AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Hei! Jeg befinner meg for tiden i Alanya og har fått den typiske feriemagen, ble dårlig i magen på onsdag og er fortsatt like dårlig. Merker det ikke noe spesielt på formen, bortsett fra at jeg må springe på do svært ofte! Lurer på om det er noen som har noen gode tips som hjelper i mot feriemage ? (Beklager for en del skrivefeil) Anonym poster: 35bf73d1f41cccdbf556972e12b8dc5b
a_dive Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 (endret) Er det en lege på hotelle så kan du spørre legen, pass på at du får i deg mye vann å drikke iallefall! Endret 2. august 2012 av a_dive
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Idoform og yoghurt/biola, samt mye vann og drikke som både inneholder sukker og salt (farris og brus med sukker). God håndhygiene! Anonym poster: fbf90589eb4bf4d95fd92a4f6a2f6447 1
minienthe Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 gubben fikk noe rart på apoteket der nede, gikk forbausende greit å kommunisere hva man trengte til de ansatte der. funket gull, et par timer etter inntak av tablett så forsvant diareen og resten av ferien gikk strålende
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Takk for svar, har lest litt og slik jeg forstår det så kan imodium hjelpe, kan jeg få tak i det i tyrkia? Å hva heter det i såfall? -ts Anonym poster: cb20a15c78bc2b995df0b8cd6c222715 1
Karmosin Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Imodium er et internasjonalt merke, uten at jeg vet om det selges i Tyrkia. "Diarrhoea medicine please" og fortvilet uttrykk i ansiktet burde skaffe deg det du trenger hvis ikke...
juliane Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Jeg ville ikke brukt Imodium hvis det ikke var akutt nødvendig, som på flyturen hjem f.eks. Det er behagelig at det får diareen til å stoppe der og da, men det stopper ikke grunnen til at du har diare, tvert i mot holder det jo all dritten du skal ha ut inne i kroppen. Prøv heller med idoform og melkesyrebakterier slik noen foreslo lenger oppe i tråden!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Jeg ville ikke brukt Imodium hvis det ikke var akutt nødvendig, som på flyturen hjem f.eks. Det er behagelig at det får diareen til å stoppe der og da, men det stopper ikke grunnen til at du har diare, tvert i mot holder det jo all dritten du skal ha ut inne i kroppen. Prøv heller med idoform og melkesyrebakterier slik noen foreslo lenger oppe i tråden! Var det jeg fant ut etterhvert...men, hvor kan jeg få tak i noe biola lignende i Tyrkia da? Har hvert dårlig i magen siden onsdag nå, men det kan muligens virke som at jeg har blitt bedre(Har tatt idoform), reiser hjem igjen i morgen og skal reise i over 12 timer tilsammen, så det er kanskje ikke så dumt med imodium alikevell da.. -Ts Anonym poster: cb20a15c78bc2b995df0b8cd6c222715
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå