Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

*sukk, skrev et lengere innlegg som plutselig forsvant*

Vi får prøve på nytt...

Jeg får betalt for torsdagen, det er ikke noe problem.

Det er jeg selv som har bestemt at jeg skulle jobbe ut oktober, jeg kunne jobbe ut november og siden jeg har to måneder oppsigelsestid, men jeg har valgt og jobbe oktober og bare motta lønn i november.

Og tirsdag vs torsdag er egentlig det samme.

Tirsdag kom bare så... brått på men egentlig spiller det ingen rolle.

Jeg fikk mannlig hushjelp igår!

Måtte ty til han jeg er gift med, men det funka bra det.

Jeg har følt meg uttafor en stund, men igår fikk jeg gode bevis for hvor ille det har vært.

Andrè lurte på hvorfor det b.la lå en pose med pølsebrød i gangen, en kikk i posen viste at de hadde ligget der litt lengere enn nødvendig...

Det var jo de TM og jeg skulle bruke til og mate ender og svaner for en uke siden...

I en bag i gangen lå det leker, det var jo de jeg skulle levere på....

I stua, i en krok mellom sofaen og veggen lå en pose med klær som har blitt for smått til TM, de skulle jeg jo...

Og ballen bare rullet litt videre...

Tilslutt måtte jeg spørre Andrè om jeg har vært SÅ ille, og han sa rett ut at i en ukes tid nå har jeg vært rett og slett ubrukelig.

Ikke noe morro og høre, men jeg skjønte hva han mente.

Det er fantastisk med menn som sier det som det er noen ganger...

Jeg har gruet meg for dagen idag.

TM sitt rom skal tømmes for alt som er der inne, leker skal sorteres i "SKAL HA" og "DONERES" hyller skal tømmes og alt skal ut av rommet hennes og blir satt litt i stua, litt på soverommet vårt.

Egentlig skulle vi malt...

Så skal skrivebord inn, det skal ommøbleres og... Jeg gleder meg til vi er ferdige.

Usikker på om vi blir ferdige idag, så vi skal overnatte hos svigers.

Synes slike ting er kjedelige, så jeg gleder meg til vi er ferdige.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøffe dager for deg nå... :kose:

Trøsten er vel at det blir bedre. Noen ganger tar det bare litt lenger tid enn man skulle ønske. :klem:

Men jeg synes du er flink jeg. Også er jeg glad du har det mannebeinet som er ærlig...

Lykke til med den store ryddejobben i dag. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Fine MarianneE, alle er vi 'ubrukelige' i blant. Lykke til med ryddingen. :)

stå ti minutter på rommet og glo ut i lufta for hun viste ikke hva hun skulle ha på

Sånn pleier jeg også å gjøre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og holdt på med rommet i 8 timer har vi pakket litt og tatt turen svigers og blir her til i morra.

Svigers styrer med TM, Andre og jeg har bare kollapset i sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer.... oj, ja da har dere jammen holdt på lenge! Tenker det kommer til å bli så bra tilslutt. Synes det er morsomt med oppussing - men etter å ha holdt på i sånn ca 2 år, så er jeg veldig lei. Det siste skal males og skrus opp i dag!!!!

Vet du Marianne... at når hodet blir fylt med for mange tanker, så blir det ikke plass til de praktiske "jeg må huske å...." tankene. Sånn er det bare :blomst:

Håper dere har en rolig og deilig søndagsmorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUSRAPPORT!

Rommet er ferdig og har vært det et par timer. TM elsket det og har sittet et par timer mens hun har tegnet, spilt musikk og sunget av full hals.

Jeg har småslumret på sofaen og Andre er ikke helt i form og tar livet med ro forran PCen.

Ute øser det ned og inne er det fyr i ovnen.

Alle er trøtte etter en natt med dårlig søvn og venter egentlig bare på å få legge oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Herlig med TM som er storfornøyd med rommet sitt. Kjekt når en stor jobb blir kronet med hell. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk dag idag. Pakket tingene mine på jobb og... det skal bli en lettelse i morra og bli ferdig.

Har fått en kryptisk beskjed om at det vil skje noe hyggelig...

Nå skal jeg hente TM, middag, TM på turning så strikkecafe på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på bussen på vei hjem.

Det var kjipt å gå fra jobb men trodde det ville bli værre.

Avskjedsgave fra jobben: Diamantsmykke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det høres definitivt ut som de har vært fornøyd med deg! :jepp: Er det din stil/noe du ser for deg at konmer til å bli brukt? :) Spør fordi jeg er håpløs på "ordentlige" smykker selv. Ender alltid med å bruke billigsmykker fra Glitter etc ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arbeidsplasser kommer og går, diamanter varer evig! ;)

"Trøndersk jungelord" :ler:

Enig med Mazilla, de har satt stor pris på jobben du har utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det høres definitivt ut som de har vært fornøyd med deg! :jepp: Er det din stil/noe du ser for deg at konmer til å bli brukt? :) Spør fordi jeg er håpløs på "ordentlige" smykker selv. Ender alltid med å bruke billigsmykker fra Glitter etc ;)

Det fine er jo at smykket er så "meg" som det bare kan bli.

Sølvhjerte med en liten diamant (0.015CT)på den øverste "spissen" slik at diamanten er inni hjertet.

Jeg elsker det!

I smykker bruker jeg bare ekte varer, tenker at jeg er for voksen til noe annet... :ler:

Arbeidsplasser kommer og går, diamanter varer evig! ;)

"Trøndersk jungelord" :ler:

Enig med Mazilla, de har satt stor pris på jobben du har utført.

...Og trøndere skal man høre på! :)

At de har satt pris på meg vet jeg, det kommer TYDELIG fra av attestene jeg har fått for og si det sånn...

Da er brevet ditt postet. Det har ligget i veska i nesten 2 uker. Beklager.

Koselig, jeg gleder meg til og lese! :hoppe:

Jeg skrev i forrige at jeg tror det har vært bra for meg og jobbe i en mnd og på den måten bearbeide mye og forberede meg på at jeg står her nå uten fast jobb.

Jeg hadde rett, jeg er ikke trist, ikke sint eller noen ting. Så for meg at jeg reiste fra jobb med tårene rennende, men det var bare og trekke pusten dypt, lukke døra bak meg og gå.

Det var godt og komme hjem, og jeg kjenner at på en måte trenger jeg litt fri.

Tror jeg trenger å samle meg litt før jeg gjør så mye mer.

Andre er på et møte, og så fort TM er i seng og sover skal jeg under dusjen, foreta litt egenpleie og så avslutte kvelden med kakao og vaniljeboller.

Jeg har det bra, men jeg er sliten i huet...

Litt oppmuntring:

http://www.annor.se/hemsa/soldy.html

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...