Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig glad Andre takket nei til overtid slik at jeg kan gå på strikkecafeen jeg pleier å gå på.

Enten så går jeg dit eller så går det ut over noen her hjemme.

*lei*

Kan man be forkjøla unge om og slutte å hoste fordi det er så utrolig irriterende lyd?

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du og TheaM om filmen?

Både TM og jeg likte den veldig godt.

Den var både spennende, rørende og morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gærn.

Torsdags kveld og fredag var TM syk, med vond hals og feber.

Lørdag var hun litt pjusk fra morran av men utover dagen var hun som vanlig og søndag var formen fin.

Mandag var det planlegginsdag på skolen så vi tok turen i Åpen Barnehage hvor hun stortrivdes, formen veldig fin og tirsdag sendte jeg hanne på skolen med litt tvil om jeg gjorde det rette.

Hun gråt hjemme og sa at hun ville savne meg, hostet fælt selv med Cosylan men ville på skolen.

Jeg måtte jobbe igår og hentet henne kl 14.

Da gikk vi hjem, måket snø i halvannen time før vi gikk til elva og matet fugler, handlet og stoppet innom cafeen for en kako.

Da kjente jeg at jenta var jo glovarm, og kort tid etter sovnet hun i fanget mitt.

Andrè hentet oss 10 min etter og da vi kom hjem hadde hun 39.3 i feber.

Idag er hun feberfri igjen men slik det høres ut når hun hoster så skal jeg prøve å få henne til legen idag.

Men det er syk i to dager, frisk i tre, syk, så frisk.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger bloggen på mine bokmerker jeg. Også skal jeg lese litt der innimellom ryddinga de kommende dagene. Den så nemlig ganske interessant ut. Så takk for tips. :helen:

Og god bedring til TM. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen med TM.

Hun har en virusinfeksjon i luftveiene og en lyd på lungene legen mistenker er en gryende lungebetennelse.

Formen hennes har vært veldig bra idag men nå er den på vei ned.

Holder henne hjemme i morra tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra skal TM på skolen, hun er i bra form og ikke hatt feber siden tirsdag kveld.

Hun har en grufull hoste men jeg skal til tannlegen i morra og lørdag er TM bedt i bursdag og da synes jeg nesten hun skal på skolen fredag.

Jeg har gått rundt hjemme med henne i en uke nå mens Andre har vært på jobb og hjemom for å sove.

Jeg føler meg innesperret og isolert nå.

Godt jeg skal til tannlegen i morra så jeg kommer meg litt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Reklamasjon vedr. After Eight.

Vi viser til mail vedr reklamasjon på After Eight. Tilbakemelding har nå kommet fra vår kvalitetsavdeling ved fabrikk.

"Bitemerkene" stammer fra en feil på produksjonsbåndet. Dette Beklager vi igjen på det sterkeste.

(....)

Som kompensasjon for denne kjedelige hendelsen sender vi et gavekort på kr 250 slik at du kan få kjøpt nye varer. "

Gavekort på 250kr på Kiwi er jo ikke så dumt.

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvor mange karmapoeng får man for å si når tannlegen ringer at joda.... selvsagt kan damen med akutt behov ta min time og jeg vente i tre uker på ny time.

Skulle bare på sjekk men så jo fram til å få det unnagjort...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir mett av mat.

Saltimbocca av kylling ikke kalv, risotto og grønnsaker.

Nam....

Nå har jeg forkjøla barn og mann.

Noe sier meg at hun på 6 takler det best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste med å være voksen er at en fredagskveld ikke trenger ikke inneholde mer enn VG, sjokolade, og lett underholdning på TV, for å være bra.

Mann på jobb, barn i seng.

Koser meg i mitt eget selskap.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TM er hos sin mimi&bestefar og blir der til i morra.

Jeg skal til Ida sammen med et par andre og feire hennes 1 år som kreftfri.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes dette er hysterisk?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=806291

Jeg synes ikke det er hysterisk. Skjer det først en ulykke med slike harde akebrett, så kan det fort bli stygt.

Skjønner skolen godt jeg ettersom det er så mange barn der. Vanskelig å holde styr på barna og akingen med så mange barn og veldig få voksne.

Kos deg i kveld og feir livet :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...