AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg har oppdaget en teknikk som umiddelbart får slutt på mobbingen av oss som går på NAV. I stedet for å si "jeg naver" så si "du jobber for meg." Anonym poster: f8577efaa7decfd9b36905f05ed8038f
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 (endret) Hahah, du får unnskylde meg nå (overtrøtt), men da jeg leste overskriften tenkte jeg på den nai, jai skrur-reklamen. - Han jobbar for meg og det gjør do og! Overskriften din altså.. Beklager OT! Endret 2. august 2012 av Dreamdrops 6
Lucid Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Hahah, du får unnskylde meg nå (overtrøtt), men da jeg leste overskriften tenkte jeg på den nai, jai skrur-reklamen. - Han jobbar for meg og det gjør do og! Overskriften din altså.. Beklager OT! HAha, jeg også! Skulle til å skrive det rett før jeg så at du hadde skrevet.. "Jai sova ikke, jai skror!" 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 HAha, jeg også! Skulle til å skrive det rett før jeg så at du hadde skrevet.. "Jai sova ikke, jai skror!" Hahah, heldigvis ikke bare meg!
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Hva om de sier: Jeg har ihvertfall en jobb?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Du har jobb, men du slaver for meg Anonym poster: 12bebfe29671ab02a94efa10dc56746e
betrayed Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Hva om de sier: Jeg har ihvertfall en jobb? Da svarer vi: Fordi du er heldig nok til å være i stand til å ha en. 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 hehe. Tror jeg leste første innlegget litt fort. Trodde det dreide seg om å sette de nav-ansatte på plass fordi de var nesevise eller nedlatende. Så til slutt at det tydeligvis gjaldt alle andre. Hvis dette viser seg å være tilfellet synes den kommentaren (du jobber for meg) er ganske frekk annet enn i festlig lag, da kan det faktisk være en ganske artig vinkling. Grunnen til at jeg mener den er frekk er ganske enkelt fordi man faktisk, enten det er selvforskyldt eller ikke, er en tærer, mens den du sier det til er en nærer. Altså en som bidrar negativt og en som bidrar positivt. Den som bidrar negativt skal da selvfølgelig ikke gå rundt å være frekk mot den som bidrar positivt. Men dersom noen går over streken TS syns jeg det kan være et brukbart comeback, som helt klart vil kunne sette noen på plass dersom brukt riktig.
sebastianen Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Jeg har oppdaget en teknikk som umiddelbart får slutt på mobbingen av oss som går på NAV. I stedet for å si "jeg naver" så si "du jobber for meg." Anonym poster: f8577efaa7decfd9b36905f05ed8038f Nå bør ingen mobbe NAV brukere. Men om du er et ungt menneske i arbeidsfør alder uten synlige skader, tror jeg den kommentaren kunne ført til at du fikk bank. 12
The Kitten Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Dette minner meg om en vi har inne på utplassering av NAV. Hun mener hun har rett til å bestemme sin egen arbeidstid. For hun fikk jo ikke lønn, direkte fra oss. 5
sol87 Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Vettu hva, kjære nav-klient, jeg jobber gjerne litt for deg jeg, jeg jobber for meg selv, men også litt for at velferdsmaskina skal gå rundt, slik at de som ikke er like heldige som meg kan få den hjelpa de trenger. Og det er helt ok for meg. :D Gi faen i dem som slenger dritt. 3
sebastianen Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Vettu hva, kjære nav-klient, jeg jobber gjerne litt for deg jeg, jeg jobber for meg selv, men også litt for at velferdsmaskina skal gå rundt, slik at de som ikke er like heldige som meg kan få den hjelpa de trenger. Og det er helt ok for meg. :D Gi faen i dem som slenger dritt. Men ville du synes det var greit om TS er et av de verste eksemplarene, en av de som tar seg et "NAV år". Og om han i tilegg slenger til deg med et flir at du jobber for ham. Det er min oppfatning av TS. 1
Knirke Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Jeg har oppdaget en teknikk som umiddelbart får slutt på mobbingen av oss som går på NAV. I stedet for å si "jeg naver" så si "du jobber for meg." Anonym poster: f8577efaa7decfd9b36905f05ed8038f For meg høres det ut som du erter på deg dobbelt så mye mobbing hvis du går rundt med den holdningen 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Er ikke dette å overdrive litt? Nja.. Trengte kanskje ikke å bli avliva. Det skulle ikke vært noe NAV. Alle må jobbe til livets opphold. De som er for syke til å jobbe, må få hjelp, men de som ikke gidder OG har den holdninga til TS burde aldri få ei krone. Jeg har sjøl gått på NAV i forbindelse med arbeidsledighet, og syns det er sjokkerende lett å få store summer utbetalt. Etter to måneder frista det nesten ikke å søke jobb lenger, for det var jo så enkelt å bare FÅ masse penger. Ble giddalaus og følte meg syk, slapp og motløs. Aldri igjen. Værste jeg har opplevd. NAV gjør folk syke. Det er unaturlig for mennesker å få liggesår på sofaen og samtidig motta nesten fulle månedslønner. NAV er like ille som NAVbrukere selv. Anonym poster: e670b4dacba6ca3365fc73cd514a5b45 4
Sinner Skrevet 2. august 2012 #15 Skrevet 2. august 2012 Nja, nå mobber jeg aldri NAV brukere men nei, jeg jobber ikke FOR deg. Jeg jobber for pasientene "mine" i den jobben jeg har. Jeg skjønner tankegangen din men den var veldig arrogant. Kan brukes som spøk som noen her over nevnte men det må virkelig være i den rette settingen.
hermoine Skrevet 2. august 2012 #16 Skrevet 2. august 2012 "Ja men jeg tjener mer penger enn deg" sier jeg tilbake da
betrayed Skrevet 2. august 2012 #17 Skrevet 2. august 2012 Er det så lett å få penger fra nav at man kan ta seg et "nav-år". Jeg er da vitterligen syk og har rikelig med dokumentasjon på det, og jeg syns ikke denne prosessen har vært lett. Har tatt meg godt over 3 år før jeg fikk innvilget noe........ 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #18 Skrevet 2. august 2012 Jeg synes personlig det er verre når de ikke sier noe men viser tydelig hva de mener med blikk og kroppsholdning. De er for feige til å si noe direkte til deg og du har ikke noe spesifikt å "ta" dem på. Anonym poster: 781b41768c3ee240cd80811b80ccd66c 1
Diafragma Skrevet 2. august 2012 #19 Skrevet 2. august 2012 Jeg synes personlig det er verre når de ikke sier noe men viser tydelig hva de mener med blikk og kroppsholdning. De er for feige til å si noe direkte til deg og du har ikke noe spesifikt å "ta" dem på. Anonym poster: 781b41768c3ee240cd80811b80ccd66c JA. Akkurat. Når jeg oppever dette, syns jeg det er mye mye eklere enn hvis noen rett og slett forteller meg hva de er misfornøyde med. De tenker at de er så oppdragene og intelligente, men spør du meg så skinner det igjennom som idioti og dårlige holdninger 1
sol87 Skrevet 2. august 2012 #20 Skrevet 2. august 2012 Men ville du synes det var greit om TS er et av de verste eksemplarene, en av de som tar seg et "NAV år". Og om han i tilegg slenger til deg med et flir at du jobber for ham. Det er min oppfatning av TS. Jeg fikk ikke den oppfatningen i det hele tatt, men ja, la oss tro det verste om alt og alle, da blir verden et enda hyggeligere sted. Håper du kjenner TS godt da, siden du kan insuinere at TS bare "tar seg et nav-år".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå