Gå til innhold

Ikke rart jeg er singel!


Vimsemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får du panikk så er du vel ikke klar da...? Og ærlig talt - det er ikke lett å treffe en bruktbar fyr på byen. Hva med å lete andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn selv...og syns ikke det er så stas. Jeg meldt meg på sukker i høst og har kommet i kontakt med maaange menn på den måten. Men har ikke turt å møte noen ennå :sjenert:

Kanskje nettdatig kan være noe for deg? Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy nei! Har ikke prøvd nettdating, og tror egentlig ikke det er helt min greie. Men det å treffe menn er egentlig ikke problemet. Angsten er ikke tilstede dersom jeg er ute på byen og treffer folk, jeg snakker om i andre settinger i edru tilstand. Jeg stivner helt til og takler det ikke, selv om jeg vil! Blærk:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Jeg tenkte derfor at kunne øve litt på div. nettdater, men tør ikke gå fordi jeg innbiller meg de bare blit skuffet når de treffer meg...Æsj, ikke så enkelt dette singellivet heller! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det alltid vært slik?

Av og til må man faktisk bare hoppe i det, selv om det er litt skummelt. Det blir enklere.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på akkurat samme måte!! Bare at jeg har vært singel i 4 år...! Jeg har faktisk en kar som ikke er så værst (;)) som har en stående invitasjon hit, jeg trenger egentlig bare si 'vil du komme en tur i kveld' så er han er på null komma svisj, men jeg har totalt angst. Jeg har så lyst, men tør ikke...

Problemet er jo at hvis man venter for lenge så er det noen andre som tar disse gutta...

Tør ikke møte noen jeg har snakka med på nettet heller, selv om jeg er medlem på både sukker og møteplassen..og har vært det en lang stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy nei! Har ikke prøvd nettdating, og tror egentlig ikke det er helt min greie. Men det å treffe menn er egentlig ikke problemet. Angsten er ikke tilstede dersom jeg er ute på byen og treffer folk, jeg snakker om i andre settinger i edru tilstand. Jeg stivner helt til og takler det ikke, selv om jeg vil! Blærk:P

Hva er du redd for da? Eller hva slags "angst" tanker har du om en date?

Er vel dessverre noe man bare må hoppe i om man vil treffe noen. De fleste er vel nervøse og redde for at en 1.date blir pinlig. Du kan jo tenke på at ingen av de kjæresteparene du ser som er 100% komfortable og trygge på hverandre har startet der - de har jo gått fra ukjent til kjent en gang de også. Er man ikke villig til å gjøre det samme som de har gjort, så kan man jo egentlig ikke klage på at man ikke får en relasjon som de har heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sitt fryktelig med det samme. Jeg vet om flere som sliter. Det jeg kan si som trøst er at når du møter HAN så har du ikke så mye valg lenger. Du får panikk, men du må satse, for du klarer ikke la være. Selv om du er redd. Så det bunner i dette: du har ikke møtt HAN enda. Men det vil du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt rart ut å skulle finne noen på byen når man har et barn hjemme... Uansett så er du lite attraktiv hos barnløse menn. Prøv å finn en arena hvor alenefedre vanker, og ta det helt med ro og ikke stress. Ett år som singel er jo ingenting!

Jeg leste med gru en diskusjon på Sukker der en alenemor lette etter en kjæreste til å forsørge seg og barna sine, og klaget over lite respons. Men hun hadde som krav at han ikke hadde barn selv. Nei, for hun kunne jo ikke forventes å bli glad i andres barn... hallo... :balltre: (forøvrig uten sammenligning med TS)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...