyttårsaften i Singapore, er det noen som har tips til steder man bør besøke, strender, hoteller, opplevelser, noe for barn m.m. Vi er 5 voksne og 2 barn på 5 og 6 år
reiseglad Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Jeg ville kanskje ha valgt å feire jul i sjømannskirka i Singapore, altså byttet på stedene..... Ellers er øyene på østkysten i Malaysia ikke særlig egnet for besøk på denne tiden av året, pga regntid og monsun. KL Tower i stedet for twin tower :-) Mindre kø, like flott utsikt! Melaka er en smeltedigel av forskjellige retninger bygningsmessig, preget av både kinesisk, malayisk, nederlands og indonesisk. Ikke mulig med strandbesøk der, men mange flotte hoteller. Borneo? Har ikke vært der selv, men det står på min "must do"-liste! Indonesia: Må nesten få tipse om Bali og Gili Islands, der har vi vært igjen og igjen.
Nieida Skrevet 2. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2012 vi har bestilt billetter til Kualalumpur og ankommer lillejulaften. Vi velger nok vekk tradisjonell julefeiring men er samlet hele familien. Kjenner du tll vestkysten av Malaysia, det er dit vi skal...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå