loffen Skrevet 14. desember 2013 #1581 Del Skrevet 14. desember 2013 Love Actually! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #1582 Del Skrevet 14. desember 2013 Elsker den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1583 Del Skrevet 15. desember 2013 God søndagsmorgen alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2013 #1584 Del Skrevet 15. desember 2013 God morgen. *Har ikke sett den filmen dere snakker om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1585 Del Skrevet 15. desember 2013 Da har en sau gått glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1586 Del Skrevet 15. desember 2013 Snart er en kilo mandler malt opp og skal blandes med melis og eggehviter og knaes sammen. Blir bare så sliten i armen av en treg mandelkvern så jeg trengte en pause. Etterpå lager vi risboller før pinnekjøtt settes over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1587 Del Skrevet 15. desember 2013 Pinnekjøtt først så strekke seg godt ut på sofaen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. desember 2013 #1588 Del Skrevet 15. desember 2013 Sånn er jeg oppdratt. Man returnerer det man har lånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. desember 2013 #1589 Del Skrevet 15. desember 2013 God morgen. *Har ikke sett den filmen dere snakker om* Åå, du MÅ se den, det er verdens fineste film! Snart er en kilo mandler malt opp og skal blandes med melis og eggehviter og knaes sammen. Blir bare så sliten i armen av en treg mandelkvern så jeg trengte en pause. Etterpå lager vi risboller før pinnekjøtt settes over. Namm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1590 Del Skrevet 16. desember 2013 Kransekakestenger er ferdig stekt og smakte himmelsk. Nå skal jeg i gang med å lage is av eggeplommene som ble til overs. Dagen har ellers vært bra; vaskedag i åpen bhg og lunch etterpå med damene på JonasB. Gikk derfra kl 14 og jeg er mett enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. desember 2013 #1591 Del Skrevet 16. desember 2013 Så flink du er! Du lager alltid sånne vanskelige ting. Aldri turt å prøve hverken kransekaker eller is jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1592 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er vel kanskje det enkleste i verden å lage! Nå er ihvertfall julebaksten i... eh... boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. desember 2013 #1593 Del Skrevet 16. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1594 Del Skrevet 16. desember 2013 Å herregud den isen smaker helt fantastisk! Tok en prøvesmak da jeg var å rørte i den akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. desember 2013 #1595 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg smakte Smash-isen i dag jeg. DEN var god den!! Jeg vil gjerne smake på isen du har laget også MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. desember 2013 #1596 Del Skrevet 16. desember 2013 Smash-isen er blant det kleineste jeg har smakt på lenge! Men tar gjerne en smak av den hjemmelagde MarianneE-isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1597 Del Skrevet 17. desember 2013 Smashis er jo fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1598 Del Skrevet 18. desember 2013 Mannen på jobb, barnet er på skolen og jeg sitter her og prøver og kvinne meg opp til å sette igang med husarbeid. Hvor ble det av den motivasjonen jeg hadde tidligere idag.. De siste dagene har flydd unna synes jeg. Igår var jeg med broder'n på julegaveshopping fram til kl 12. Henta så TM på skolen, hjemom og skiftet klær på henne siden de hadde hatt nissefest på skolen, så tok vi bussen til tannlegen, litt forsinkelser der selvsagt men vi var ferdige 15.15. Tok en tur innom Kiwi så gikk TM og jeg hjem til pappa&J. Bare J var hjemme (noe jeg viste) så TM fikk sitte litt med ny fargebok og farger mens J og jeg satt på kjøkkenet og småpratet litt før Andrè kom. 15 minutter etter det kom pappa hjem med pizzarester så vi satt rundt kjøkkenbordet mens de spiste pizza. En liten tur innom ble til et par timer, men det var veldig koselig. Hjemme var det bare å gi TM kveldsmat og få henne i seng før det ble veldig sein middag på Andrè og meg i sofakroken mens vi så "Nisser over Skog og hei" og kjente varmen bre seg fra peisen siden noen ( ) hadde glemt å lukke to vinduer etter lufting og det var 17 grader i stua... Og stemningen i stua steg enda mer da jeg oppdaget at Sex&Singelliv The Movie gikk på TV3. Idag sitter jeg og tenker at jeg burde bake noen rundstykker, godt å ha i fryseren til jul. Men da må jeg jo i butikken først- noe jeg må uansett. Satt nemlig så veldig godt i sofaen. Bare strekke meg etter teppet nå... fjernkontrollen i hånda og... Nei, bli'kke jul på det viset der. ha en strålende dag ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 18. desember 2013 #1599 Del Skrevet 18. desember 2013 Jula kommer uansett den Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1600 Del Skrevet 18. desember 2013 Den gjør vist det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg