loffen Skrevet 15. juni 2013 #961 Del Skrevet 15. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #962 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg kan ikke avsløre noe enda, men det gjelder en av verdens modigste mennesker. Vent og se... Jeg skrev tidligere om jentetur til Strømstad Spa. Nå snakker vi om Riga istedet. Deet ser jo hyggelig ut.... http://www.spatur.no/j1-spapakke---fra-kr3390--per-pers-jurmala-spa-hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #963 Del Skrevet 16. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. juni 2013 #964 Del Skrevet 16. juni 2013 Våkn opp! Her har jeg våknet med en Starbucks skinny latte. Nam nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #965 Del Skrevet 16. juni 2013 Takk for bitchslapen, men her i huset har vi nå så stor TM at jeg kan sette på barneTV og gå i seng og slumre litt, ikke sove helt men ikke helt våken heller. Den iskaffen er veldig god, men etter jeg stod i Trondheim og i et par omganger har jeg mista helt lysta på iskaffe. Før det ELSKET jeg det og hadde helt dilla. Men nå klarer jeg det bare ikke... Typisk søndag her idag; Bare sløve. TM spurte pent om ikke vi bare kan hvile idag. Det betyr og få unna husarbeid og så komme oss ut når sola titter fram, strikketøy og bok i hagestolen... Fin søndag for meg det. Grubler på Riga og penger. Turen jeg har funnet kommer på 4000kr (se linken i innlegget over) og det eneste man trenger da er lommepenger og ihvertfall for meg; Pass. Det kommer til og holde hardt, men dette skal jeg jaggu klare. Synes t.om jeg fortjener en Rigatur..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juni 2013 #966 Del Skrevet 16. juni 2013 Grubler på Riga og penger. Turen jeg har funnet kommer på 4000kr (se linken i innlegget over) og det eneste man trenger da er lommepenger og ihvertfall for meg; Pass. Det kommer til og holde hardt, men dette skal jeg jaggu klare. Synes t.om jeg fortjener en Rigatur..... Dessverre, jeg har ikke vært i Riga enda. Kun i Tallin. Og den byen kan jeg anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #967 Del Skrevet 16. juni 2013 Tallin får bli neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #968 Del Skrevet 17. juni 2013 God morgen og god mandag! Det er ikke ofte jeg er våken og klar for en ny mandag, men idag er tydelig unntaket. Titter innom fra mobilen bare, derfor legger jeg bare igjen en GOD MORGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #969 Del Skrevet 17. juni 2013 Stemningsrapport: En stk trøtt mann reiste på jobb 7.20 etter to uker ferie hjemme. Havregrøten jeg skal ha til frokost er ferdig, radioen spiller på kjøkkenet og TM har funnet klærne hun vil ha på seg idag. Da faren hennes reiste skulle hun kle på seg. 10 minutter etter lå hun fremdeles på senga og så i en bok. "skal bare.. skal bare..." og fikk streng beskjed om og kle på seg NÅ!!!! For tre minutter siden satt hun fremdeles i trusa og kikka i en bok mens jeg gjorde klar frokosten. NÅ har hun fått på seg ny truse. Herre...gi meg tålmodighet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. juni 2013 #970 Del Skrevet 17. juni 2013 Er TheaM ferdig påkledd enda, eller? Jeg har vært i Riga, veldig fin by for et par dager! Vi var der i 4-5 dager og det syns jeg var litt mye... Men du vet at det hotellet du linket til ikke ligger i Riga, men i Jurmala som er en badeby ca 30 minutter utenfor Riga? Er ikke noe problem å reise til og fra (vi tok turen motsatt vei), men når dere bare har to netter og er ganske bundet til hotellet pga halvpensjon og spabehandlinger er det kanskje ikke så mye tid igjen til å faktisk tilbringe i Riga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #971 Del Skrevet 17. juni 2013 Er TheaM ferdig påkledd enda, eller? Jeg har vært i Riga, veldig fin by for et par dager! Vi var der i 4-5 dager og det syns jeg var litt mye... Men du vet at det hotellet du linket til ikke ligger i Riga, men i Jurmala som er en badeby ca 30 minutter utenfor Riga? Er ikke noe problem å reise til og fra (vi tok turen motsatt vei), men når dere bare har to netter og er ganske bundet til hotellet pga halvpensjon og spabehandlinger er det kanskje ikke så mye tid igjen til å faktisk tilbringe i Riga? Ja, det vet jeg. Vi har ikke bestemt hvor i Riga vi skal enda, linken var mest som et eksempel på pris og opphold. Vi får ta en briefing innad oss jentene om en månedstid. Kan ikke gjøre det før den tid, men grunnen til det er dette taushetsbelagte jeg har nevnt. Har SÅ lyst til og fortelle det for jeg er så stolt av en bestemt person, men kan ikke gjøre det før onsdag. Da har VG fått pressebildet sitt og hemligheten er ute. Fram til det...hysj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #972 Del Skrevet 17. juni 2013 Penger spart til Riga... 10 kr. Alt har en start... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #973 Del Skrevet 18. juni 2013 Herregud.... Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke lengere liker den jeg er blitt, derfor har jeg vært på spinning idag. Det er helt utrolig skremmende hvor kjapt formen har falt ned på nivå "elendig" etter det har vært dårlig med trening i det siste. Grøss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2013 #974 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg kjenner meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #975 Del Skrevet 19. juni 2013 Felles skjebne osv... Igår kom feriepenger og cøliakipenger på kontoen. Så idag skal jeg til byen etter jobb og kjøpe ullskjerf fra Staff. Har ønsket meg det i to år. Et skjerf til 700kr føles unødvendig luksus og kjøpe seg men jeg har bestemt meg. Skjerfet skal bli mitt! Titter bare innom fra mobilen siden laptopen gikk igår... Ønsker dere alle en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #976 Del Skrevet 19. juni 2013 Ja, det vet jeg. Vi har ikke bestemt hvor i Riga vi skal enda, linken var mest som et eksempel på pris og opphold. Vi får ta en briefing innad oss jentene om en månedstid. Kan ikke gjøre det før den tid, men grunnen til det er dette taushetsbelagte jeg har nevnt. Har SÅ lyst til og fortelle det for jeg er så stolt av en bestemt person, men kan ikke gjøre det før onsdag. Da har VG fått pressebildet sitt og hemligheten er ute. Fram til det...hysj.... Verdens tøffeste og beste Alina!!! Jeg har vist dette i to uker, og da vi fikk greie på dette da vi var på jentegrillings for to uker siden satt vi fem jenter rundt bordet og gråt. Hun er kjempe tøff som gjør dette!!! http://www.tv2.no/underholdning/ingen-grenser/disse-skal-vaere-med-i-ingen-grenser-4070043.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. juni 2013 #977 Del Skrevet 19. juni 2013 Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #978 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg vet det! Hun har to barn på 6 og 3 år, jobber på sykehjem, har hest, hus&hjem, en pleietrengende far... Og en mann som jobber i nordsjøen. Alt dette tar hun på strak arm. Når jeg føler meg sliten tenker jeg på SA og skammer meg litt. Programmet kommer på TV i september/oktober... Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #979 Del Skrevet 19. juni 2013 Å... jeg har kjøpt meg skjerf! http://www.miinto.no/p-97694-n-by-staff-scarf Hello beauty, du kostet meg 700kr men jeg elsker deg! Andre jobber litt seint idag, og skal en tur til pappa etterpå, så idag er det jentene hjemme bare. Det regner lett ute og jeg kjenner jeg er i SÅ sofamodus... Men nå, bestille biletter til sverigetur på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #980 Del Skrevet 19. juni 2013 Dustecolorline... Biletter kan kun bestilles ved og ringe kundeservice... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg