loffen Skrevet 4. mars 2014 #1941 Del Skrevet 4. mars 2014 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #1942 Del Skrevet 4. mars 2014 Det gjorde jeg. Virkelig. Sitter på kjøkkenet og har gått igjennom leselekser med TM. Hun staver seg igjennom det meste og blir flinkere og flinkere for hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2014 #1943 Del Skrevet 5. mars 2014 God morgen. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #1944 Del Skrevet 5. mars 2014 Reisefeber. Penger til tur satt inn på kontoen. Gud hjelpes, måtte bare denne dagen gå unna fort som fy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2014 #1945 Del Skrevet 5. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. mars 2014 #1946 Del Skrevet 5. mars 2014 Ferdigpakket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #1947 Del Skrevet 5. mars 2014 Nja.... Kommer stadig på noe jeg har glemt men det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1948 Del Skrevet 6. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2014 #1949 Del Skrevet 6. mars 2014 Klar avreise? God tur!! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2014 #1950 Del Skrevet 6. mars 2014 Gooood tur! Drar dere nå snart, eller må du pine deg gjennom noen timer til først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #1951 Del Skrevet 6. mars 2014 Sitter bare og venter på sms fra søsterG om at hun reiser hjemmefra hvert øyeblikk. Har levert TM på skolen, og jeg var forberedt på det værste. Ungen... hun brydde seg ikke i det hele tatt om at jeg skulle reise. ....og der kom sms'en. WEEEEE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mars 2014 #1952 Del Skrevet 6. mars 2014 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 6. mars 2014 #1953 Del Skrevet 6. mars 2014 Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2014 #1954 Del Skrevet 6. mars 2014 Kos dere masse! Håper dere finner frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #1955 Del Skrevet 7. mars 2014 God morgen fra Gøteborg! Fantastisk hotell, spa, mat... Flere ganger har jeg måttet stoppe opp og bare ta inn alt sammen, puste dypt og bare nyte øyeblikkene. Alt er perfekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1956 Del Skrevet 8. mars 2014 Hjemreise idag. Kun fordi vi må- ikke fordi vi vil. Tro meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2014 #1957 Del Skrevet 10. mars 2014 Hatt en fin tur? Godt å komme hjem til mann & barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1958 Del Skrevet 10. mars 2014 Hatt en fin tur? Godt å komme hjem til mann & barn? Tipper du finner svaret ditt her... TORSDAG Første stopp var Larvik hvor vi plukket opp annaB. Humøret var på topp, nesten hysterisk lykkelige var vi. I Horten ventet vi ca ti minutter på å kjøre inn på ferga bare. Litt rot da vi kom av ferga for å finne togstasjonen i Moss, dvs... vi fant den, men bare baksida. Veien for å kjøre forran fant vi ikke, men CE fant veien til oss istedenfor. Så var det bare motorveien og retning Gøteborg. CE brukte tiden i bilen på å klage over mann, barna, jobben, naboer. Vi alle trenger å "lufte hodet" noen ganger, men det kan bli for mye av det gode og... Jubel i det vi krysset riksgrensa ble det uansett. Dopause på en bensinstasjon mens skravla gikk.... Det er ca 25 mil til Gøteborg, men med DE flotte veiene og firefeltsvei med 110km/t brukte vi tre timer ca til hotellet. Litt rot for å finne fram, for det var litt omkjøringer og veiarbeid i noen veikryss i Gøteborg men vi kom oss fram. Fire jenter hylte av glede da vi kom inn på parkeringsplassen. Ute var det skikkeloig sur og kald vind så vi kom oss kjapt inn på hotellet, sjekket inn og fant rommene våre. Men, vi hadde knapt spist siden frokosten og vi var sULTNE! Dessverre var restauranten akkurat stengt, men vi kunne bestille oss litt mat i baren. SøsterG og jeg bestilte cæsarsalat (min uten brød) og de to andre bestilte pulled pork på ciabatta. Vi syntes det var litt dyrt, men holdt kjapt munn da mate kom, det var stooore porsjoner, og det gikk ned på høykant. Vi ble kjapt enige om å skifte på rommene våre, og utforske spaet. SPA... fra nå av kommer det ordet til å gi meg gåsehud og jeg må lukke øynene. Hva skal jeg si... Det var annerledes enn det jeg trodde, delt inn i rom og avdelinger, badstuer av forskjellige typer, kalde dusjer og to små kalde bassenger. Boblebad, utendørs basseng, i 2. egt fant vi vår favoritt: Et større varmt basseng, vannet til rett over knærne. Men det holdt 37-38 grader, og vi kunne bare ligge der med hender og hake på kanten og se ut. Bare se ut, ligge der, flyte og nyte. Kjente pulsen senket seg, pusten gikk roligere og verden burde stoppet opp. Tvers over bassenget lå dette; http://www.arkenhotel.com/art-garden-spa/vila-avslappning/orangeri Det var planter, krydderplanter, en nydelig sofa, orkideer, det var som å komme inn i en frodig hage. Et perfekt sted med en bok... Vi var i badstuen litt og da vi kom oss på rommet var klokka blitt 18. Middagen var kl 19, så vi måtte stelle oss og dusje uten å kollapse av matthet... Middagen.... Jeg hadde sendt mail om min cøliaki, og dette lå inne i datasystemet tydeligvis, for da vi ble vist til bordet vårt spurte servitøren vår (og han ville vi alle ha med hjem) om hvem av oss som hadde cøliaki, og det ble fulgt opp under hele besøket. Middagen var som følger: Syrad fänkål, bakad coctailtomat på kvist, minut marinerad avocado och fänkålsinkokt Røding. Jeg er ikke helt sikker på denne fänkålen var, men det smakte helt fantastisk. * Skånsk småløk, endive, citron och grönpeppar färserad vårkyckling från Bretagne. Kyllingen kunne spises med skje, vi dødde litt av lykke alle fire. * Ingefära inkokta päron & friterade munkar Veldig godt, men det var veldig lite av den pæra. Istedet for munkar fikk jeg sorbetis. Vi velta av stolene i 21.30-tida og var mette. Veldig mette. Gikk alle tre opp på rommet mitt og delte en vinflaske før jeg måtte sende dem ut av døra rett over kl 22 for da holdt vi på å sovne alle fire. Vi erfarte kjapt hvor trøtt og slapp man blir av å være på SPA. Da natta kom var det i verdens deiligste seng. ...og det var dag 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2014 #1959 Del Skrevet 10. mars 2014 Høres sånn passe fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mars 2014 #1960 Del Skrevet 10. mars 2014 Så godt at du fikk noen finfine dager på SPA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg