mya87 Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Hei! Jeg og en venninne reiser til London den 18. Jeg skulle bestille billetter over nettet nå, men de krever pass nr. venninna mi har mistet bank kortet sitt så hun har ikke noe pass nr. Hun må på politi stasjonen og få det. Men da lurer jeg på, Hvordan kan andre bestille billetter over nett hvis de ikke har pass/venter på pass? Visste ikke at ryanair krevde pass nr. Er det mulighet for henne å gå til politiet og spørre om å få det nr så vi får bestilt billettene?
Viernes Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Du trenger det vel bare når du skal sjekke inn online, ikke under selve bestillingen. Er det lenge til dere reiser?
Viernes Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Så lenge hun får passet før dere sjekker inn er det jo ikke noe problem 1
Medlem Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Dere kan sjekke inn helt til 4 timer før flyavgang. Dersom hun ikke har fått passet innen den tid sliter hun med å komme seg avgårde...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå