Gå til innhold

Anekdotene del2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke skrevet så mye her inne i det siste, har igrunnen ikke hatt så mye å fortelle.

Alt er som det pleier å være, og ingenting spesielt skjer.

Har begynt med litt yoga hjemme, og har lånt to bøker på biblioteket om temaet.

Så nå har TM bladd i bøker og forsøkt selv etter beste evne.

Lite å si på innsatsen hennes, skjønt utførelsen.... :ler:

Har vært og truffet annaB idag, hun har ferie denne uka så vi har lunchet og drevet med litt selvransakelse og løst verdensproblemene våre.

Koselig var det!

Ang lørdagen... det var greit nok, men både søsterG og jeg satt og følte at vi var de eneste voksne på en fjortis fest...

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann som serverer en likør i sofaen asså....

:hjerte:

Skrevet

Ja, favoritten er St.Brendans.

:)

Skrevet

Laaang dag på jobb, masse å gjøre, tung i hodet og vondt i halsen.

Ti minutter ved kjøkkenbordet med en kopp solbærtoddy og dagens post føles ganske bra.

Skrevet

Laaang dag på jobb, masse å gjøre, tung i hodet og vondt i halsen.

Ti minutter ved kjøkkenbordet med en kopp solbærtoddy og dagens post føles ganske bra.

De små tingene i livet :hjerte:
Skrevet

...og om det er lov til å skryte litt av seg selv så må jeg si at jeg er flink til å nyte disse små tingene i livet.

Finne lykken i det som foregår der og da...

Jo, det har jeg blitt flink til.

Skrevet

Tenkte å prøve meg litt på det ene yogaprogrammet som stod i den ene boken jeg lånte på biblioteket på tirsdag.

Det ble jo bare tull, utførte liksom noen av øvelsene litt feil, måtte bla i boka for å se hvordan var det nå vi gjorde dette igjen osv....

Har en yogadvd og jeg vet ikke helt hva jeg synes om den, men tror det funker bedre enn boka.

Mye lettere å utføre når man kan se på noen som utfører bevegelsene med deg enn å se på bilder og lese tekst samtidig.

Nok om det....

Har en dag hvor mye skal gjøres både inne og på utsiden og tenker at jeg burde igrunnen ikke sitte her.

Må støvsuge, rydde litt, vaske opp det som står igjen.

Så har jeg hoppet på et klikk&hent tilbud fra Ark så jeg skal innom og hente http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8281733969 til 99kr. Det var jo tross alt veldig billig.... :sjenert:

Jeg må og på polet for jeg bestilte (!) to flasker hvitvin som kom igår.

Var en god hvitvin som vi fikk på Farris Bad og som er i bestillingsutvalget. Topper det hele med en handel av matvarer bla et par liter melk og en cola.

Bil? Nei, det har jeg ikke.

Ser for meg at det blir buss hjem.

Har lovet å hente TM ca kl 14 for hun skal ha med venninneB fra klassen og jeg skal steke pannekaker til middag.

Ikke så mye å gjøre egentlig, men tida går fort den asså.

Ha en flott dag, jenter!

:blomst:

Skrevet

På Coop fant jeg en DVD og bok med flere typer yogaprogrammer til 149kr.

DVDen jeg hadde fra før var en gratisprøve på bare 20 min.

Gleder meg til å prøve denne nye.

:hoppe:

Skrevet

Funker å trene på den måten. Jeg kjøpte en treningsspill til Wii. Synes det fungerer like bra.

Skrevet

Ja, bare jeg klarer å holde selvdisiplinen på plass...

Skrevet

Er supert å trene hjemme, i alle fall når man er hjemme på dagtid :jepp: jeg slet veldig med selvdisiplin når jeg trente hjemme før, men nå er den på topp.

Vanskelig å gå og i det hele tatt bevege på seg, men man skal vel lide for skjønnheten :ler:

Skrevet

:klo:

Får besøk av annaB og søsterG idag.

Jeg har bedt damene på lunch og skal b.la lage tunfiskrøre.

Det håper jeg blir godt.

Men jeg burde kanskje hive meg rundt både med mat og smårydding siden de kommer om ca halvannen time....

Skrevet

Regner med du fikk både mat og ryddig unnagjort på notime - for meg er du den ultimate husmor som alltid får til sånt! :) Ble så nysgjerrig på hva slags vin du hadde bestilt deg, jeg? Bestillingsutvalget er helt genialt! :jepp:

Skrevet (endret)

Regner med du fikk både mat og ryddig unnagjort på notime - for meg er du den ultimate husmor som alltid får til sånt! :) Ble så nysgjerrig på hva slags vin du hadde bestilt deg, jeg? Bestillingsutvalget er helt genialt! :jepp:

Den ultimate husmor? JEG??

Det tar jeg som ros, mens rødmen brer seg i kinna og jeg prøver å ikke :icon_lol:

Fikk nå ihvertfall alt på stell og besøket var veldig koselig.

SøsterG hadde med Vilde, hun var ikke helt i form så da søsterG reiste for å jobbe seinvakt ble Vilde igjen her og pappaen kom å hentet henne etter en time.

Oppskrift på tunfiskrøra og dagens middag; Tacopai, kommer i morra i Matboksen.

Og den vinen ja... https://www.vivino.com/j-moreau-and-fils/select-blanc-par-2011.html

Dagens fine:

Fått regning for 2014medlemsskapet i autismeforeninga.

Jeg har sendt mail og takket for oss med begrunnelse av at vi har heldigvis ikke dette behovet lengere.

:bolledeig:

Endret av MarianneE
Skrevet

Dagens fine:

Fått regning for 2014medlemsskapet i autismeforeninga.

Jeg har sendt mail og takket for oss med begrunnelse av at vi har heldigvis ikke dette behovet lengere.

:bolledeig:

:danse:

God helg!!

Skrevet

Den vinen har jeg smakt, den er kjempegod. :jepp:

Og ellers :bolledeig:

Skrevet

TM kom og vekket meg kl 6.

Da sendte jeg henne inn på rommet for å se i en bok eller noe sånt mens jeg våknet litt.

Hun har fylt senga med tegnesaker, Barbie og har enda ikke kommet ut derfra.

Jeg er i sjokk....

Skrevet

Mamma ringte idag for å fortelle at min onkelJ har fått diagnosen ALS.

Det er en grusom sykdom som ødelegger nervesystemet og forventet levetid etter diagnosen er 3-4 år.

Vi er ikke nære, men ingen fortjener en slik skjebne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...