Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke det.

Problemet igår var at jeg hadde hull i mellom to tenner og tannlegen måtte sette inn en kile som ikke ville sitte.

Resultatet ble litt skraping og sårt i området rundt, altså tannkjøttet.

Au. Ikke vondt idag heldigvis bare ubehagelig.

Om 1.45 time sitter jeg på spinning sykkelen.

Føler meg lite opplagt til slikt siden TM våknet 3.45 inatt, og da hun sovnet var jeg langt inn i en bok jeg ikke kunne legge fra meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååhhh...jeg savner å lese bøker og blad. Har en hel haug med blader jeg skulle ha lest, men jeg rekker bare å ta dem ut av postkassa og legge de på "lesekrok-bordet". Så den haugen begynner å bli høy nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener, jeg fikk lest en del da TM var baby; Gikk tur til cafè med uteservering og mens hun sov i vogna fikk jeg lest og drukket kaffe samtidig. :tommel:

Jeg lurte på å bake noe nytt til jul.

Det går lite i tørrkaker her i huset, men hva med disse?

http://www.passionforbaking.com/blog/2010/12/01/sarah-bernhardt/

De ser jo fantastiske ut! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener, jeg fikk lest en del da TM var baby; Gikk tur til cafè med uteservering og mens hun sov i vogna fikk jeg lest og drukket kaffe samtidig. :tommel:

Jeg lurte på å bake noe nytt til jul.

Det går lite i tørrkaker her i huset, men hva med disse?

http://www.passionforbaking.com/blog/2010/12/01/sarah-bernhardt/

De ser jo fantastiske ut! :daane:

Sarah Bernard er helt fantastiske, så de kan du trygt lage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, det er knallgodt! :sikle: Bortsett fra svigermors, for hun lager store porsjoner som hun tar opp av hvert år til jul, og så sier hun etterpå at de er flere år gamle.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, det er knallgodt! :sikle: Bortsett fra svigermors, for hun lager store porsjoner som hun tar opp av hvert år til jul, og så sier hun etterpå at de er flere år gamle.. :spy:

herlig...

Hvordan skal de oppbevares forresten, det står ikke i den nevnte oppskriften.

De kan jo ikke stå i romtempratur.

I kjøleskapet? Frysa? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, svigermor oppbevarer dem ihvertfall i frysa! :fnise: Men spørs om de varer så lenge at de rekker å bli dårlige i kjøleskapet uansett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør oppbevares litt kjølig, hvis ikke blir sjokoladen veldig klissete. De kan fint fryses, men som Mazilla nevnte: de varer som regel ikke lenge nok til at de rekker å bli dårlige. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :ler:

For et par uker siden kjøpte jeg julegave til Andrè fra TM.

Den gjemte jeg på et lurt sted.

Litt for lurt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan så si.

Har fått siste lønna fra jobben, nå som jeg ikke er der mer og går snart over i "De Fattiges Rekker" er det ironisk at jeg har fått en solid sum på kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...