Gå til innhold

Komme hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor liker dere gutter best å komme?

Selv var jeg sammen med en fyr som ikke klarte å komme inni meg, måtte suges. Ble et stort problem etterhvert. Spesielt når han til slutt bare ville suges og spurte om jeg ikke var tørst... :blink: Grøss og gru

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ikke så stor rolle for min del, blir heller tent av å "gi" det der hun vil ha det, enten det er i musa, rumpa, på puppene eller i ansiktet.

Anonym poster: a577d7c100677a3057064dd47ce6e618

Skrevet

Alt til sin tid. Variasjon er en fin ting. Om jeg skal komme på dama er det gjerne på rumpa eller over musa og magen. Men kommer og veldig gjerne i henne, og da spiller hvilket hull liten rolle....

Skrevet

Nei, det må du ikke! Hovedpoenget mitt var egentlig om det var best med mus eller oralt. Snakket med en kamerat om det en dag, og han synes det var veldig rart at eksen min likte munn best! "Ja, suging var godt og en del av sexen, men ikke avslutningen..". Men det er vel veldig individuelt :)

TS

Skrevet

Inni henne, i munnen, på magen, på ryggen, ...

Spiller egentlig ingen rolle, så lenge begge blir fornøyd.

Skrevet

Munnen er favoritten. Mye fordi hun da kan regulere trykk, intensitet etc. helt nøyaktig, noe som er vanskelig med fitta eller rumpa. Men jeg klager ikke på noen av de andre stedene heller :smilorange:

Skrevet (endret)

*zip*

Endret av mauk
Skrevet

"Før hun går og tømmer seg"

Hahaha, den var najs!

AnonymBruker
Skrevet

I kondomet.

Anonym poster: ad0e778b21f8ae3cfc2622c068337ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...