Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

En kurv norske jordbær, "Politi", takeaway latte, sol, TM på lekeplassen med en ny lekekammerat.... Noen ganger er livet ekstra godt og leve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kurv norske jordbær, "Politi", takeaway latte, sol, TM på lekeplassen med en ny lekekammerat.... Noen ganger er livet ekstra godt og leve. :)

Hørtes fantastisk ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig!

Vi syklet til lekeplassen i byen, og når vi syklet langs elva, jeg kjente det lukta saltvann og sjø, sola skinte... Noen ganger er det øyeblikk der og da du kjenner at gjør dagen din... :hjerte:

TM storkoste seg på lekeplassen, fant stadig noen og leke med, jeg hadde med "Politi" men fikk ikke lest så mye i den fordi jeg ble sittende og prate med andre foreldre.

Det var sol, deilig tempratur (23 grader), barn som lekte, duer som kurret, jordbær, juice og vannmelon...

2,5 time forsvant fort.

Hjemme igjen reiste vi og handlet litt alle tre før TM og jeg laget salat med ost&skinke til middag vi spiste i hagen.

Det var en av de dagene som gjør at man overlever når vinteren kommer... :)

Idag har jeg ikke noe annet ønske enn og få være litt i fred (as if...), få lese litt i stolen min ute, grille og at det skjer minst mulig rundt meg.

Men, her har Andrè jobbet ekstra i natt, TM stod opp 6.20 og jeg har en stygg følelse av at det blir mye "mammaaaaa... mammaaa... se på meg, mamma... se nå mamma... mamma vet du hva... mammaaa...." Puh...

Og det faktum at søsterG&svogerØ er på vei til Kos nå, det driter jeg en lang marsj i!

(alle trodde på det, ikke sant? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn... Uansett hvor eg har måttet feriert med min svigermor så hadde det ikke vært mye Kos for å si det sånn :ler:

Takke meg heller til hagekos mef mann og barn uten svigerfamilie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermoren har tatt med ungene til Danmark hun, det er bare søsterG og svogerØ som er på Kos.

Når det er sagt... Det er 25 i skyggen, liten bris, saft i mugge, stor båt vannmelon, TM ligger i bløt i barnebassenget og selv ligger jeg rett ut i sola nå. Kunne nesten ikke hatt det bedre. Og selv søsteeG syntes det var tullete med Kos når vi har dette været.

Aaah.... Sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom meldinga jeg har frykta.

Jeg har skrevet om ei jeg kjenner som har kreft og har vært veldig dårlig.

Vakre, flotte Janne døde igår. Hun ble 35 år og etterlater seg mann og to gutter, eldstemann like gammel som TM.

Hvil i fred, Janne

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er trist.

Jeg viste det gikk denne veien, det gikk bare litt fortere enn jeg frykta.

Fine Janne... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest 1.kapittel og sparer resten til vi reiser på ferie. Jeg må lese ferdig den boka jeg holder på med først. Den er såååå langdryg nå! :ler:

:daane:

Jeg leste ferdig boka tidligere idag og den var bra!!

P.S: det var trist å høre!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så viste jeg at Janne ville dø i løpet av sommeren, men av en eller annen grunn føles dette værre enn da mormor døde.

Kanskje pga alder? Hun var født i 1977, jeg er født i 1978.

Tenker at "hva om det var meg..." tenker på mannen hennes, guttene på 6 og 3 år..

Faen.

:(

Siden mai har det vært tre dødsfall, nå hadde det vært fint med en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Det er så vondt og uhørt at så unge mennesker skal dø. Det er når slike ting skjer at jeg virkelig begynner å filosofere over hva meningen med livet egentlig er...

Håper du har like fint og varmt vær i dag som i går :) her er det superdeilig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig sol, varme, litt vind, sommerslapp MarianneE og TM som sutrer og kjeder seg. Mulig hun har skjønt at hun kan gjøre noe selv nå istedet for og ligge i hagesofaen og mase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfylt morgen, allerede oppe i 19 grader ute. TM ser film som skal tilbake til biblioteket i dag. Så på planen for idag står det biblioteket og lekeplassen. I ettermiddag blir det zumba med TM på bar.epassen siden endet er tirsdag og Andre skal enten på tirsdagstreff eller ut og hjelpe faren på hytta.

Det blir litt lange dager fortida, må innrømme det. Trøster meg med at det hadde vært værre om det regnet hele tiden...

Dødsannonsen til Janne har enda ikke kommet i avisa og jeg vet ikke når begravelsen er. Jeg kommer til og gå, men jeg gruer meg veldig , vet ikke om jeg orker og se mannen og guttene hennes med sin sorg.

Jeg sørger, men det ier peanuts i forhold hva de opplever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tastefeil kommer kjapt når man skriver innlegg på mobilen ser jeg over her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...