MarianneE Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #981 Del Skrevet 20. juni 2013 feriepenger inn.... regninger ut, bestille tannlegetime, sverige på lørdag.... Hadet feriepenger! Hyggelig at dere var innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #982 Del Skrevet 20. juni 2013 Gleder meg SÅ til og se henne på TV! http://www.varden.no/kultur/langesundskvinne-med-pa-ingen-grenser-1.7943662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #983 Del Skrevet 20. juni 2013 Vanskelig og lage røre til ovnspannekake uten melk i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #984 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er helg, og jeg rykker stadig et hakk nærmere ferien. Ikveld skal vi ut og spise alle tre. Gleder meg til det, tror det kan bli hyggelig. Litt trist om dagen. JSK er ei jeg kjenner, jeg kjenner henne ikke godt, vi har gått i åpen bhg samtidig med ungene våre, treffes tilfeldig nå og da og har alltid noe og prate om. Hun har diagnosen tarmkreft og ingen behandling hjelper. Nå har det gått så langt at hun mest sannsynlig vil dø i løpet av sommeren. Pratet med en felles venn igår som sa at JSK håper og kunne leve lenge nok til og se at eldstegutten begynner på skolen. Hun er ett år eldre enn meg. Fy og faen, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #985 Del Skrevet 22. juni 2013 Opp og hopp... Sverige neste stopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 22. juni 2013 #986 Del Skrevet 22. juni 2013 Kos deg i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2013 #987 Del Skrevet 22. juni 2013 God tur! Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juni 2013 #988 Del Skrevet 22. juni 2013 Kos dere i Strömstad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #989 Del Skrevet 24. juni 2013 Mandagstrøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. juni 2013 #990 Del Skrevet 24. juni 2013 God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #991 Del Skrevet 24. juni 2013 Må skrive litt om Sverigeturen vår. Det var mye folk, det sjøet godt men ingen av oss ble sjøsyke. Jeg kjente at jeg lå på vippen, men unngikk det akkurat. Men, det er klart... Når man sitter og kjenner at man har magen under kontroll hjelper det ikke og se og høre andre folk spyr. Vi handla nesten ingenting på båten, bre glutenfrie kjeks og noen ponnyer til TM, hun elsker enhjørningene fra Filly. Andre kjøpte røyk bare. Mens vi ventet med og komme inn på bildekket i Strømstad så jeg definisjonen av harry: To menn i 50/60årene med hver sin solide ølvom, hver sin thaidame og brett med øl under armen på jakt etter billig bacon. Vi fikk handla bra... 4 esker capri sonne juice 4 pakker spareribs 2 kilo gulost 2x 6pk pepsi max bacon potetgrateng, to typer funlight saft to store pakker polarbrød maaasse glutenfritt kyllingvinger hamburger dressing, kebabdressing et brett cola frosne bær ++++ alt i alt KUN mat for 2700kr. Om butikken nå skulle stengt i en mnd klarer vi oss fint. Igår hadde jeg en bakedag. Jeg bakte grove, glutenfrie rundstykker, firkløverkake (som jeg ikke ble helt fortrolig med) og inviterte svigers på middag Det var så trist vær så det passet så fint slik. Nå venter TM og jeg på at Andrè skal komme hjem fra jobb så skal vi ut til søsterG og grille. 4 dager igjen på jobb så venter ferie. Det er helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #992 Del Skrevet 25. juni 2013 Ønsker dere alle en fin dag. Her vil dagen innebære frokost med annaB, jobb og så MÅ jeg ta et tak i hagen. Noen regndager, litt sol og varme... Ugresset eksploderer!! Og det var litt kan man si før det eksploderte og... Er ikke så glad i og holde orden i hagen, men liker den godt når den er ferdig stelt. Det var bare og komme ditt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #993 Del Skrevet 26. juni 2013 Igår var sånn dag hvor jeg fikk gjort bortimot tusen ting. Jobba, kaffe med annaB, lest i boka mi, laget middag, jobba i hagen , vaska og bretta to maskiner med klær, dusja barn, ordna litt i drivhuset og med blomstene, planta ut en plante, rydda inne, vaska opp, rydda ute..... OK, kanskje var det ikke så mye, men jeg satte meg ihvertfall i sofaen med en følelse av og ha fått utnytta dagen! Idag er det ikke så happy-happy. Tannlegen 14.30. Jeg har to små hull som skal borres og selvom fornuften min sier at det er fort gjort og jeg VET det er snakk om småtterier så gruer jeg meg. Når klokka er 15.30 er jeg ferdig og på vei hjem. Jeg ser veldig fram til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 26. juni 2013 #994 Del Skrevet 26. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juni 2013 #995 Del Skrevet 26. juni 2013 Lykke til hos tannlegen! Imponerende supereffektiv dag du hadde i går! Kunne trengt litt av den gnisten her gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. juni 2013 #996 Del Skrevet 27. juni 2013 Håper det gikk greit hos tannlegen. Går rundt med brevet ditt i veska mi. Skaø få sendt det før helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. juni 2013 #997 Del Skrevet 27. juni 2013 Uff, nå er du hos tannlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2013 #998 Del Skrevet 27. juni 2013 Håper du er ferdig i tannlegestolen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. juni 2013 #999 Del Skrevet 27. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #1000 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper det gikk greit hos tannlegen. Går rundt med brevet ditt i veska mi. Skaø få sendt det før helgen. Så koselig, gleder meg til og få det! Uff, nå er du hos tannlegen! Håper du er ferdig i tannlegestolen nå... Ja.... Siden dere skrev dette på torsdag og jeg var hos tannlegen på onsdag så jo.. Jeg var ferdig. Tannlegen var greit. Gruet litt på forhånd, men tannlegen er grei og flink. Det værste var kanskje og måtte sitte 20 min på venterommet fordi de var forsinka. Alle lydene, tannlege luktene... Et hull er borret, men han ville ikke ta begge siden de sitter på hver sin side, og det er det med og gå rundt med bedøvelse i hele munnen istedet for halve, da... Igår kom søsterG med ungene en tur når jeg kom fra jobb. Det var nydelig vær, 22 grader, ungene lekte, blomstene i hagen dufta deilig, kattene lå og rulla seg i gresset i sola, vi drakk kaffe mocca, spiste kjeks,og det ble en av de øyeblikkene du kjenner langt inn i hjertet hvor fantastisk det føles med sommer. Jeg skal levere TM i barnehagen idag. Når jeg henter henne der er det for siste gang. Da er det aldri mer barnehage. Det er veldig rart, vemodig, trist men og deilig. Skolejente snart, hjelp hvor tida flyr. 5 1/2 time igjen så har jeg ferie. Gleder meg ikke i det heeeele tatt liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg