Gå til innhold

Brukte sko til barn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har det kommet en sånn facebook byttegruppe der jeg bor, på den ser jeg at mange selger og kjøper brukte sko til barn.Da gjerne de under barnehage alder. Jeg synes dette høres ganske dumt ut i og med at jeg tror jeg har lest at sko gjerne blir formet etter foten og helst ikke skal arves. Men er det bare jeg som ikke husker rett så det går bra og kjøpe brukte sko til barn?

Anonym poster: 4ebdf2103f6d295c8cfad4000e088636

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på. Slikt som pensko og lite brukte støvler/cherrox syns jeg er helt grei skuring. Slitte hverdagssko er noe helt annet. Det kommer altså an på hvor mye brukt/slitt skoene er. Goretexsko som kanskje bare er brukt i barnehagen de siste tre - fire ukene av en vintersesong ville jeg ikke ha nølt med å overta, joggesko som er brukt en hel sommer? Nei. Bruk fornuft og vurderingsevne.

Skrevet

Sko med fotsålesenkning i skoen bruker jeg ikke brukt. Pensko etc går fint.

Skrevet

En bunadsko til en 2 åring er kanskje brukt... Maks 5 ganger? Så vokser de utav den.

En vinterstøvel man kjøpte på salg på sommeren, og når vinteren kom gikk det 2-3 barnehagedager før man oppdaget at den var for liten.

Slike sko kan man kjøpe brukt.

Ellers er det fy fy medbrukte sko, det kan herpe føttene og gangen til barna for resten av livet.

Skrevet

Har ingen problemer med å la ungane arve pent brukte sko.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...