Anglofil Skrevet 1. januar 2014 #1681 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. januar 2014 #1682 Del Skrevet 1. januar 2014 2014 skal bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #1683 Del Skrevet 1. januar 2014 Det satses det på! Har sett Mammon på NRK. Ikke det lureste å se når man er hjemme alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. januar 2014 #1684 Del Skrevet 2. januar 2014 Det satses det på! Har sett Mammon på NRK. Ikke det lureste å se når man er hjemme alene... Såå skummelt var det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2014 #1685 Del Skrevet 2. januar 2014 Det satses det på! Har sett Mammon på NRK. Ikke det lureste å se når man er hjemme alene... Gleder meg til å se på Mammob etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. januar 2014 #1686 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nyttår! Syns heller ikke Mammon var så skummelt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #1687 Del Skrevet 2. januar 2014 Nei, så skummel var den ikke. Men jeg var som sagt hjemme alene og skulle gå i kjelleren. Døra er alltid låst og lyset i kjellertrappa slått på. Men da jeg kom til døra var den åpen og lyset var slått av. Da begynte jeg å tenke på den scenen i serien hvor hun økokrim-damen var i dusjen og hørte lyder inne etterpå. Resultat, jeg lo litt av megselv da jeg satte meg i sofaen igjen, kjefta på Andrè som ikke hadde lukket døra etter seg da han kom tilbake- og sendte ham i kjelleren istedet. Idag er jeg en liten hjelper. Andrè sin mormor fyller 92 år idag så jeg har dekket border, hentet snitter, bakt kake, satt klart til besøk. Når det kommer noen skal jeg hjelpe til med å... ja, varte opp rett og slett. Det er kjekt å kunne hjelpe litt til slikt, 92 er jo litt av en alder! Tm er på skolen idag. Det er litt deilig og være hjemme alene litt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #1688 Del Skrevet 3. januar 2014 Utrolig kult å ha en ny periode hvor jeg våkner aaalt for tidlig og ikke får sove igjen. 3.45 er liksom tre timer for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2014 #1689 Del Skrevet 3. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #1690 Del Skrevet 3. januar 2014 Kaffedate med annaB idag. Vi har ikke pratet sammen på 5 uker så det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #1691 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen ganger trenger man ikke noe mer enn en kyllingsalat, en kaffelatte og en prat om alt og ingenting med din beste venn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 3. januar 2014 #1692 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen ganger trenger man ikke noe mer enn en kyllingsalat, en kaffelatte og en prat om alt og ingenting med din beste venn... DET er helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #1693 Del Skrevet 4. januar 2014 Trøtt i trynet lørdag.... Det var jo stusselig med alt regnet i jula, men på torsdag kjente jeg at nå begynner jeg å bli værdeppa. Det øser ned, og jeg vet at vinteren i fjor var hard med mye kulde og snø, men da var det ihvertfall en normalitet i galskapen! Dette var jo helga med ordet KANSKJE over seg. Det ble da ikke noe hyttetur og det var like greit. Passet meg igrunnen ganske bra, for det var et par andre ting som da måtte vike istedet og det kjenner jeg at ikke hadde vært helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. januar 2014 #1694 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja, nå har det regnet og regnet og regnet i flere uker jo! Jeg var en kjapp tur på butikken i går kveld og det øs-pøste regn. 3.januar: striregn og 6 plussgrader kl 21 på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2014 #1695 Del Skrevet 4. januar 2014 Mens jeg takker høyere makter for hver dag som går med snø som kommer ferdig måkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. januar 2014 #1696 Del Skrevet 4. januar 2014 Mens jeg takker høyere makter for hver dag som går med snø som kommer ferdig måkt... Jeg kan vel være enig i akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #1697 Del Skrevet 4. januar 2014 Heller snø og kulde enn dette regnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. januar 2014 #1698 Del Skrevet 4. januar 2014 I Trøndelag (på kysten) er det nå 6+ vindstille og sol fra en relativt skyfri himmel. Det er som en tidlig vårdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #1699 Del Skrevet 4. januar 2014 Takk det samme Spatula! Prøver meg på baking : Glutenfri pitabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #1700 Del Skrevet 4. januar 2014 Som jeg fryktet ble ikke pitabrødene noen suksess, men det skyldes sjansen jeg tok når det kom til mel. Mer rett type er kjøpt så vi gjør et nytt forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg