Gå til innhold

Piercing i brystvorten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta piercing i brystvorten til kjæresten imorgenm og lurer på hvordan jeg bør gå frem.

Ren kanyle, desinfeksjon, rene hender, ekte piercing, det er det jeg kommer på!

Og ja, jeg vet det er er dumt, idiotisk og lignende, men vi er på ferie og vil gjøre noe morsomt (er ikke piercingstudio her).

Så IKKE kom med at det ikke bør gjøres, at det frarådes og lignende, vil bare ha tips :)

Anonym poster: b6110285d76a990efc7a6c7c5fa5d02b

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Dere er på ferie å vil gjøre noe morsomt? Ja, sjansen for betennelse, skjeve piercinger og annen dritt, er kjempegøy altså!:jepp:

Hvorfor i all verden skal noen råde deg til å gjøre noe som er ren idioti?

Skrevet

Hvis du vet det er dumt og idiotisk- hvorfor gjør du det da?

Ikke like morsomt når infeksjonen setter inn og Bh føles ut som et helvete. Man kan vel heller ikke bade hvis det et en slik ferie dere er på.

Gjest Vampen
Skrevet

Og sånn med tanke på morofaktoren, å ta piercing i brystvorta gjør vondt. Det gjør vondt hos en proff, som vet hva han gjør og har utstyret han trenger for å kunne gjøre det så raskt og presist som mulig. Å få en kanyle stukket gjennom brystvorta av en amatør, høres i grunnen ganske grønnjævlig ut. For ikke å snakke om at det faktisk også gjør vondt i flere dager etterpå, og det er uten infeksjon, med riktig smykke og gode renserutiner.

• Liker 4
Skrevet

Og sånn med tanke på morofaktoren, å ta piercing i brystvorta gjør vondt. Det gjør vondt hos en proff, som vet hva han gjør og har utstyret han trenger for å kunne gjøre det så raskt og presist som mulig. Å få en kanyle stukket gjennom brystvorta av en amatør, høres i grunnen ganske grønnjævlig ut. For ikke å snakke om at det faktisk også gjør vondt i flere dager etterpå, og det er uten infeksjon, med riktig smykke og gode renserutiner.

What she said.

Skrevet

Jeg har hatt piercing i brystvorta.

Hun som tok hullet hadde en klype eller noe slik som klemte brystvorta flat, etter at den ble stiv.

Så brukte hun en tang eller noe slikt som hun satte hullet med, før hun tredde på ringen jeg skulle ha i. Mener det var slik det foregikk.

Det gjorde helvetes vondt, og hun var profesjonell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...