Mazilla Skrevet 29. oktober 2013 #1361 Del Skrevet 29. oktober 2013 WTF??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. oktober 2013 #1362 Del Skrevet 29. oktober 2013 "Gratulerer" med å være ferdig med jobben. Når ting nå først ble som de ble og du har fått litt tid til å omstille deg, så tenker jeg det er like greit at det nå er slutt. En mindre ting å tenke på, og lettere å vende blikket fremover. Min erfaring er i alle fall at det er lettere å se mulighetene når man ikke lenger tråkker i det samme gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. oktober 2013 #1363 Del Skrevet 30. oktober 2013 Diamantsmykke? Wow! Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 30. oktober 2013 #1364 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan i all verden kom du over den nettsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1365 Del Skrevet 30. oktober 2013 jeg gogglet... neida, jeg fikk tilsendt linken. Herregud, vi har blitt kontaktet av smstjenesten til skolen om at det er en mann som kjører rundt ved skolen i en stor mørk bil med grønne skilter og prøver å få kontakt med elevene. Politiet er varslet, og foreldre oppfordres til å følge barna sine. Vurderer plutselig hjemmeundervisning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2013 #1366 Del Skrevet 30. oktober 2013 Sånt er så ekkelt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 30. oktober 2013 #1367 Del Skrevet 30. oktober 2013 jeg gogglet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #1368 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ingen Grenser... Jeg har sett på med tårer rennende, jeg blir så utrolig stolt av SA! ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. oktober 2013 #1369 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så koselig at du fikk diamantsmykke! Og han Anders.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 31. oktober 2013 #1370 Del Skrevet 31. oktober 2013 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #1371 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jo... god morgen! Rar dag idag. Første dagen på 3,5 år at jeg ikke har noen jobb å gå til. Kroppen forbereder seg på en måte til å gå på jobb, jeg holder et øye med klokka og det føles som om jeg skal på jobb, men hodet vet at jeg ikke skal det. Men, jeg skal treffe søsterG og SA idag, det blir koselig. Mindre koselig var det å levere på skolen idag og se politiet stå vakt utenfor. Fulgte henne på SFO med blanede følelser, men det er godt å se at gårsdagens hendelse taes på alvor. Men føler meg ikke 100% trygg lengere slik som før. Then again... Skal man holde ungene i hånda mot alle farer i verden får man ikke gjort noe annet enn å sitte med ungene på fanget resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2013 Forfatter #1372 Del Skrevet 1. november 2013 TM våknet idag med en stygg hoste og småpjusk i formen så hun blir hjemme fra skolen idag. Det som er trist er at hun hadde gledet seg veldig til idag siden klassen skal på tur med 5års gruppa fra barnehagen OG SFO skal ha Halloween i kantina etter skoletid. Var med søsterG og SA igår. Det var hyggelig, men jeg gikk med en sånn "5. hjul på vogna" følelse. Vet ikke hvorfor, men kanskje fordi jeg aller helst bare ville være hjemme egentlig? Etter onsdagens episode av Ingen Grenser hadde vi jo litt å snakke om, og ble stadig forstyrret av folk som kom bort for å hilse på henne, prate osv. Og det hjalp ikke da hun var på forsiden av Dagbladet igår. Litt rart var det å sitte og snakke om helt random ting og journalister fra Se&Hør ringer midt i praten om "gamle dager" Man kan ikke kalle henne en kjendis, men jeg er glad det ikke er meg som blir gjenkjent overalt! Igår kveld var vi på "Hallo Venn" som er en "snill" Halloween. Det var et større arrangement enn det vi trodde, og vi så for oss noen border i et rom, og litt leker for barna på midten av gulvet. Men neida... I huset dette var i var det tidligere bibliotek og teater b.la men siden det bare er i en bydel er det ikke så stort. Men alle betalte 50 kr pr barn i inngangspenger, TM fikk så et nøkkelbånd rundt halsen med en lapp på. Så var det "natur"sti med totalt 25 poster fordelt over hele huset. B.la var det å spise en vaffel, kaste pil på ballong, hoppeslott, putekrig, drikke et glass brus, pynte en muffins, perle et armbånd, bli tatt bilde av, snurre lykkehjul, lage et kort, kaste våt svamp+++ Så når vi skulle gå fikk alle barna utlevert en godtepose (og den var generøs for å si det slik) som premie. Det var borti 120 barn der så det var uten tvil en suksess, og TM var SÅ fornøyd! Vi vil uten tvil delta neste gang! Siden TM ikke er helt i form idag blir det hjemmedag idag. Passer meg utmerked.... Litt å fnise av på en fredda.... http://www.tv2.no/underholdning/gkn/kirke-penismobbes-paa-facebook-etter-google-earthbilde-4147859.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2013 Forfatter #1373 Del Skrevet 1. november 2013 Smashis... Perfection? I think so.. Hun som ikke var helt bra har kviknet til, så formen hennes var nok ikke så ille allikevel. Jeg fant fram glitterlim, ark, klistermerker og paljetter med det resultatet at hun storkoste seg på kjøkkenet i godt over en time. Jeg har fått bretta og lagt bort tøy, ryddet soverommet, rydda en hylle som har irritert meg lenge at var rotete, tatt oppvasken og mange flere småting. Nå kunne jeg virkelig tenkt meg å mens jeg har lovet TM å se film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. november 2013 Forfatter #1374 Del Skrevet 2. november 2013 Hva er mest tragisk? De ringte igår fra "Barns sosiale utvikling" som er et forskningsprosjekt vi er med på, og ville ha meg på et intervju, og lurte derfor på hvilken dag det passet best for meg å komme. Som sant er; Jeg kan alle dager jeg. Og så ble jeg glad for at de ringte for hvert intervju (en gang i året) betales det 200kr. Hva er mest tragisk; At joda, mandag kl 10 passer fint, eller at jeg er glad for de 200kr kommer godt med? (vel og merke går de til sparing til tur) Andrè har kjørt drosje i natt så jeg våknet kl 5 og ventet. Prøvde å sove, men ble liggende å tenke på en jobb jeg vil søke på. Ble liggende å tenke på hvordan skrive søknaden så jeg får med alt jeg vil; At jeg fikk MYE ros på jobben jeg hadde for den jeg er og hvordan jeg gjorde jobben min, at jeg hadde et rykte på meg for og være smilende og alltid tok vare på gjester om det var under lunch eller på møter. At kunder av bedriften skrøt av meg til bedriften? At jeg er villig til å betale en ny arbeidsgiver for å la meg jobbe? At jobben i Åpen Barnehage er bortimot frivillig arbeid siden jeg egentlig ikke trengs der, men at jeg fikk den i rein sympati. At selvom jeg er overvektig er jeg ikke noen dårlig person og er ikke redd for å jobbe. At jeg har mye å gi, og de vil ikke angre om de ansetter meg. At selvom jeg har har huller i CVen så er det pga dårlige valg for 10 år siden og er ikke representabel for den personen jeg er idag. Hvordan få dette ned på en søknad uten å virke desperat (noe jeg selvsagt er) og ikke drukne i alle andre søknader? Jeg har gravd i krise-krukka og funnet penger til kino. Tar med meg TM på Den Store Kinodagen og ser Turbo med søsterG og barna kl 11.15. Kino til 35 kr pr bilett... det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. november 2013 #1375 Del Skrevet 2. november 2013 Den store kinodagen er en bra ting! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2013 Forfatter #1376 Del Skrevet 3. november 2013 Skikkelig uvær ute idag. Skriver brev, baker muffins, lager smoothie, småpusler hjemme, TM leker med plastelina og Barbie. Elsker slike søndager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 3. november 2013 #1377 Del Skrevet 3. november 2013 Deilig med slike søndager! Her bakes det cakepops, ungene styrer med sitt, og jeg pusler rundt...Deilig!!! Så flott avskjedsgave du fikk, du har nok virkelig blitt satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1378 Del Skrevet 4. november 2013 Da var barnet levert på skolen, jeg har sortert skittentøy og laget kaffe. Skal på intervjuet kl 10, og hadde det ikke vært for det kunne jeg sitert Val Torriello fra The Nanny: There are two words on my list today; Don't jump. Jeg satt igår og tenkte igjennom dagen idag, hva skal jeg gjøre klart, hva skal jeg få gjort før jo... nei faen. Jeg har jo ikke noen jobb å gå til. Har vært uten jobb i 5 dager og jeg kjeder meg. Kult.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1379 Del Skrevet 4. november 2013 Men i helvete da! Jeg skal skrive jobbsøknad til en butikkjobb jeg kunne tenkt meg. Men slike elektroniske søknadskjemaer er ikke jeg så veldig venn med. Laste opp bilde av meg selv? Øh... kan jeg da risikere å ikke bli kalt inn til intervju om noen synes jeg er stygg? Laste opp vitnemål fra... jammen jeg har da ikke lagt inn dette på PCen! Da må jeg... men asså hvordan... Å helvete, la meg heller levere en søknad med et smil istedet for den dritten her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. november 2013 #1380 Del Skrevet 4. november 2013 Men i helvete da! Jeg skal skrive jobbsøknad til en butikkjobb jeg kunne tenkt meg. Men slike elektroniske søknadskjemaer er ikke jeg så veldig venn med. Laste opp bilde av meg selv? Øh... kan jeg da risikere å ikke bli kalt inn til intervju om noen synes jeg er stygg? Laste opp vitnemål fra... jammen jeg har da ikke lagt inn dette på PCen! Da må jeg... men asså hvordan... Å helvete, la meg heller levere en søknad med et smil istedet for den dritten her! Skjønner deg godt! Jeg liker heller ikke de elektroniske søknadene. For det første så får man ikke skrevet lang nok søknad (og da mener jeg ikke flere sider lang søknad, men man får jo ikke plass til en vanlig søknadstekst) å så er det som du sier: man må laste opp ditt og datt som vi i gamle dager fikk i papirform Nei, god gammeldags søknad som man sender i posten er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg