Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

:ler:

Får dere ikke låne badekåper der da? Jeg hadde ikke giddet å ta med det. :P

Og ang badedrakter, så er alle sånn MarainneE. Holder ikke inn annet enn puppene, deler rumpa i fire og ja, i det hele tatt. :fnise:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Veldig hyggelig å møte deg. Håper du hadde det hyggelig under middagen igår. Kjempehyggelig at du ble med.

Kos deg på julebord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det SÅ fint!

Hotellrommet var større enn stua vår, badekar OG dusj på rommet, verdens mykeste store puter i senga, deilig seng (for første gang har jeg ligget våken i en seng i to timer fordi det var så komfy), maten vi fikk servert var fantastisk OG det ble tatt hensyn til min cøliaki.

Underholdningen fra scenen var morsom og selskapet ved bordet var det heller ikke noe å si på.

Kjente at det var en pause fra hverdagen og savnet ikke akkurat mann&barn noe nevneverdig. :fnise:

Litt dumt at vi ikke fikk vært i badeanlegget men det får ta det en gang.

For ditt skal jeg tilbake!!!!!

Julebordet igår var veldig koselig!

Kalvefilet, latterkramper, vin, creme brulee, strawberry daquiry, gode venner...

Noen ganger trenger man ikke mer.

:vin:

1. desember idag... Gratulerer med kalenderdagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake, ja... :sjenert:

Søndagen gikk med til å rydde hjemme, Andrè vasket vinduer og jeg hang opp gardiner.

Et par juleduker dukket opp, litt julepynt på ytterdøra, adventsstake og lyskule i vinduet kom opp.

Så gikk vi i nissetoget som gikk fra oss og over til rådhuset hvor grana ble tent og det ble sunget julesanger. :tree:

Vi var der med søsterG&familien, venninneSA og barna og da seansen var over endte vi opp på JonasB med kakao alle sammen.

Hjemme ble det ostesmørbrød og The Julekalender først så Nisser over skog og hei.

En koselig dag, litt hektisk og jeg var ordentlig sliten etter helga.

Mandag, altså igår, jobbet jeg ekstra i åpen bhg.

På vei hjem gikk jeg nedom Meny og som vanlig så jeg i kurven med "Datovarer" altså matvarer til nedsatt pris grunnet dato.

Jeg plukket med meg 2 kg kjøttdeig til 100kr, to pakker kyllingkjøttdeig til 25kr, to pakker sosisser til 30 kr, Jacobs pølser til 24 kr pakken og en stor flaske benditsmoothie til 5 kr.

Alt av kjøttvarer gikk i fryseren og jeg var fornøyd med den handelen der.

Ellers ble ettermiddagen tilbragt med å kjenne på en forkjølelse som lå og lurte.

Forkjølelsen har virkelig slått ut i full blomst idag og jeg fryser og føler meg syk.

Æsj...

:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg å fortelle istad...

På Farris Bad var også en av disse kjendisbloggerene som har blitt diskutert her inne før.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn onesize badekåpe passer ikke meg heller.... Ikke A heller, selv om han er tynn, så ikke skjønner jeg hvem som får den på seg! Må være noen som både er lave og tynne, tipper jeg. :fnise: Uansett fint at dere koste dere, det var vel fortjent! :)

Krysser fingrene for at du snart er på bedringens vei! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en bra ting å ligge på sofaen under et teppe mens jeg fryser- og det fyres i ovnen.

Føler meg elendig i formen- og ifølge min kjære så vises det. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg med kjøttvarer til lavpris! :hoppe:

Hvilken kjendisblogger da? *nysgjerrig*

Og god bedring! :klemmer:

Det var Trine Grung.

Da det ble vitset om Fotballfrue fra scenen så TG ut som om hun hadde svelga verdens sureste sitron og satt og tastet på mobilen i lang tid etterpå mens hun så rett og slett dritt sur ut.

:fnise:

Jeg må til menighetskontoret idag for å levere timelista mi for november og kl 11 skal jeg treffe ei dame jeg skal kjøpe en kjole til TM fra.

TM skal være med meg på jobb i ettermiddag for da er det juleavslutning for babytrall.

Har vel egentlig ikke noe å gjøre med babyer så tett som jeg har blitt men jeg får hive innpå en paracet&ibux, kjøre på med nesespray og holde meg litt på avstand.

Det er egentlig meninga jeg skal på Tullis i kveld med søsterG men jeg vet ikke jeg.

Det er noe med det å kunne puste gjennom nesa og orke å sitte rett more or less...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så var det en gledelig ting som skjedde igår.

Leder for SFO dro meg inn på kontoret igår og lurte på om de kan bruke meg som vikar framover.

Både på SFO og på kjøkkenet.

Det er vanskelig å svare "jada, det hadde vært fint" mens du hopper og jubler inni deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...