Gå til innhold

Dr Owen Hunt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kan fort utvikle seg til en "er jeg normal"-tråd, så jeg spør like godt med en gang: Er det normalt å irritere seg grenseløst over en person som bare finnes på tv-skjermen? I mitt tilfelle nærmere bestemt Dr Owen Hunt fra Greys Anatomy. Jeg hæler bare ikke fyren, han er en motbydelig type! At en med en særdeles lite tiltalende ytre får jobb på tv er forsåvidt bare positivt, alt skal ikke handle om utseende. Men igjen, jeg bare avskyr hele fyren og hans personlighet! Han gifter seg med Christina, uten at han ser ut til å forstå hvorfor. Ganske åpenbart er det jo isdronningen Dr Altman han liker, så jeg blir ikke overrasket om han ender opp med henne. Men i mellomtiden har vi altså Owen som gifter seg med frivillig barnløse Christina, og tror han kan forandre henne. Greit nok at han hater henne for at hun tok abort, men da burde han ikke holdt henne i hånda mens den be utført, for så å skjelle henne ut foran hele venneflokken etterpå. Og når jeg ikke trodde han kunne bli mindre sympatisk, så kom forrige episode der han lirer av seg at INGEN frivillig barnløse eksisterer, han hakker videre på Christina og mener hun må ha noen store traumer siden hun ikke vil ha barnet hans. Hvorfor takker hun ikke bare for seg selv og går? Hva ser hun i denne usympatiske slasken av en fyr?

Ja, jeg VET han ikke eksisterer. Man han provoserer meg bare noe så enormt. :kaklehone:

Anonym poster: e16a71c1b2f39c3baa653e96b50c18d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får en pluss for å få meg til å le. Er ikke uenig med deg, men irritert kan jeg ikke si at jeg er, men det er underholdende hvor irritert du er, og det er ikke vondt ment.

Izzie derimot.. Hadde ikke Heigl pakket sakene sine og begynt med film isteden så hadde jeg krepert.

Men uten folkene man ikke liker så hadde nok ikke seriene vært noe stas..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en pluss for å få meg til å le. Er ikke uenig med deg, men irritert kan jeg ikke si at jeg er, men det er underholdende hvor irritert du er, og det er ikke vondt ment.

Izzie derimot.. Hadde ikke Heigl pakket sakene sine og begynt med film isteden så hadde jeg krepert.

Men uten folkene man ikke liker så hadde nok ikke seriene vært noe stas..

Joa, men det finnes folk som klarer å være usympatiske på en sympatisk måte, om du forstår hva jeg mener. Ta Dr Bailey, feks, hun er frekk som bare rakkern, men jeg digger henne. Selv Karev har sine positive sider, selv om han gjemmer dem godt. Men Owen? Finner ikke et eneste formildende trekk. Må presisere at det ikke er skuespilleren jeg har noe mot, det er jo nesten godt gjort å spille så tvers gjennom usympatisk. Med mindre han spiller seg selv, noe jeg ikke håper for hans skyld. Det er ikke det at han gjør så forferdelige ting i forhold til mange andre på film, det er rett og slett bare hvordan han ER. Pføy! :surprised::forvirret:

Anonym poster: e16a71c1b2f39c3baa653e96b50c18d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men det finnes folk som klarer å være usympatiske på en sympatisk måte, om du forstår hva jeg mener. Ta Dr Bailey, feks, hun er frekk som bare rakkern, men jeg digger henne. Selv Karev har sine positive sider, selv om han gjemmer dem godt. Men Owen? Finner ikke et eneste formildende trekk. Må presisere at det ikke er skuespilleren jeg har noe mot, det er jo nesten godt gjort å spille så tvers gjennom usympatisk. Med mindre han spiller seg selv, noe jeg ikke håper for hans skyld. Det er ikke det at han gjør så forferdelige ting i forhold til mange andre på film, det er rett og slett bare hvordan han ER. Pføy! :surprised::forvirret:

Anonym poster: e16a71c1b2f39c3baa653e96b50c18d9

Jepp, skjønner! Er ikke Heigl jeg har noe imot heller, bare så det er sagt.. Men hele Izziefiguren gjør at jeg ser henne i alle roller Heigl har, og det funker bare ikke for meg.

Digger Karev og Bailey, men aldri tenkt så mye over Owen som du tydeligvis har, men han ser jo ikke ut til å være særlig hyggelig på noe vis egentlig, nei. Han er en tøffing, og muligens en heltefigur, men viser ikke særlig med medmenneskelige trekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har det også sånn med noen TV-karakterer. I Grey's Anatomy var det Izzie, hun var så moraliserende, hyklerisk og barnslig at jeg seriøst måtte holde opp å se på :fnise:

Og i Dexter så blir jeg helt gal av Quinn. Faen for en barnslig idiot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Haha, jeg har det også sånn med noen TV-karakterer. I Grey's Anatomy var det Izzie, hun var så moraliserende, hyklerisk og barnslig at jeg seriøst måtte holde opp å se på :fnise:

Og i Dexter så blir jeg helt gal av Quinn. Faen for en barnslig idiot.

Jeg har ikke sett Grey's, men veldig enig i Quinn ja!! Han kan de godt tuppe ut av hele serien for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterte meg GRØNN av Izzie. Som nevnt over, hun var jo så moraliserende at jeg kunne bli fra meg til tider. Men Dr Hunt fikk meg til å vri meg i visuell smerte når hver gang han "spontant og kjærlig" skulle få Christina til å holde munn ved å kaste seg mot henne og kysse henne i et eneste stort smerteuttrykk. URÆÆÆrh :blink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. irriterer meg også over Hunt. Han overspiller så veldig jeg-er-en-traumatisk-lege-se-så-traumatisert-jeg-er. Christina har vært min favorittkarakter fra dag 1, så det har irritert meg i flere sesonger nå at de har valgt Hunt til henne. Likte henne sammen med Burke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mitt lykkeligste øyeblikk i Grey's anatomy så langt. Endelig så Christina den samme slasken som jeg har sett hele tiden og slengte maten i trynet hans. Juhu! :smilorange:

Anonym poster: e16a71c1b2f39c3baa653e96b50c18d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Meredith er den absolutt mest irriterende karakteren.

Owen er helt grei han.

Helt enig! Takler virkelig ikke frøken Grey.. Hunt har jeg aldri tenkt over egentlig, han bare er der:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se nå å kvitt deg med tosken, Christina.

Anonym poster: e16a71c1b2f39c3baa653e96b50c18d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at karakteren er forferdelig, men dette 'lite tiltalende ytre' som du snakker om er subjektivt. Jeg synes han er heit. Han er litt 'værbitt' og en skikkelig skotsk mannemann. Synes det er sexy! Og jeg vet jeg ikke er den eneste. Deilig med litt variasjon i menn, synes det er mange som ser så like ut. Han har karisma og et bra TV-fjes, og jeg synes han er hot.

Anonym poster: 3916c55120a34cd31618cb065decf28a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuespilleren er i allefall jævelsexy, nam nam<br /><br /> Anonym poster: c512953e8bc0c9b6b491e982cbd3d134

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg ikke trodde han kunne bli mindre sympatisk, så kom forrige episode der han lirer av seg at INGEN frivillig barnløse eksisterer, han hakker videre på Christina og mener hun må ha noen store traumer siden hun ikke vil ha barnet hans. Hvorfor takker hun ikke bare for seg selv og går? Hva ser hun i denne usympatiske slasken av en fyr?

Jaaa!! "Alle vil vel ha barn?? Det må jo ha skjedd noe med deg en gang, det må jo være noe galt med deg?" Jeg syns hun svarte innmari bra for seg da, "I wasn't mugged by a baby" eller hva det var hun sa. :fnise: Jeg skjønner ikke hvorfor han gifta seg med henne hvis det var så utrolig viktig for ham å få barn, når hun aldri har vist at hun vil ha barn! Såpass burde han visst utfra personligheten hennes. Det er jo det å være kirurg som er viktig for henne. Nei, hun fortjener bedre enn en mann som hater henne.

Men jeg syns det er bra at Greys tar opp aktuelle ting, som det med frivillig barnløshet. De har også tatt opp homofili på en bra måte, gjort det til en normal del av serien. Det jeg ikke liker er at de virker som overkompenserer etter at de kasta ut Erica Hahn, hun som var sammen med Callie en stund. Da fikk de kjeft for å være lite homovennlige, så nå virker det som hver tredje pasient de har er homo... Og det virker så falskt. JA, jeg er fortsatt sur for at de kasta ut Erica! Det var så bra med et normalt, usminka par, som gikk gjennom usikkerhet og problemer, som viste hvor vanskelig det kan være å komme ut, både for seg selv og andre. Ikke like kult med sånne ufarlige fnisende lesber som Callie ble med søte, lille Arizona.

Enig i at Meredith er irriterende. Hun virker som gjør noe ulovlig omtrent hver måned; ødelegger en clinical trial her, oppmuntrer til å fjerne en svulst som ikke skal fjernes der, stikker av med en unge her, nekter å høre på sjefen sin der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, er så enig!!! Digger Christina, hater at hun er sammen med Owen Hunt!! Elsker Grey's Anatomy, sitter klistret til skjermen hver uke!

Endret av vaniljeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! "Alle vil vel ha barn?? Det må jo ha skjedd noe med deg en gang, det må jo være noe galt med deg?" Jeg syns hun svarte innmari bra for seg da, "I wasn't mugged by a baby" eller hva det var hun sa. :fnise: Jeg skjønner ikke hvorfor han gifta seg med henne hvis det var så utrolig viktig for ham å få barn, når hun aldri har vist at hun vil ha barn! Såpass burde han visst utfra personligheten hennes. Det er jo det å være kirurg som er viktig for henne. Nei, hun fortjener bedre enn en mann som hater henne.

Jeg håper bare ikke det går en liten stund, og så blir hun gravid og ender opp som sukkerspinnlykkelig mor som forstår alt hun har gått glipp av i livet. Meredith har jeg likt frem til nå, men synes hun har blitt irriterende etter at hun fikk Zola. Får frysninger av den fniselatteren hennes hver gang Zola gjør noe "søtt" eller bare er i nærheten. Callie irriterer meg også veldig etter at hun skiftet side. Hun var ekstremt hetero tidlig i serien. Når jeg tenker etter var hun forsåvidt irriterende allerede på den tiden hun la seg etter O'Malley.

Anonym poster: e16a71c1b2f39c3baa653e96b50c18d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også helt fnatt av Meredith etter at hun fikk Zola. Jeg liker Derek med Zola, med Meredith gir meg helt spasmer. Det ser så unaturlig ut. Jeg misliker også sterkt at hun liksom skal være en så fantastisk kirurg, som sin mor, når det vi ser i serien er alle feilene hun gjør. Det henger ikke helt på greip.

Cristina liker jeg best som singel. Da kommer personligheten hennes, som jeg digger, fram uten forstyrrelser ang. menn. Jeg kjenner mange par der barn/ikke barn er en stor greie, så jeg skjønner på en måte likevel at de ville lage drama ut av frivillig barnløshet (og da måtte det bli Cristina) selv om Owen fremstår som særdeles usympatisk møkkamann.

Anonym poster: 9e7b9060c9494b976e0c286e91836454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Izzie og Meredith! Liker egentlig de aller fleste karakterene... alle har sin sjarm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...