Gå til innhold

"Du jobber for meg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gjest17

Jeg har oppdaget en teknikk som umiddelbart får slutt på mobbingen av oss som går på NAV. I stedet for å si "jeg naver" så si "du jobber for meg."

Anonym poster: f8577efaa7decfd9b36905f05ed8038f

Det er vel kanskje fordi de dør litt innvendig av å få en slik latterlig kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig med de der Nav-klientene som tror de er samfunnets vinnere fordi de slipper å jobbe for pengene de får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

Artig med de der Nav-klientene som tror de er samfunnets vinnere fordi de slipper å jobbe for pengene de får.

Veldig artig!

Vi er fullstendig klar over at vi i følge enkelte ligger langt nede på rangstigen.

Endret av Minde09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig artig!

Vi er fullstendig klar over at vi i følge enkelte ligger langt nede på rangstigen.

Hvis du leser en gang til så ser du nok at det ikke var ment som et støtende innlegg til de som faktisk trenger nav-støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

Hvis du leser en gang til så ser du nok at det ikke var ment som et støtende innlegg til de som faktisk trenger nav-støtte.

Jeg leser og leser og kommer fram til at det var formulert slik at det kan tolkes på mange ulike måter.

Jeg tolket det feil. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser og leser og kommer fram til at det var formulert slik at det kan tolkes på mange ulike måter.

Jeg tolket det feil. Beklager.

Ser at det kan tolkes på flere måter, men se på det som et svar til TS så skjønner du nok hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerhets, vil minne dere om at reglene sier at man skal være høflig og ikke bruke kallenavn på hverandre.

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...