Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bli samboer med drømmegutten i slutten av måneden, og hadde tenkt å bruke litt penger på å oppgradere og sexe opp undertøyet mitt litt. Tenkte å finne en ordentlig undertøysbutikk og kjøper noen pene sett (kanskje også med strømpeholder) her i Bergen.

Noen spørsmål:

Hvilket undertøy synes dere er sexy?

Hvor handler dere undertøyet? Gi gjerne tips om bra butikker i Bergensområdet.

Kjøper/bruker dere strømpeholder?

Anonym poster: e8f308671826f87d2f73ee4c5191f7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at små truser og hipstere med blonder og sånn er sexy. Og en BH som matcher. Sånne stringtruser og strippeundertøy er trashy i følge meg. Jeg kjøper som regel på H&M. Strømpeholdere har jeg ikke prøvd enda, haha

Skrevet

Jeg er av den nysgjerrige typen, og hvis jeg lurer på noe så spør jeg. Derfor vet jeg at mange gutter (i allefall i min vennekrets/tidligere vennekrets) foretrekker undertøy som dekker litt mer. Mange gutter har sagt at de foretrekker boxer/hipster på jenter fordi det overlater litt mer til nysgjerrigheten. Kjæresten min er veldig glad i en hipster jeg har som utelukkende består av blonder. ;)

Det viktigste er vel at du kjøper noe du liker. Det hjelper ikke på selvtilliten å kjøpe noe du ikke føler deg tilfreds med å ha på - og selvtillit er vel det vakreste noen kan kle seg i :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke kjent i Bergen, men jeg handler gjerne undertøy på kjedebutikker og også på nett.

For meg er pent undertøy utrolig viktig på den måten at jeg føler meg vel og gjerne også sexy. Jeg har derfor alltid matchende truse og bh, og jeg kaster det nesten med en gang om det blir hull eller misfarvet. Bruker både string og hipster, og kjøper gjerne begge deler til settene om de har.

Jeg har noen strømpeholdere og pleier gjerne å ta med de om de matcher settene (koster ofte lite). Men til vanlig blir det helst til at jeg bruker stay-ups, først og fremst fordi det er litt enklere.

Anonym poster: e8f308671826f87d2f73ee4c5191f7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...