Gå til innhold

Anekdotene del2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes du skal søke likevel jeg. Evt ringe kontaktpersonen for å høre hvorfor man trenger bil. Men regner med det er for henting av varer. MEN! De kan alltids bringes :opplyser:

Jeg ringte faktisk kontaktpersonen og ut ifra det han fortalte så forstår jeg kravet om bil&lappen, og der som denne bedriften skal holde til MÅ man ha bil så det er utelukket slik.

Men utviklingssamtale som jeg lærte at det heter, altså...

Det var jo så man kunne grått av stolthet (noe jeg og gjorde litt i det skjulte).

Alt var jo bra!

Hun er flink i matte, kan lese ord med bokstaver som ikke er lært enda, flink til å rime, har orden i sakene sine, teller lett til hundre++++

Det var ikke EN eneste ting å sette fingeren på!

:danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre! Jeg skjønner du er stolt :nigo:

Skrevet

Ja, det var satt av 30 minutter til samtalen, etter ti minutter var det liksom ikke mer å si.

Dere vet jo bedre enn noen hvordan årene med TM har vært, og følelsen jeg gikk fra skolen med igår... Stolt så det verket nesten.

Det hele ble feiret med is før leggetid. :ler:

Idag har lykken lagt seg for jeg skal ha henne med til tannlegen.

Hun er fult klar over hva hun skal og har sutra i to dager.

Har alt lokket med at om hun er grei så skal hun få ta med lommeboka si og så går vi en tur på Brio så skal hun få kjøpe seg noe der etterpå.

Hadde en prat med Andre igår om ting&tang rundt jobbsituasjonen min, og han spurte om jeg savna jobben.

Det gjør jeg faktisk ikke.

Jeg savner EN jobb, men ikke nødvendigvis den i Skien.

Da jeg gikk derfra for to uker siden var jeg veldig ferdig.

Ei venninne av meg "maser" litt om at jeg må begynne og selge Tupperware på homeparties pga penger.

Jeg vet ikke jeg, jeg hater homeparties for det første, dessuten tror jeg ikke man får solgt så mye på denne måten slik man gjorde før pga netthandel.

Og "alle" har jo skapene fulle av plast tenker jeg.

Men kanskje er det dumt å avvise det? :klo:

Uansett; Jeg har julestemning!!!

:tree:

Skrevet

Har du vært i kontakt med noen vikarbyråer? Har mer tro på det enn Tupperware.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Har du vært i kontakt med noen vikarbyråer? Har mer tro på det enn Tupperware.. :sjenert:

Nei, jeg får sette meg ned og google litt å se hvilke som er her i fjorden.

Har og MYe mer tro på det enn Tupperware.

Skrevet

Flink TM hos tannlegen!

:tommel:

Skrevet

Flinke TM! :smilbla:

Jeg hater også homeparties. Takker konsekvent nei til alle slike invitasjoner. Har nok plastikk i skapet ja..

Skrevet

En ting er homeparties, noe annet er de lederene som maser om salg og hva du skal si, gjøre og oppføre deg slik at flere handler. De tenker jo bare penger og profitt.. :roll:

Skrevet

Skikkelig barnslige i kveld.

Jeg savner skikkelig noen å være sosial med, noen å prate med andre enn Andre på ettermiddagen.

Så når jeg ser på FB at søsterG og venninneSA sitter på JonasB blir jeg skikkelig furten over at jeg ikke har blitt spurt om å være med. Som om noen er pliktig til å spørre....

Dust.no

Skrevet

Fredagsgleder!

-zumba kl 10

-prate med styrerE i barnehagen.

-bowling med TM og autismeforeninga der i kveld

-Gavekort på 200 kr hos H/M jeg skal bruke med TM i kveld, kanskje finner vi en penkjole?

-Skal kjøpe genser idag; http://www.kappahl.no/article/xlnt_genser_490409

Fredagsdepping:

-ingen jobb.

5 positive, 1 negativ; Det positive vant! :hoppe:

Skrevet

5 positive, 1 negativ; Det positive vant! :hoppe:

:hoppe:

God helg :klemmer:

Skrevet (endret)

:tommelsmil:

30% på Kapp Ahl i dag. :)

Endret av loffen
Skrevet

:kaffekopp:

Søndagsmorgener i november er som skapt for sofakrok, bok og en kopp med noe varmt i. :)

Evt... en natt med dårlig søvn (mer om det etterpå..) og TM som vekker meg kl 5, og sendes tilbake i senga si, mann som kommer fra jobb kl 5.30 og bråker i gangen, barn som ihvertfall ikke skal sove, mann som legger seg kl 6 og barn som for tredje gang sendes tilbake til senga si med beskjed om "så legg deg å se i en bok da" og jeg som bare gir meg ende over og fisker fram en bok selv.

Holder på å lese denne http://bokelskere.no/bok/journal-64/337588/ og dette er fredje boken av Adler-Olsen jeg leser, og synes de er veldig bra.

Så hva skjedde i natt, da?

Jo, Andrè jobber i helga så da jeg la meg rett før kl 24 etter og slumret til TV en stund.

Sov godt i senga og bråvåknet 1.05 av lyden av at noen var borti stigen bak huset, altså på soveromssida.

Hjertebank og tlf i hånda åpna jeg soverromsvinduet helt men så ingenting.

Ringte Andrè som var heldigvis bare to kilometer unna, og han kom hjem.

Han så heller ingen tegn på at det hadde vært noen der ute, døra var låst og alle vinduer var som normale.

Jeg vet ikke om det var noen der, eller om jeg drømte noe og "hørte" lyden i drømmen.

Men det tok nesten to timer før jeg klarte og sovne igjen etterpå.

Ekkelt var det uansett.

Fredag hadde jeg forresten med meg TM en tur i byen etter å sett en penkjole.

Hun trengte ny kjole til jul samt sko.

Så, jeg hadde et gavekort på 200kr og en rabattkupong på 10%, og kjolen jeg hadde sett tidligere på dagen og hengt av falt i smak, men det er kanskje ikke så rart... http://www.hm.com/no/product/19263?article=19263-A Med rabattkupong og gavekort måtte jeg ut med 15 kr selv. :ler:

Uff... det var mange fristelser på den sida gitt... :sjenert:

Finne på idag, tro?

Svigers kommer på middag men før det gjelder det å aktivisere TM.

Hun har hatt et høyt aktivitetsnivå i helga og dagen idag ser ikke bedre ut.

Biblioteket og lekeplassen i byen har jeg foreslått, men nei.. Hun er plutselig redd for å gå over brua her i tilfellet hun skal falle i vannet og drukne. :roll:

Finner vel på noe...

Fredagens store overraskelse var forresten da FB kunne fortelle at Medium og kjæresten har giftet seg.

Min venninne som reiste til USA som lesbisk i august 2011, kom hjem etter 6 mnd med en mannlig kjæreste og har giftet seg nå med denne kjæresten.

Det var bare de to, forlovere, søsken og foreldre som viste noe som helst om dette.

Vi andre ble heller slik: :hakeslepp:

Men det er jo litt romantisk da... :hjerte:

Skrevet

TM og jeg har gått søndagstur til Needy og jeg har byttet inn tøy som ikke passer til TM lengere inn i str 134, hun er nå 122/128. Da hun ble født var hun str 44 så de vokser til disse barna... :ler:

En deilig gåtur i strålende sol!

:)

Svigers kommer på middag etterhvert, og jeg burde... men satt så godt her. :sjenert:

Skrevet

:hoppe:

Tannlegen idag!

Hurra!!!!

:ironi:

Skrevet

Overlevde tannlegen, tro det eller ei.

Neida, å gå til tannlegen er ikke det morsomte jeg gjør, men jeg har en flink og hyggelig tannlege som gjør det til en... mindre jævlig opplevelse.

Allikevel, så slo det meg helt ut så da jeg hadde vært hos tannlegen, handlet og kommet meg hjem flata jeg ut på senga under koseteppet mitt og sov en time.

Ufyselig vær ute idag, regn, 2 plussgrader, tåke...

Du vet... du ser ut av vinduet og grøsser.

Skrevet

Har hatt et ubehag etter tannlegen (ikke spør...) så jeg har tatt en smertestillende, hentet TM på SFO, hengt opp tøy og nå er det Farmen fra igår før jeg lager tacosuppe på tacorester fra igår.

Klokka er 15.45 og det begynner og mørkne ute allerede.

Får tenne noen lys, det varmer i hjertet og luner litt.

Skrevet

Er skikkelig guffent vær her i dag også med regn og blåst. Og det har heller ikke blitt ordentlig lyst i dag.

Men det er veldig koselig å være inne da :jepp:

Skrevet

Uff tannlegebesøk er aldri hyggelige. :kose:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...