MarianneE Skrevet 7. november 2013 Forfatter #1401 Del Skrevet 7. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2013 #1402 Del Skrevet 7. november 2013 Wow! Er det det stedet som begynner på K? Når skal du dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2013 Forfatter #1403 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, motsatt vei. Fredag 29.11 er den magiske datoen. Bare må få noen til å ha TM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. november 2013 #1404 Del Skrevet 7. november 2013 Ååååh kos deg masse på hotelltur!! Når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1405 Del Skrevet 8. november 2013 Barnepass er ordnet, så nå kan jeg bare glede meg. Det er sol idag. En fin, lysende sol. Og godt er det, for det har vært minusgrader inatt og et to minutter langt regnskyll kom ved 6tida og da frøs det på. Det var mildt sagt interessant å komme seg på SFO idag, TM falt en gang men jeg holdt meg på beina. Men, hadde det blåst tror jeg at jeg hadde falt overende med en gang. Ingen planer idag, hjemme med vond hals og vondter i hele kroppen. Ligger og vakler på grensa til å bli syk. Usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2013 #1406 Del Skrevet 8. november 2013 Underkjølt regn her og. Kjempestas.. Hurra for at det ordna seg så kjapt med barnepass! God bedring! Bedre å være syk nå enn i slutten av måneden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1407 Del Skrevet 8. november 2013 Det gjaldt og hive seg rundt og sikre seg barnepass så fort som mulig vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2013 #1408 Del Skrevet 8. november 2013 Sender deg en stor konvolutt med et lite brev og info om hotellet ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1409 Del Skrevet 8. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1410 Del Skrevet 8. november 2013 Fredagen byr på kulinariske opplevelser: Pannekaker! Har ryddet, støvsugd, byttet sengetøy, handla og småpuslet hjemme og idag har det vært veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. november 2013 #1411 Del Skrevet 8. november 2013 Sleng over et par pannekaker til meg også da. Her tror jeg kanskje det blir posesuppe til middag, hvis jeg orker å lage det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2013 Forfatter #1412 Del Skrevet 8. november 2013 Klart jeg slenger over. Litt ostepop og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 8. november 2013 #1413 Del Skrevet 8. november 2013 Så heldig du er Kjenner jeg ble litt misunnelig selv om jeg skal på 2-timers spa i morgen. Kunne godt ha tenkt meg barnefri, hotellopphold og middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. november 2013 #1414 Del Skrevet 8. november 2013 Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. november 2013 #1415 Del Skrevet 9. november 2013 Så deilig med spahotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2013 Forfatter #1416 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg vet, MissStiles og jeg har vært brevvenner i 5 år faktisk uten å møtes så dette blir koselig! Andre og TM stod opp kl 7 og lot meg sove til 9. Det var deilig!! Kino står på planen idag. Flåklypa, gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2013 #1417 Del Skrevet 9. november 2013 Flåklypa skal jeg også se på kino. Men det må vente til julemessa er ferdig. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2013 Forfatter #1418 Del Skrevet 9. november 2013 jeg har egentlig ikke noe spesielt forhold til Flåklypafilmen så her er det far som gleder seg mest. I morra er det farsdag, og det er blitt meg fortalt at det ikke er noen hendelse vi gjør noe ut av. men kake, det kan vi bake for det. Så det blir denne på bordet i morra... http://www.godt.no/#!/oppskrift/1302/brownies-med-oreo-ostekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. november 2013 #1419 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg skal også bake kake i morra. Har kjøpt to par treningssokker til Noen jeg. Kjip og bra gave på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2013 Forfatter #1420 Del Skrevet 10. november 2013 Smaksprøven på oreoostekrem topping var mildt sagt lovende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg