Mazilla Skrevet 22. januar 2014 #1781 Skrevet 22. januar 2014 Det lure fjeset der fikk meg til å tenke på helt andre aktiviteter enn yoga både på dvd-en og på matta di, for å si det sånn. Samme her!
MarianneE Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #1782 Skrevet 22. januar 2014 Nei asså dere... jeg trodde JEG hadde en tendens til å tenke i de baner selv men dette tok kaka.
MarianneE Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #1785 Skrevet 23. januar 2014 Begynner å lure på om kanskje jeg burde ta det som en oppfordring. Bare det at yogamatter er tynne og det frister ikke så mye å ligge på den for andre formål enn yoga.
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2014 #1786 Skrevet 23. januar 2014 Noe sier meg at hvis jeg kjøper meg yogamatte, så skal jeg holde kjeft om det til gjengen her inne...
MarianneE Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #1787 Skrevet 23. januar 2014 Det ser ut til at det lønner seg ja, Sauen!
MarianneE Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #1788 Skrevet 23. januar 2014 Hmm... TM ligger på sofaen og klager over vondt i halsen. Hun ber meg nå og da om å kjenne i panna om hun har feber. Tror ikke det er en bra ting...
mia83 Skrevet 23. januar 2014 #1789 Skrevet 23. januar 2014 Uffda.. håper hun ikke blir syk til helgen da..
MarianneE Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #1790 Skrevet 24. januar 2014 Uffda.. håper hun ikke blir syk til helgen da.. Ja.... Hun sitter nå i sofaen i pysjen og tegner Barbietegninger på et program jeg har lastet ned til mobilen. Hun klager over vondt i halsen og hadde feber i natt så hun får bli hjemme fra skolen idag. Andrè har begynt på en arbeidshelg han har gruet litt for; Lagerflytting. Firmaet har bygget et nytt og større lager og alle varer skal flyttes over til det nye bygget. Igår jobbet han 5 timer overtid, og kommer til å gjøre det samme idag og både lørdag og søndag skal han jobbe fra 8-20, om ikke mer. Fra mandag blir det å ta opp igjen de varebestillingene som har kommet inn igår og idag og klargjøre de i tillegg til de bestillingene som kommer inn på mandag osv... Så... med flaks så sees vi i mer enn en time på onsdag... Igår så jeg ham i halvannen time,og det blir vel noe slikt idag og. Men overtidslønn blir jo bra da....
Sauen Shaun Skrevet 24. januar 2014 #1791 Skrevet 24. januar 2014 Fordeler og ulemper med alt. Overtidspenger kommer sikkert godt med. Men kjipt med lite familietid og mye aleneansvar for TM. Håper vesla blir fort frisk, slik at dere kan være litt ute.
MarianneE Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #1792 Skrevet 24. januar 2014 Formen hennes kunne vært værre, vi har vært ute i butikken, måket snø, helgevasket og litt annet. Lufta ser ut til å ha gått litt ut av henne nå og hun koser med Putanten (favoritt bamse) på sofaen. KusineV kommer en tur i morra og det tror jeg TM setter pris på. Selv prøver jeg å psyke meg opp til å legge på sengetøy. Det er så kjedelig...
loffen Skrevet 25. januar 2014 #1793 Skrevet 25. januar 2014 God natt i rent sengetøy (elsk), og god bedring til TM.
MarianneE Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #1794 Skrevet 25. januar 2014 God natt i rent sengetøy (elsk), og god bedring til TM. Det er virkelig deilig. Kanskje derfor jeg sov så godt i natt? **** Andrè var hjemme fra jobb kl 21.45 igår, da sov jeg så veldig godt under teppet mitt på sofaen. Rakk og mumle litt til ham før vi sovnet begge to ogjen i senga en time etterpå. Kl 7.30 reiste han på jobb igjen. TM starter dagen feberfri og jeg fikk høre fra søsterG at min far ville ta med barnebarna på kino idag for å se Karsten&Petra. Jeg tror vi står over siden TM har vært febersyk og jeg målte tempraturen hennes til 37.5. Da er det kanskje bedre og drøye det til jeg vet hun er 100% bra igjen. Tror jeg. Ute er det minusgrader og det blåser godt. TantebarnV kommer idag og reiser ca kl 14 (for å være med på kinoen) og etter det får TM og jeg gå en tur i butikken. Håper vinden har løyet litt til det... Veldig kult at jeg må kjøpe tørrfor til kattene, vanligvis kjøper vi en 4kg sekk, men siden jeg ikke har bil og skal handle for helga tenker jeg det blir en mindre sekk nå. Jadda... skravle uten mål og mening.... Ha en flotters lørdag da!
MarianneE Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #1795 Skrevet 25. januar 2014 Bare jeg som synes dette er hysterisk? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=806291
MarianneE Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #1796 Skrevet 25. januar 2014 Har hatt begge ungene til søsterG her og de tre kråkebollene lekte og koste seg i tre timer bare avbrutt av kakao og bolller på kjøkkenet. TM og jeg har vært i butikken og nå har vi spist pannekaker. Savner Andreen min....
MarianneE Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #1798 Skrevet 25. januar 2014 Andre kom akkurat hjem i tide for å rekke å si natta til TM. Jeg skal puste litt ut nå med beina i fotbad. De er så neglisjerte de føttene mine når det kommer til stell at det er pinlig å ta av seg sokkene.
MarianneE Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #1799 Skrevet 26. januar 2014 Feberfri TM, så idag tar vi en tur på biblioteket først og så Frost på kino. Tror det blir å finne på mest mulig utenfor huset for å si det sånn....
loffen Skrevet 26. januar 2014 #1800 Skrevet 26. januar 2014 Så kjekt at biblioteket er åpent på søndag da!
Fremhevede innlegg