Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Du kan så si...

Sløver litt hjemme idag.

Fyrer i ovnen, TV, bok, teppet og nå kommer strikketøy fram.

Sant og si koser jeg meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg hadde også reagert på den kommentaren! :klemmer:

Min mor kan også slenge ut av seg sånt. Husker hun kommenterte til andre kunder i prøverommet at jeg hadde 'ammepupper' en gang jeg prøvde kjole. Mange år siden, men husker ennå det pinlige stillheten og ekle følelsen. :roll:

Tror alle har det litt sånn med mødrene sine jeg. Men jeg skal IKKE bli sånn! :fnise:

Du vet mannen har vært på julebord når du føler du må være forsiktig med åpen ild inne...

:hoho:

Jeg har samme problemet, bare med svigermor... :roll:

Men så slipper hun den ene kalkulerte bomben etter den andre også rettet mot meg når mannen forlater rommet, litt sånn diskret.. :sjenert:

Ah, sånn er min også, og svigerinne. Og de to alene sammen?Da går jeg ut av rommet, for der tar jeg ikke sjansen på å være. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop asså... :wow:

Asså... noen har bestilt en hel masse med snø.

Det snødde masse igår- enda mer idag.

Mye bedre enn regn, men jeg må si at det holder med snø nå. Det har kommet nok synes jeg.

TM synes det er stor stas, akebrett og ski er alt tatt i bruk og deler av plena er omgjort til slott vistnok. :ler:

Jeg fikk lønn fra Åpen Bhg igår, og den gjorde godt.

Ihvertfall når TM trengte ny utebukse, håndkremen min var tom og det er evigheter jeg har tatt meg råd til et busskort... :laugh:

Føler meg som en flinkis-mamma idag.

Rett etter middagen lagde jeg kanelboller så TM fikk kanelboller og kakao til kveldsmat.

Lille ungen trøkte i seg 3 boller og en kopp kakao.

:ler:

Jeg lovet oppskriften på Gulrotsuppe.

Den får vente til i morra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i den.

Bare så synd den kom så seint, for når jula er over da venter jeg bare på at det skal bli vår jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg selv innimellom i å tro at det er november jeg, siden jeg syns det er novembervær og ikke januarvær. Her om dagen tror jeg nesten jeg satt og gleda meg litt til jul. :ler:

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg selv innimellom i å tro at det er november jeg, siden jeg syns det er novembervær og ikke januarvær. Her om dagen tror jeg nesten jeg satt og gleda meg litt til jul. :ler:

:lol:

Blæ....

Har 4149kr på kontoen, og lagt inn regninger for 3729kr.

Nå ko det plutselig litt mer regninger enn det jeg regnet med men jøss... penger er oppskrytt gitt!

Nå får jeg riktignok noen tusen fra gamlejobben til mandag så det er ikke dårlig stilt.

Men for en deilig følelse om de få tusenlappene som er på kontoen, kunne få stå der litt!

Skjønt... da hadde jeg vel brukt dem til noe istedet. :ler:

Lørdagen før jul var vi hos pappa på middag.

Veldig hyggelig, men... De satte en eske AfterEight på bordet, tok av plastikken og jeg tok første sjokolade, en sjokolade det alt hadde vært noen og tatt en bit av.

Så etter litt mailing skal jeg nå sende eske og sjokolade til Nestle og dermed motta en "kompensasjon". Spennede!

Fortsettelse følger....

TM er i ekstase idag.

Svigermor skal ta med svogerS og begge barnebarna til Fritidsparken for å bade.

TM gleder seg så at hun ville pakke på onsdag.

Jeg blir ikke med siden det er feil tid i måneden for bading, og Andrè kjører taxi i helga og tidspunkter kræsjer litt.

Gøy for henne å gjøre noe slikt, kanskje blir det en kaffedate på oss voksne?

Nei.... skal jeg finne fram oppskriften på gulrotsuppa og skrible den ned i Matboksen a tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til oppskrift i matboksen! :jepp:

Kompensasjon for ødelagt mat er alltid spennende! Husker jeg sendte inn en kvikk lunsj som manglet kjeks en gang i tida, og fikk en hel boks med Freiaprodukter tilbake. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så bra!

Hvordan har jeg klart å legge inn en bestilling på tre gensere til TM og to gensere til megselv hos Ellos?

Jeg skulle jo ikke kjøpe noe, bare se.... men de kosta 445kr tilsammen MED frakt da...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...