Sauen Shaun Skrevet 10. november 2013 #1421 Skrevet 10. november 2013 Turbo og jeg blåser i hele farsdagen vi. Turbo vet ikke engang hvilken slamp som er faren hennes...
MarianneE Skrevet 10. november 2013 Forfatter #1422 Skrevet 10. november 2013 Vi gjør ikke noe ut av farsdagen annet enn kake. Når morsdag ikke blir markert kan far bare glemme noe særlig farsdag!
MarianneE Skrevet 10. november 2013 Forfatter #1423 Skrevet 10. november 2013 Mmm... kaka ble mildt sagt god!
MarianneE Skrevet 11. november 2013 Forfatter #1425 Skrevet 11. november 2013 (endret) Den kan anbefales ja. Ikke var den så søt som man skulle tro heller. Helga har flydd avgårde. Lørdag var det handling, et besøk hos pappa og Flåklypa på kino på oss alle tre. Likte filmen veldig godt! Søndag reiste Andrè og TM til svigers for Andrè skulle ut på hytta med faren og hjelpe med å snu båten, mens TM var igjen hos svigermor og var sammen kusineF siden hun var der i helga. I mens var søsterG og jeg på Needy og byttet klær. Så jeg hadde med 12 plagg som var for smått, og fikk byttet i 12 plagg i rett størrelse. Fant en bolero til pent, jakke, kjoler, gensere++ Så lenge klærne er hele ser jeg ikke noe problem med at de er brukt. En tur i vaskemaskinen så er det godt nok for meg. Andrè kom hjem kl 16, men TM ville bli igjen og leke mer med kusineF. Så da storkoste vi oss med urterullet kalkunfilet og fløtegratinerte poteter til middag bare oss to. T.om en middagslur på sofaen ble det etterpå, før TM var hjemme igjen rett over kl 19. Fyrer i ovnen og ute er det -5. Ser ikke sååå mye fram til å på spinning kl 10, men da blir det deilig å komme hjem til en varm stue ihvertfall! Endret 11. november 2013 av MarianneE
MarianneE Skrevet 11. november 2013 Forfatter #1426 Skrevet 11. november 2013 Spinning asså.... Noen ganger må man bare elske det.
MissStiles Skrevet 11. november 2013 #1427 Skrevet 11. november 2013 Spinning asså.... Noen ganger må man bare elske det. Jeg både elsket og hatet spinning igår. Tungt etter 2 uker uten spinning men det fungerte - spesielt med en kjekk instruktør.
MarianneE Skrevet 11. november 2013 Forfatter #1428 Skrevet 11. november 2013 Hihi... ja, da blir det liksom litt bedre med en gang.
MarianneE Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1429 Skrevet 12. november 2013 Hmm... MarianneE med jobb er effektiv og har kontroll på det meste. MarianneE uten jobb er trøtt, slapp og tiltaksløs. Om en time skal jeg gå på menighetskontoret for å skrive under kontrakt så jeg får lønn for det jeg har jobbet. Har hørt at lønn er greit å ha. Har også lovet å rake opp løv i hagen, også er det vist noe rydding innendørs som trengs. Å, for et fantastisk liv... Jeg ligger sånn på vippen med forkjølelse. Litt tett i nesa om morran men det løsner, litt hoste og vondt i halsen men det blir liksom ikke til noe mer, litt rennende nese, men bare litt. Æsj.. kan det liksom ikke bare komme så jeg kan bli skikkelig forkjølt så kvitt det igjen! Det er så kjedelig å føle at man driver og hangler!
MarianneE Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1431 Skrevet 12. november 2013 PM sendt ...og beundret!
MarianneE Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1432 Skrevet 12. november 2013 Selvom jeg bare har vært en tur i byen føler jeg meg såå mye bedre bare av det. også hjelper det at jeg har avtalt å treffe ei venninne for kaffe i morra. På vei hjem fra byen traff jeg på TM og klassen som var på vei fra kinoen og til skolen. Jeg prøvde å snike meg litt unna, men da ble jeg ropt etter av de andre barna. Ventet mens jeg prøvde og forberede meg på en diskusjon ang at hun ville være med meg istedet. Hva fikk jeg? Hun hilste og lot det skinne klart igjennom at hun var IKKE interessert i mamma for hun var tross alt på skolen! Fine jenta mi, det var så godt og se henne så "inn" i gruppa! I morra skal vi på konferansetime, og jeg er spent. Slike samtaler har ikke vært så veldig hyggelig bestandig, det har vært MYE bekymringer. Men hvem vet... hun fungerer bedre enn noen gang og tidligere utfordringer ser vi knapt noe til men allikevel skal morradagen bli spennende.
MarianneE Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1433 Skrevet 12. november 2013 Åja... det var det løvet ute i hagen jeg skulle ta...
Aprilis Skrevet 12. november 2013 #1434 Skrevet 12. november 2013 Åja... det var det løvet ute i hagen jeg skulle ta...
MarianneE Skrevet 12. november 2013 Forfatter #1435 Skrevet 12. november 2013 Etter og raket løv i to min var jeg villig til å betale nabogutten så han kunne gjøre det. Stor plen, tre trær og to hekker... mye løv. Aaaalt for mye.
MarianneE Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1436 Skrevet 13. november 2013 Dagens Jeg fant en stilling jeg kunne tenkt meg å søke på. Kantinemedarbeider med rengjøring, mandag-fredag kl 9-14. Og med attestene jeg har fått fra der jeg jobbet ville jeg stilt sterkt. Søkeren måtte disponere bil, det gjør jeg ikke. Motløs.no Så fram til kaffedate, men den ble avlyst da hun måtte jobbe. I hate my life.
MarianneE Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1437 Skrevet 13. november 2013 Straks på elevsamtale på skolen. Spennende! Har pratet med gamle barnehagen til TM og skal dit på fredag for å prate med styrerE om at jeg vil de skal bruke meg som vikar. Håper virkelig de vil det.
MarianneE Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1438 Skrevet 13. november 2013 Dagens Jeg fant en stilling jeg kunne tenkt meg å søke på. Kantinemedarbeider med rengjøring, mandag-fredag kl 9-14. Og med attestene jeg har fått fra der jeg jobbet ville jeg stilt sterkt. Søkeren måtte disponere bil, det gjør jeg ikke. Motløs.no Så fram til kaffedate, men den ble avlyst da hun måtte jobbe. I hate my life.
MarianneE Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1439 Skrevet 13. november 2013 I hate my life var å ta alt for hardt i forresten.
Spatula Skrevet 13. november 2013 #1440 Skrevet 13. november 2013 Jeg synes du skal søke likevel jeg. Evt ringe kontaktpersonen for å høre hvorfor man trenger bil. Men regner med det er for henting av varer. MEN! De kan alltids bringes
Fremhevede innlegg