MarianneE Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #1761 Skrevet 17. januar 2014 Herregud, jeg fikk noe på den ene linsa mi. Kløna med å få linsa ut og klarer å mest sannsynlig klore meg på øyet med en negl. Resultatet ble en "blodig" flekk og briller.... Klønete!!
MarianneE Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #1763 Skrevet 17. januar 2014 Heldigvis ikke smittefarlig.
Mazilla Skrevet 17. januar 2014 #1764 Skrevet 17. januar 2014 Si ikke det, jeg fikk vondt i øynene av å lese det! (Men måtte likevel inn her igjen.... )
loffen Skrevet 17. januar 2014 #1766 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Ai! Jeg har fått beskjed om at det blir fint for meg å bruke linser (siden jeg har blitt både langsynt og nærsynt på mystisk vis på samme øye.. ), men jeg utstår ikke tanken! Jeg tør ikke! Jeg kommer aldri til å få de ut! Endret 17. januar 2014 av loffen
MarianneE Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #1767 Skrevet 19. januar 2014 TM er hos svigers for å være med kusineF. Andre og jeg har alenetid...
Aprilis Skrevet 19. januar 2014 #1768 Skrevet 19. januar 2014 Er så glad jeg er ferdig med å bruke linser på en goood stund. Øyeoperasjonen var virkelig verdt pengene
MarianneE Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #1770 Skrevet 20. januar 2014 I don't kiss and tell, MissStiles... Sitter i idrettshallen og ser TM er på turn, strikker og prøver å få tida til å gå. Lagde deilig fiskesuppe til middag og gleder meg til en skål av denne til kveldsmat. Oppskriften er fra det som har blitt min nye bibel: Kokeboka fra Trines matblogg. Nam...
MarianneE Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #1771 Skrevet 20. januar 2014 Vi hadde en liten snarvisitt av min far idag da TM bestemte seg for å synge en sang hun hadde lært på skolen. Hun sang; Bjelleklang bjelleklang tissen hang og slang osv.... SÅ stolt! Pappa måtte gjemme seg bak en pute for å le, jeg gikk på kjøkkenet og hiksta mens Andrè måtte snakke med henne om hva som er greit å synge og ikke.
MarianneE Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #1773 Skrevet 21. januar 2014 Fikk tlf fra en barnehagen helt på andre siden av byen, med spørsmål om jeg kunne komme å jobbe hos dem idag. Jeg måtte si nei siden Andrè skal på kurs rett etter jobb (jobb relatert) og jeg vil da ikke rekke SFO før det stenger. Det var kjipt. MEN, i morra begynner jeg å jobbe i Åpen Barnehage igjen! Godt er det, for jeg har blitt LAT! Midt på dagen igår sov jeg på sofaen i en time for jeg hadde ikke noe annet å gjøre. Sånn vil ikke jeg være så jeg har avtalt å møte annaB i Skien kl 12.30 når hun har lunchpause slik at jeg kommer meg ut og avgårde istedet for å sitte hjemme. På den positive siden kom det feriepenger på kontoen igår. 6.345kr tikket det inn, og det var hyggelig. Jeg viste de kom siden det er fra TET, der jeg jobbet i Skien. Så det går en 500lapp eller to til Gøteborgtur i mars med jentene, tannlegetime neste fredag (og tannlegetimer pleier ikke være en rimelig affære...) og ja... litt smått her og der. Lurer litt på en ting. I oktober(?) søkte jeg på jobb i en landsdekkende kioskkjede. Denne jobben fikk jeg ikke, var ikke engang til intervju. Nå ser jeg at de utlyse stilling igjen, er det "flaut" og søke igjen? Jeg føler det oooser "desperat" men samtidig... er det ikke det jeg er da? Apropos needy, egentlig føler jeg meg slik: http://www.youtube.com/watch?v=aTFAUJD8lIw
*Enigma* Skrevet 21. januar 2014 #1774 Skrevet 21. januar 2014 Søk i vei, men se på søknaden din og se hva du kan endre/forbedre og for all del ikke send inn samme søknad som sist. Til sånne jobber kommer det sikkert inn ganske mange søknader, så de plukker ut noen og lar dem komme til intervju, kanskje også få starte i jobben også finner de ut at folk ikke passer likevel. Man må jo bare begrense antallet man kaller inn til intervju, så kanskje de hadde sett for seg en bestemt "type" person for så å oppdage at det ikke passet likevel. Da kanskje de ser etter noe annet denne gangen. Uansett har du i alle fall ikke sjans på jobben om du ikke søker, så har du lyst på jobben så søker du.
MarianneE Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #1775 Skrevet 21. januar 2014 Nei, jobben har jeg ikke særlig lyst på men det er en jobb, den er i nærheten og betaler. Som sagt... desperat. Æsj... savner plutselig gamlejobben. Faen ta dem for at de måtte si meg opp.
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2014 #1776 Skrevet 21. januar 2014 Støtter *Enigma* fullt ut. Søk i veg. Du har ikke noe å tape på å sende søknad en gang til.
MarianneE Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #1777 Skrevet 21. januar 2014 Har brukt 199kr på en lilla yogamatte. Brukes sammen med en dvd jeg har liggende.
juliane Skrevet 22. januar 2014 #1779 Skrevet 22. januar 2014 Har brukt 199kr på en lilla yogamatte. Brukes sammen med en dvd jeg har liggende. Det lure fjeset der fikk meg til å tenke på helt andre aktiviteter enn yoga både på dvd-en og på matta di, for å si det sånn.
Fremhevede innlegg