Gå til innhold

Anekdotene del2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får brevet idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får brevet idag..

Det håper jeg og.

Lurer på et par praktiske ting og regner med at svaret kommer i posten. :)

For en dag!

Fikk lønn fra jobben i skien igår, betalte regninger for over 4000kr (b.la tannlege på 1300kr,) og har fremdeles flere tusenlapper igjen, så idag skal jeg kjøpe meg noe fint og noe jeg ønsker meg.

Det kan bli lenge til neste gang jeg får den sjansen igjen for å være ærlig.

Jeg skal og på JonasB med venninneSA og venninneM, spesielt M har jeg ikke sett på kjempe lenge.

Gleder meg!

Mye annet på hjertet, men tror jeg kommer tilbake med det i kveld. :)

Skrevet

Har akkurat meldt meg inn i en facebookgruppe;

Janne K. Stenberg Kleppan til minne

Janne er navnet på venninna mi som døde i juli.

Jeg savner henne om dagen.

Skrevet

God søndagsmorgen alle sammen!

Her kan man se antydning til at solen kommer opp idag og, med -7 ute ligger frosten på bakken, kattene sover godt, TM ser film (Barbie) og jeg sitter og lurer på hvorfor hodet mitt sier au-au idag.

Idag blir det baking av skoleboller og så har vi noe godt til det vi har venta lenge på nå; CUPFINALEN!

13.15 e det Rosenborg mot Molde, og aill trøndera glær sæ stort!

Har en fin helg.

Den store fortvilelsen over jobb har lagt seg og jeg føler jeg har...om ikke akkurat kontroll over situasjonen ... så har jeg akseptert det mer.

Det er noe med det å gjøre det beste ut av situasjonen man står i, uansett.

:)

Skrevet

skoleboller til etterheving, de blir vel bra til slutt, men ble litt så som så fornøyd med deigen.

Det er nå uansett snart klart for kamp.

:hoppe:

Skrevet

Farmen og sjokolade..

Skrevet

:kaffekopp: og Midtnytt på radio...

Skrevet

:rulle:

Å, midtnytt får meg til å tenke på denne introen; http://www.youtube.com/watch?v=ymcp7zbbuKM

:fnise:

Hjemme og tar livet med ro idag.

Har hatt vondt i hodet i noen dager(!) og føler meg litt småsvimmel sånn av og på.

Så idag er jeg hjemme og tar livet med ro, rydder opp etter helgas latskap, skriver brev til Valerie i Frankriket, vasker klær...

Planlegger å kle på meg godt etterpå og gå meg en tur ute i sola.

Må til sånn miljøstasjon for å hive glass&metall og da passer det greit og ta seg en spasertur samtidig. :tommel:

Har begynt å male en pappeske rød, for i år blir det pakkekalender på TM.

Den har blitt dyrere enn det jeg tenkte, men en del av meg synes det er stas og skjemme henne bort Heldigvis er hun ikke bortskjemt, men for moren hennes holder det hardt noen ganger. :ler:

Skrevet

Da har jeg endelig fått kjøpt de siste tingene til pakkekalenderen.

I kjelleren fant jeg en pappeske som jeg har begynt å male rød.

Alt til kalenderen skal pakkes inn, få på tall og legges i esken.

Jeg burde nok laget sånn fancy oppheng, men i år tar vi pappeske varianten...

I kveld er det strikkecafe og vi skal bestille mat fra woken. :sikle:

Gleder meg, for det pleier å være koselige kvelder.

Skulle bare ønske at jeg kom dit (for det er i regi av åpen bhg) som en av de ansatte og ikke som "gjest" siden det skal være to ansatte der.

Inn på kjøkkenet nå for å lage pannekakerøre. :kokk:

Skrevet

Å, pannekaker! :sikle:

Men jeg orker ikke stå og steke..:sukk:

Skrevet

Har vært på morsom strikkecafe nå. Kinamat, sjokolade, masse prat og latter.

Medisin for sjelen... :hjerte :

Skrevet

idag har jeg kjedet meg.

Da klokka var 10.30 hadde jeg ryddet, vasket opp, støvsugd, redd senger, gjort klar klesvask, malt pappesken som pakkekalenderen får plass i.

Da klokka var 12 var jeg i tillegg på vei hjem fra byen, kom hjem og spiste lunch og... ja... Idag er en dag hvor jeg på en måte bare venter på at formiddagen skal gå...

Skrevet

Sånne dager blir det dessverre noen av når man er arbeidsledig. :kose: Jeg kunne jo hvertfall sove litt lenger om morgenen og gjøre dagen kortere på den måten, men du våkner jo tidlig, pluss at du må begynne dagen sammen med TheaM. Du får bruke det som en motivasjon til å virkelig stå på for å komme deg tilbake i jobb så raskt som mulig! :)

Skrevet

Takk for brevet.

2 dager igjen!!

Skrevet

Storkost meg på jobb i barnehagen idag.

Fine små babyene...

Koselig at jeg har blitt spurt om å jobbe noen dager ekstra, de ekstra kronene kommer godt med.

Fredag reiser jeg på hotell med MissStiles.

Gleder meg veldig, men mistenker at lørdagen blir stress når jeg kommer hjem igjen.

Den tid den sorg...

Skrevet

Endelig dagens TVhøydepunkt: Ingen Grenser med venninneSA.

Skrevet

:kaffekopp:

Idag er vi litt bakpå'n.

TM skal til øynelegen kl 9.40 og siden klassen går på tur hver torsdag kl 9 er det ikke noe poeng i at hun reiser på skolen først.

Andrè skal ta henne til øyenlegen og han har tatt fri fram til de skal reise.

Så her har vi foreløpig en rolig morgen. :)

Jeg har liksom ingen store planer for idag.

Trenger et langt kjede til helga og kanskje tar jeg turen til H/M og ser der siden jeg har en tilgodelapp på 129 kr?

Må få pakket inn kalenderpakken til TM også, det blir ikke noen tid til det på verken fredag eller lørdag og søndag skal det jo stå klart.

Dessuten klør jeg i fingrene etter å få pynta litt til jul.

Bare julegardiner, adventsstake, litt pynt ute... jeg har vært veldig klar for dette i to-tre uker nemlig.

:nisselue:

Tror jeg må pakke litt til morradagen.

Ser LITT fram til å reise på hotell kan man si... :fnise:

Må huske morgenkåpa mi (et badehotell tross alt, og "one size" does NOT fit all...), vinflaska, badetøy, pentøy... I tillegg til de vanlige tingene såklart.

Nok et inlegg med spennende informasjon fra meg... :laugh:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...