AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 en venn av meg skulle ta noen sting på meg i dag. huden har grodd litt over, så hun fikk ikke tak, så hun sa at jeg burde dra til legevakten. dro dit hvor de nermest lo av meg, for dette var ikke deres jobb. De hadde ikke tid til slikt, det måtte fastlegen min gjøre. prøvde å forklare at jeg ikke kommer meg til fastlegen da jeg ikke har råd til taxi og ikke har noen til å kjøre meg, men det var ikke deres problem. det satt to på venterommet, så var ikke akkuratt fult opp. jeg trodde legevakten skulle stille opp på slikt? var ikke akkuratt på akuttmottaket, og de burde jo vist litt forståelse for situasjonen min? Anonym poster: afd2cfbbff6e15c24748e23ab1a5f528
Dolly-Duck Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Jo, de burde vist litt forståelse dersom det kun var to stk på venterommet. Men legevakten er faktisk for "akutte" saker, ikke i den grad akuttmottaket er, men det er for ting som ikke kan vente. Å ta ut sting kan absolutt vente og hører til fastlegen.
SmallTalk Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Sorry, men å ta sting er ikke en oppgave for lekevakta. Legevakta er til for ting som ikke kan vente til fastlegen åpner, og sting kan vente.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Det å ta sting hører til hos fastlegen. Du kan vel ta offentlig transport? Hos fastlegen trenger du ikke å betale der og da, men kan få med deg en regning. Ofte et påslag på 50 kr da, men flott tilbud som nødløsning. Anonym poster: 6377892f77e4a8418d06af9c7e6f470a
kills Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Å fjerne sting er ikke en sak som haster, så det er ikke noe unormalt at du blir nedprioritert når det sikkert var folk i kø for mer "akutte" tilfeller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå