Gå til innhold

Kommer for tidlig? Eller...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har erfaring med å være med en mann som kommer for tidlig?

I starten var det så jeg ikke helt skjønte hva som skjedde. Plutselig var det bare over. Litt sånn... eh, hvorfor stopper du, vil du ikke mer? Tror han merket at jeg ble overrasket, og så merket jeg at han ble sånn... at han ikke ville snakke eller tulle om det.

Jeg vet ennå ikke helt hva som skjer når vi har sex. Noen ganger lurer jeg på om han bare blir slapp, det skjer så plutselig. Men merker jo at det blir søl av det, så... er ikke mye æksjen som skal til før han kommer heller, bare rolig sex. Noen få ganger at vi kommer skikkelig igang og han liksom støter ordentlig. Vært med andre gutter, og vet hvordan "normal" sex er.

Og synes det er... jeg liker han her utrooooolig godt! Og synes det er utrolig deilig når vi holder på. Mye bedre enn med noen annen gutt, selv om den sexen ville vare mye lengre.

Men noen som har noen tips eller lignende erfaringer? Vil liksom ikke spørre venninner heller, blir jo å utlevere han og sexlivet litt...

Anonym poster: dbd6945935207aec9fb3687ba9fd3069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg skal garantere at det er årsaken tror jeg mange gutter starter i ung alder med nærmest konkurranser hvor man skal komme i mål kjappest mulig. Jeg husker iallefall slike ting fra guttegarderoben på barneskolen da hormonene begynte å komme. Selv skjønte jeg aldri den greia der - men tydeligvis var mange med på "leken".

Hvis du går i mange år og nærmest trener og har for vane å komme kjappest mulig blir jo overgangen til når man skal ha sex med noen litt spesiell. Plutselig er det noen andre som helst skal være med også.

Nå har jeg ingen personlig erfaring på området som hetrofil - men jeg har forstått samt lest at det beste er å ta det over tid og hele tiden stoppe opp underveis. Altså få ham til å forstå at det er helt greit å ta det rolig når han kjenner at det nærmer seg litt vel tidlig.

Mener også jeg leste at et gjennomsnittlig samleie lå på 1-2 minutter, så ekstremt uvanlig er det ikke. Og det finnes jo mange måter å holde på uten at han er i "aktivitet" også :)

Gjest Minde09
Skrevet

Nettopp derfor er forspillet så utrolig viktig. Bruk god tid! Dere kan sammen gi deg en orgasme eller to før penetreringen. Ellers får du aldri fullt utbytte av samleiet..og husk at du kan massere klitoris under akten..du er ansvarlig for din egen orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har hatt samme problem. Han klarte ikke holde seg lenge og kom alldit alt for fort. Det vi måtte gjøre og fremdeles gjør er å trene han opp :) det funker kjempe bra så langt. Alt dere trenger å gjøre er å avbryte rett før han kommer, la han vile litt og så gjøre det igjen og igjen noen ganger. Han sier det er lettest for han å kontrolere dette når han er på topp :)

Håper dette hjelper litt :)

Anonym poster: 008c2b30ef77212396e0e983c79ddee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...