Mazilla Skrevet 20. september 2013 #1201 Del Skrevet 20. september 2013 Hvor lenge må han være borte i slengen da? Har han familie? Er ikke helt stø på disse familieforholdene dine, merker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2013 #1202 Del Skrevet 20. september 2013 Hva skal dere se på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september 2013 Forfatter #1203 Del Skrevet 20. september 2013 Hvor lenge må han være borte i slengen da? Har han familie? Er ikke helt stø på disse familieforholdene dine, merker jeg! Veldig rart at du ikke har fulgt med på kartet jeg oppdaterer hver mnd, "Hvem gjør og er hva".. Nei, han har ikke familie og er en singel mann på 29 (om noen skulle finne det interessant, just let me know). Hva skal dere se på da? Vi skal se på noe så kult som Albert Åberg... Jeg hadde lovet en kinotur, og fikk litt fnatt av tanken på og se Smurfene kjenner jeg. Ikke det jeg tenkte og se, men tryggest om TM skal være med... **** Trengte og slappe av litt idag. Derfor har jeg vasket og hengt ut to maskiner med klær, støvsugd leiligheten, vasket kjøkken, stue, gang og bad, syklet en tur og ... ja, det var det jeg rakk før TM kom hjem fra skolen. Flinke jenta gikk hjem alene idag og! Ogs¨å har jeg fått lønn. Så nå er siste delen av restskatten betalt og kjemperegninga fra tannlegen. Har og sagt opp to bladabbonementer rett og slett fordi jeg trenger og bruke de pengene på noe annet enn to blader jeg legger til sides... Ser ut til at det går mot ny mobil... Kinoen begynner 16.45 og hodet mitt begynner og dunk litt igjen. Liker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2013 Forfatter #1204 Del Skrevet 22. september 2013 Fikk aldri skriblet ned noe mer her igår. Var så opptatt med så mye annet... TM er hos sin mimmi&bestefar, noe vi har brukt uka til og... hva skal jeg si... tone ned? Hun har nemlig bestemt seg for at og sove der er litt skummelt for det har kommet noen tårer på kvelden når hun skal legge seg. Derfor er hun redd for og begynne og gråte igjen, og vil derfor ikke være der plutselig. Men, Andrè var på jobb igår og jeg var bedt i bursdag hos venninneI så da fikk det bare bli slik. Jeg hadde egentlig ikke lyst til og gå i bursdagen, men være hjemme og kose meg med TM istedet, men endte opp med og ha en utrolig koselig kveld. Så nå sitter jeg alene i stua, bare med selskap av den ene pusen vår og radio. Tre maskiner med klær skal brettes sammen, strikke, skrive brev til Noemi i Spania og så har jeg en større oppvask og ta meg av. Jaja..... Kos dere med dagen idag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2013 Forfatter #1205 Del Skrevet 22. september 2013 Gulrotkake snart ferdig.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. september 2013 #1206 Del Skrevet 22. september 2013 God søndag MarianneE! Krysser fingrene for at TheaM hadde en positiv opplevelse hos mimmi og bestefar i går! Og gulrotkake hørtes veldig godt ut! Flaks for meg at jeg snart skal bake cupcakes selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2013 #1207 Del Skrevet 22. september 2013 Gulrotkake snart ferdig.... Hopper i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2013 #1208 Del Skrevet 22. september 2013 Sender du et stykke kake til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 22. september 2013 #1209 Del Skrevet 22. september 2013 Gulrotkake snart ferdig.... Det er det beste som finnes! Regner med det dumper en kakebit ned i postkassa mi snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. september 2013 #1210 Del Skrevet 22. september 2013 Gulrotkake er kjempegodt. Håper du har en deilig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2013 Forfatter #1211 Del Skrevet 22. september 2013 blir jo ikke no igjen slik som jeg skal dele ut her... Baking, oppvask, bretting av klesvask.... og andre ting som bare voksne kan finne på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2013 Forfatter #1212 Del Skrevet 23. september 2013 Fy faen.... jeg skal ALDRI mer klage på at det ikke skjer noe! Igår skjedde det for mye. I mai begynte annaB og jeg så smått og planlegge tur. Reisemålet og hvem vi ville ha med ble bestemt: Riga. Samtaler og diskusjoner rundt dette ble foretatt via egen facebookgruppe. Og vi var enige om at 8 jenter holder i massevis, vi vil IKKE ha med flere, uansett. Så når alle har rundet 30årene, en av oss t.om 40årene skulle man tro at alt var greit. Men akk... så naiv. VenninneSA la plutselig til svigerinneK til i gruppa vår. Det var en dealbreaker, for dette er "min" tur da det var min ide, og strengt tatt burde SA spurt først om det var OK at hun bad med K, og egentlig er det bare hun og K som er gode venner, vi andre har et mildt sagt anstrengt forhold til K. Så jeg hørte med annaB og søsterG; Hva mener dere, skal vi si ja? De svarte et rungende NEI! Så da fikk jeg jobben og fortelle SA at det er ikke greit at hun bare inviterte med seg K. Dette var da via sms siden SA var på jobb. Fikk da til svar om at da gadd ikke SA være med heller. Greit nok, det var synd men hennes valg. Ringte SA litt etter og vi snakket og alt greit. Så kom det SMS fra svigerinneK. Du kan si det slik at SA har da fortalt K at JEG har sagt at JEG ikke vil ha med K og hun krevde et ganske klart svar på hvorfor jeg nekter og ha med K. Prøvde og ringe K men fikk sms om at hun var på jobb og at jeg måtte sende sms. Tenkte så det knaket leeenge på hva jeg skulle skrive for at hun ikke skulle misforstå. Så jeg fikk bakoversveis da jeg fikk svar om at jeg var urettferdig, at jeg ikke prioriterte henne, at vi ikke hadde noe vennskap til tross for at vi var i familie uansett om vi likte eller ikke, og at hun kom ikke til og bruke mer tid og energi på meg og at hun var ferdig med meg for godt. Men hva skulle jeg gjøre? Jeg forstår K, det må ha vært sårt, men samtidig når 6 andre ikke vil ha med flere, uansett ville noen bli misfornøyde. Crap if I do, crap if I don't. Og selvsagt ringte svogerS til Andrè for og skjelle ham ut fordi jeg er (vistnok) en bitch. Det skjer jo hver gang K og jeg er uenige om noe. Andrè var kjempe sint og gav sin bror istedet det glatte lag som det heter. Idag er jeg irritert på SA. HUn VISTE at ingen av oss ville ha med flere, og sant og si ihvertfall ikke K. Hadde hun spurt først om hun kunne legge til K i gruppa så hadde jeg vært spart all dritten. Dessuten vet hun SÅ godt at vi andre ikke akkurat har det samme forholdet til K. Allikevel.... Jeg er den som sitter igjen som den store syndebukken, og det er takket være SA. Faen. Jeg sendte samme FacebookPM igår til K, SA og søsterG. Grunnen til at jeg gjorde det på denne måten var for at alle skulle få de samme ordene og ikke det blir "hu sa at..." osv. Jeg beklaget at ting har blitt som det har, for det var aldri i min intensjon og såre noen og det ville jeg fortelle spes svigerinneK. Så jeg sendte dette avgårde igår. Etter og lest svarene jeg fikk skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på. Jeg kunne virkelig spart meg bryderiet og ikke minst samvittigheten. Det er ikke ofte jeg blir anklaget for og gå inn for og fryse ut folk for og si det sånn. Jeg er litt trist over at det har blitt sånn, men samtidig... når jeg prøver og forklare det fra mitt ståsted og bare får dritt tilbake, da kan det til helvete være det samme. Mandag føles forøvrig helt OK idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2013 Forfatter #1213 Del Skrevet 24. september 2013 Javel... så er det 3 grader ute. Men, når man har et petrolfarget ullskjerf fra Staff ( http://www.miinto.no/p-7503-ullsjal ) som blir veldig fin til skinnjakka mi, da er det heeeelt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. september 2013 #1214 Del Skrevet 24. september 2013 What???? Damer kan virkelig være dramaqueens noen ganger altså... man må da kunne reise på tur uten å ha med seg gud og hvermann... sånt er ikke noe kuult.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. september 2013 #1215 Del Skrevet 24. september 2013 Petrolfarge er så fiiint! Og de venninnene dine.. Sender over en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2013 Forfatter #1216 Del Skrevet 24. september 2013 Nåvel... "venninner" med " " er mer riktig... Kjøttkaker og poteter til middag. Litt usikker på hvor langt opp i halsen middagen ender siden jeg skal på spinning kl 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. september 2013 #1217 Del Skrevet 24. september 2013 Oisann.. Her ble det spaghetti. "Venninner" ja.. sånne som ikke får deg til å føle deg vel er ikke noe å samle på.. Men jeg skjønner at det ikke er lett ettersom hun er en slektning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2013 #1218 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg merket frokosten veldig godt når jeg var på spinning på lørdag. Drar ikke på spinning rett etter å ha spist en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. september 2013 Forfatter #1219 Del Skrevet 25. september 2013 det skjønner jeg godt MissStiles! Jeg snoker litt på ny mobil om dagen. Batteriet på den jeg har er i ferd med og ta kvelden (idag holdt det i halvannen time) og siden jeg ikke får kjøpt nytt batteri til den jeg har (som fungerer utmerket ellers) må jeg vel ha ny tlf. Har lurt, kikket og grublet i en uke nå og tror valget faller på en Samsung Galaxy S3. Har Samsung fra før av og er fornøyd med det. Aller helst kunne jeg tenkt meg en iphone men den koster mye mer enn det jeg har råd til, desverre. Etter jobb idag var jeg en tur i byen og den første julegaven er handlet inn. Har begynt og vri litt på hodet for og finne på julegaver og tror jeg har halvparten av dem klare- inni hodet. Det er like greit og ta og begynne med en gang. TM har med seg vesleT hjem etter skolen idag. VesleT var her litt i sommer og jentene leker veldig fint, veldig koselig og høre dem inne på rommet. Får vel gå og lage litt middag til dem vel, har tross alt lovet dem røde pølser fra Danmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. september 2013 #1220 Del Skrevet 25. september 2013 Har du sett på iPhone 4s istedenfor en av de nyere modellene? Koster "bare" 3290 på apple.no i alle fall, er det veldig mye mer enn samsung? (Søkte veldig kjapt og fant samsung til 2990, men kan godt være den er mye billigere andre steder.) Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min 4s og kjenner ikke noe behov for å bytte den ut med en nyere modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg