mia83 Skrevet 22. oktober 2013 #1321 Del Skrevet 22. oktober 2013 Høres koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1322 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det var også veldig koselig og sovne kl 21 på sofaen hvor jeg sov godt. Våknet 22.40, gikk i seng, leste noen sider i en bok og sov videre til 5.40 ti minutter før klokka ringte. Idag er det jobb i Åpen Barnehage og jeg gleder meg til det. Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2013 #1323 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kos deg i barnehagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1324 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg storkoste meg på jobb igår, idag blir det Skiens jobb, altså den vanlige jobben. Trenger ikke legge ut så mye hva jeg tenker og mener om det (tror jeg har gjort det nok fra før av), men kan si det slik at jeg tror det og kan være litt "bra" og jobbe ut måneden slik jeg skal. Da får jeg tid på meg til og psykisk venne meg til det jeg vet kommer. Tror det hadde vært MYE værre om jeg bare hadde et par dager eller så på meg før jeg måtte slutte. Jaja... Igår ettermiddag var vi på sosialkveld/kveldsmat med 1. klasse. Alle skulle ha med en gave til utlodning verdi ca 25 kr. Vi hadde med en pose Bamsemums som har ligget i skapet en liten stund for ingen av oss liker dette. Så vant vi en pose Stjernemix, en Mummibok og da vi kom betalte vi 50kr i "inngangspenger" og fikk et lodd. Dette var da hovedpremien- som vi og vant; Gratis bilpakke tur/retur Larvik-Hirtshals. Så vi spøkte med at vi kunne reise med morgenseilinga ned, da kjører vi fra Larvik kl 8, er i Danmark 11.30, vi kan kjøre til Hjørring og handle på SuperBrugsen hvor vi pleier og handle når vi er i Danmark, så ta ferga hjem igjen. Det er jo bare det at reiser vi dit og IKKE stopper på Skallerup for og overnatte, ja det kan jo bli interessant og forklare til TM... Men en tur bare opp og ned med ferga, litt taxfree shopping hadde ikke vært så dumt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1325 Del Skrevet 24. oktober 2013 Når jeg tenker meg om så har vi ikke så mye penger og handle på taxfreen for. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2013 #1326 Del Skrevet 24. oktober 2013 Gratulerer med storeslem! Du får selge noe først! Når må bilpakka brukes da? Hvis det ikke trenger å brukes på en stund, kan dere jo sette av litt penger Evt selge den videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2013 #1327 Del Skrevet 24. oktober 2013 En tur med ferga for å handle inn julesnop høres ikke dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2013 #1328 Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk for en god latter på FB i dag. Det trengte jeg. Jeg ler ennå. Og Noen og Nadalito. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1329 Del Skrevet 24. oktober 2013 Eller bare ta en tur for og spise frokost buffet og se på sjøen, finne hvilepulsen og gjøre noe annet. Fine dagen! Hentet tidlig på SFO, trillet TM hjem på min sykkel, hun har fast turdag med klassen og få med seg kakao på termos, resten av denne har hun tatt på trappa ute mens jeg rydda litt i gangen. Søte jenta mi! Utover dette må jeg leke hushjelp her hjemme idag ser jeg. Noen har latt det bli støvete på gulver og rotete her og der. Ikkje bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1330 Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk for en god latter på FB i dag. Det trengte jeg. Jeg ler ennå. Og Noen og Nadalito. Den var bare priceless!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2013 #1331 Del Skrevet 24. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1332 Del Skrevet 24. oktober 2013 På sengekanten istad klapper TM meg på armen og sier " Gode gamle mamma " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #1333 Del Skrevet 25. oktober 2013 Dette har blitt morgenen hvor alt har gått galt. Barn er ikke nødvendigvis så samarbeidsvilige.... Dagen idag inneholdt barn med sirup i armer og bein, grining over bamsen jeg la på rommet siden det er lite praktisk og pusse tenner og leke med bamse samtidig, stå ti minutter på rommet og glo ut i lufta for hun viste ikke hva hun skulle ha på, beskjed om og ta på strømpebukse ble "glemt", halvtime på en liten skål frokostblanding, ikke ville ta av brillene før hun dro jakka over hodet med det resultatet at støtteputene til brillene ble revet av... Jeg klarte også og skape enda mer kaos da vi var ferdig med frokosten og på vei mot ytterklær og jeg kom på at jeg hadde glemt og smøre nista hennes. (ja, hun har fått niste med seg) Puh... Fredag er digge greier! Rart og tenke på at om en uke står jeg opp og ikke har jobben og gå til. Skjønt jeg har jo den på onsdager men den er bare midlertidig. Hushjelpa fungerte dårlig igår, jeg tror jeg må gi henne sparken og ansette en ny en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2013 #1334 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2013 #1335 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kanskje prøve en mannlig hushjelp til en forandring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #1336 Del Skrevet 25. oktober 2013 Oooh... Mon tro om Paul Walker fra Fast&Furious ikke snart skal gi opp film karrieren? Må være mye bedre og jobbe gratis og passe (av) kledd hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2013 #1337 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tenkte nå i grunnen mer på det mannebeinet som allerede frekventerer huset ditt jeg da... Men joda, hvis Paul Walker er ledig for oppdrag, så er det sikkert vel så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. oktober 2013 #1338 Del Skrevet 25. oktober 2013 Paul Walker er min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #1339 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tenkte nå i grunnen mer på det mannebeinet som allerede frekventerer huset ditt jeg da... Men joda, hvis Paul Walker er ledig for oppdrag, så er det sikkert vel så bra! Min egen tenkte jeg ikke engang på. På jobb idag ble jeg tatt til sides og spurt om jeg heller kunne slutte på tirsdag istedet for torsdag. Onsdag skal jeg jo i barnehagen og jobbe uansett så den ene dagen fra eller til spiller egentlig ingen rolle, men jeg ble litt Jeg har i tre og en halv uke psyket meg opp til og slutte på torsdag og da jeg ble spurt om og slutte litt før føltes det ikke bra. Hvorfor jeg har blitt bedt om og slutte før? Jo, hun som kommer og tar over jobben min ville gjerne ha en ekstra dag på og komme inn i jobben, før nesten hele kontoret stenger og reiser på studietur i 14 dager. Å, det er veldig vanskelig og ikke være Siden jeg har måttet sparke hushjelpen må vi nå ta i et tak selv her. Etterpå blir det hjemmelaget pizza og sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. oktober 2013 #1340 Del Skrevet 25. oktober 2013 Du skal i alle fall ha betalt for den torsdagen! De kan ikke frata deg penger du har regnet med. Og hadde det ikke vært logisk at hun begynte ETTER studieturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg