MissStiles Skrevet 28. juni 2013 #1001 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvor lenge skal du ha ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #1002 Del Skrevet 28. juni 2013 På bussen på vei hjem nå. Har ferie fram til 5. august. Fredagskomaen kommer kjapt i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. juni 2013 #1003 Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer med sommerferie! (Jeg elsker at folk begynner å ta ferie, så er jeg ikke den eneste slabbedasken som ikke er på jobb! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. juni 2013 #1004 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper du får en superfin ferie MarianneE! Og det er rart når hun er ferdig med barnehagen, både trist og fint samtidig. En epoke er er over liksom. Da Nadalito sluttet, gråt jeg så fælt at en av de ansatte i barnehagen måtte trøste meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. juni 2013 #1005 Del Skrevet 28. juni 2013 Ja, det var flaut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #1006 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg snufsa litt jeg og, loffen. Men kanskje ikke SÅ gærnt da.... "20spørsmål" på NRK, sjokoladekake, saft og ved siden av meg ligger et kryssord pg venter. Hilsen MarianneE, 80år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1007 Del Skrevet 29. juni 2013 Klokka var 3.50... Andrè kom hjem etter og ha kjørt drosje i natt og jeg våknet av "TM, gå og legg deg igjen, det er natta" Så la han seg og sovna, TM derimot var våken, og da da ble jeg det og. Hun la seg i senga med meg (stor tabbe, og jeg går i den samme fella gang på gang) men da klokka nærmet seg 5 gikk jeg og la meg i hennes seng, og da sov vi halvannen time begge to. For en start på ferien... Heldigvis er TM så stor nå at hun ser Askepott på DVD og jeg kan legge meg litt igjen. Sovner aldri helt når jeg kan legge meg slik etterpå, men slumrer er vel mer korrekt. Eller bare lese, har en spennende bok jeg leser http://bokelskere.no/bok/doed-sjel/337333/ Og etter den er det Jo Nesbø sin Politi som jeg fikk låne av søsterG samme dag som hun fikk den i posten. DET er toppen av søskenkjærlighet synes jeg. Ha en strålende dag alle der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juni 2013 #1008 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg gleder meg til å lese Politiet jeg og. Ligget i bokhylla siden den kom ut men spart den til vi reiser bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1009 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg spare slike bøker til Det Perfekte Lesetidspunktet men det viser seg stadig vekk at det aldri kommer med barn i huset. Uansett, så gleeeder meg til og begynne på Politi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1010 Del Skrevet 29. juni 2013 Ostepop, cola og "Askepott" med TM. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1011 Del Skrevet 29. juni 2013 Bare jeg som er forelska i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2013 #1012 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes den er helt grusom!! Men har skjønt at jeg er ganske alene om akkurat det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #1013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes den er helt grusom!! Men har skjønt at jeg er ganske alene om akkurat det... Det tror jeg og **** TM gav meg igår en forsmak på det som kan bli 4 veldig lange uker med henne hjemme før hun begynner på SFO. Uten at jeg kan sette fingeren på noe spesielt gjorde hun virkelig sitt beste for og drive sin mor og far fra vettet igår. Så Andrè tok henne med på fotballkamp for 2. divisjonslaget Andrè følger, hun hadde truffet to fra barnehagen, plukket blomster og lekte med ei jente. Noen ganger trenger de litt miljøforandring bare, og jeg fikk kollapse litt hjemme etter en lang helg. Tok forresten med TM på Stamina igår for en spinningtime, det var en time som gjorde at jeg virkelig kjente hvorfor jeg liker spinning. Idag må vi gå og hente jakka til TM som vi glemte på Stamina, og ikveld skal vi på sirkus. TM har aldri vært på sirkus før, og vet ikke hva vi skal så jeg gleder meg virkelig til og se hvordan hun reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #1014 Del Skrevet 1. juli 2013 Straks på tide og reise på sirkus. Da jeg fortalte TM hva vi skulle så hun bare "åååjaaaa" Håper det blir bra, kosta meg nemlig 700kr, og det var MED rabatten på 200kr fratrukket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #1015 Del Skrevet 3. juli 2013 Sirkus var gøy! TM satt og nistirret da det kom inn en hvit hest, ponny, elefanter, klovner, balanseartister +++ Vi storkoste oss alle sammen, men har sirkus alltid vært så lite? Var det bare at da man var barn så virket alt så mye større og at det er derfor jeg ble litt overrasket over størrelsen? De to dagene som har vært av ferien nå har igrunnen ikke blitt brukt til annet enn og være hjemme. Mandag hadde jeg fått redd senger, ryddet, vasket to maskiner med klær, vasket opp, støvsugd og vasket gulver da klokka var 11. Det er så deilig og kjenne at jeg har tid til alt der og da, og at ikke alt må taes "seinere". Det er deilig og kjenne at jeg ikke føler at jeg hele tiden ligger to skritt etter... Igår hadde vi frokostbesøk av annaB som begynte på jobb kl 11, så hun kom på frokost først. Veldig huggelig, TM og jeg bygget lego, handlet og etter Andrè var reist på tirsdagtreffet sitt etter middagen gikk TM og jeg på zumba. Det var så morro, og jeg klarte knapt stå på beina etter timen var ferdig, I loved it! Idag må vi komme oss ut litt, så det blir en tur på biblioteket siden det er meldt regn. Der er det alltid andre barn TM kan leke med og jeg kan ta med strikketøy og en bok og ikke gjøre så mye mer enn det en liten stund... Dessuten har TM skrudd på englebarn-bryteren om dagen. Alt er bare "ja, mamma" "javel, mamma" "neivel, mamma" osv... Det er bare og nyte det så lenge det varer tror jeg, slike ting har en tendens til og vare bare en begrenset periode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2013 #1016 Del Skrevet 3. juli 2013 Hyggelig å høre at du likte brevet!! Fortsatt god sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #1017 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg er da tross alt stor Nemifan!! Får ta en tlf til søsterG etterpå, hun og ungene og bikkja reiste til mamma på lørdag. Mandag formiddag reiste alle sammen i mamma&mannen sin campignvogn; 3 voksne, 3 barn, 2 store hunder. Mandag ettermiddag ringte søsterG og bad om hjelp til og ikke gå på veggen, men da var vi på vei inn på sirkus så jeg kunne ikke hjelpe med terapi. Igår kl 10 ringte hun igjen og øste ut av seg frustrasjon, og avsluttet med at hun lurte på om hun kunne sette seg på et skjult sted og drikke vin bare for og komme seg igjennom dette. Jeg tenker at jeg vet hvor vi IKKE skal reise når vi skal til mamma om tre uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. juli 2013 #1018 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg gleder meg til å lese Politiet jeg og. Ligget i bokhylla siden den kom ut men spart den til vi reiser bort. Jeg har lest 1.kapittel og sparer resten til vi reiser på ferie. Jeg må lese ferdig den boka jeg holder på med først. Den er såååå langdryg nå! Bare jeg som er forelska i denne? Å, jeg elsker den! Også husker jeg aldri hva den heter. Takk, den trengte jeg nå! Sirkus ja, jeg tror det alltid har vært lite, jeg reagerte på samme måte da jeg var der for noen år siden. Og fryktelig dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #1019 Del Skrevet 4. juli 2013 Sirkus koster noe helt sjukt, ja! **** Hjemme alene i en liten stund nå. Andrè følte seg ikke i form i morges så han har blitt hjemme fra jobb idag. TM og jeg gikk til Stamina 9.30 for jeg skulle på corebar. Det var hardt og vondt. Vondt rett og slett fordi jeg er støl etter zumba, så man kan trygt si at jeg kjente det... Men, mest av alt var det MORRO! http://www.youtube.com/watch?v=uTL3N_Mox6Y Da vi kom oss hjem igjen var Andrè i bedre form og hadde stått opp. Han og TM er en tur på Biltema nå. Problemet er at jeg ikke vet hva klokka var da de reiste, jeg sovna da de hadde gått og bråvåkna kl 14. Har de vært borte en time nå, tro? Ute er det skyer, men fuktig luft, og for oss som bor så nær kysten føles det som om alt blir fuktig inne og. Tok på meg en ny tskjorte og den er ikke fuktig, men føles... rå? Lurte på om jeg skulle lage meg en kaffe og sette meg ute i hagen, det er jo 19 grader og egentlig ganske deilig ute. Om noen ser sola, kan man ikke sende litt hit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #1020 Del Skrevet 6. juli 2013 Vet ikke hvem som sendte sola, men tusen takk! Egentlig er jeg litt idag. Idag er dagen da søsterG&svogerØ reiser til Kos, og svogerØ sin mor tar med ungene, hennes kjæreste og svogerØ sin bror til Danmark i en uke. Hva har TM og se fram til i ferien? En helg hos mamma og dyreparken i Kr.sand. Og det er ikke så ille det, men... Det er ikke det samme. Skjønt, nå skal vi til Danmark i september, men det er siste turen vår med autismeforeninga. Vi kommer ikke til og fornye medlemsskapet vårt der når tiden for det er inne. Jeg skulle ønske vi kunne tilby TM noe... mer. "Alle" skal så mye, og jeg føler at vi ikke skal noen ting. Skjønt, jenta er jo glad om vi bare tar en tur på lekeplassen sånn sett... *legge dumme tanker i en skuff* Men siden vi ikke skal til Skallerup neste høst kunne vi jo kanskje... hmm.... Helt ærlig så hjelper det og vite at jeg vet at de (altså søsterG og "gjengen" )ikke hadde reist om de hadde betalt det selv, det ville de ikke hatt råd til. Nok om det... Har sittet og googlet etter oppskrift på blondies, altså lyse brownies. Tenkte og gi det et forsøk i morra. Blir den vellykket blir oppskriften lagt uti Matboksen, det er vel på tide og børste støvet av den igjen? Ha en strålende dag alle sammen, nå som jeg har klaget litt her føler jeg meg bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg